En eindelijk...ook mijn verslag.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

En eindelijk...ook mijn verslag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 13:36

’s Morgens niet al te vroeg opgestaan en lekker ontbeten. Daarna op weg naar Lucien. Lucien’s baasje was er ook, dus daar moest ik natuurlijk even een praatje mee maken.
(BL: Ga je rijden? E: Ja, in Lunteren. BL: In Lunteren, da’s een eind weg. E: Maar wel gezellig. BL: En een mooie omgeving. E:Kan Lucien niet wat minder brok krijgen? Hij wordt een beetje dik en sloom. BL: Dik, dat valt toch wel mee? En van die brokken wordt hij juist pittiger .)

Daarna heb ik Lucien uit de wei geplukt Lovers . Helaas was er geen tijd meer om hem uitgebreid te poetsen, dus zo uit de paddock in de trailer. Gelukkig kon ik de weg in 1 keer vinden. Tot aan afslag Scherpenzeel had ik het al eens gereden. Wel reed ik het weiland waar we mochten parkeren voorbij. Ach ja, dan maar weer een stukje achteruit.
Na even vlug te hebben gekeken of Lucien nog leefde ben ik gaan kennismaken met de andere bokkers. Kim had ik al eens gezien tijdens de paardenvierdaagse in Epe. Ik herkende haar pas toen ze haar jas Party!! weer aandeed.
Toen we het veulen van Jurga Kwijl hadden bewonderd ben ik Lucien maar weer eens gaan opzoeken. Hij was zoals altijd erg blij dat ie uit de trailer was en zette dat kracht bij met zijn schreeuw van de eeuw (Halloooo, ik ben Lucien. Ik ben heel stoer. Vinden jullie mij ook leuk?)

Eenmaal op weg bleek, dat de meeste paarden het goed met elkaar konden vinden. We hebben het droog gehouden op een miezerbuitje tijdens de lunch na. De galop was erg leuk aan het begin vond Lucien het nodig om erbij te gaan liggen. Tja je poten optillen blijft moeilijk Koe . Even gekeken of hij nog heel was, ik iig wel en dan weer verder. Alleen jammer dat Lucien halverwege de heenweg al helemaal moe was. Moest ie ook nog een stuk terug, omdat we te ver waren gegaan. Terwijl de rest er in een rengalop vandoor spoot zijn wij maar even blijven stappen. Kostte me geeneens moeite zo moe was mijn kereltje.
De luchplek vond ik echt heel mooi.. De foto's daar zijn ook erg mooi geworden. De andere foto's trouwens ook.

Op weg naar het panne(n)koekenhuis heb ik de trailer van romkabouter van heel dicht bij mogen bewonderen, omdat hij ineens flink in de remmen moest. Gelukkig hield ik genoeg afstand, want mijn trailertje ging ook flink in de ankers.
En ja…de pannenkoeken waren heel bijzonder Misselijk . Ik weet nu, dat joost niet poedersuikerbestendig is Haha! . Dat Suzan een Tukker is en dat sommige mensen daar maar moeilijk mee om kunnen gaan en…..dat kaboutertjes ook een accentje hebben Tong uitsteken .

De terugweg was erg donker. Ik reed met mijn suffe hoofd de afslag voorbij Frusty en werd toen ingehaald door Romkabouter. Ik weet nog steeds niet hoe het zit, maar zijn trailer kan een stuk harder dan de mijne Verward . Binnen de kortste keren was ik hem uit het oog verloren. Jaaaa en dan denk je dat ik precies 80 rijdt, maar dat is ook niet zo.
Lucien was erg blij om thuis te zijn. Hij was lekker rustig, dus ik denk dat ie zondag wel spierpijn heeft gehad.

Ik vond het echt megagezellig en de rit vond ik super mooi. Dus wat mij betreft mag er vlug een vervolg komen. Ik hoop dat Tomm dan ook weer komt. Dan zullen we er zeker voor zorgen dat we hem niet over het hoofd zien. Ik heb ook erg genoten van de vele foto's. Ik heb dit weekeinde steeds gekeken of er nog nieuwe foto's waren. En steeds waren er ook nieuwe foto's. Echt leuk Lachen !



eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 13:41

Oh ja, koud heb ik het niet gehad. Maar Lucien houdt me op kritieke momenten wel aan het werk Tong uitsteken .

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 07:33

Nou, de paardjes van het kaboutertje waren wel geschrokken. Ik zag er 1 zelfs wat omhoog komen als protest. En Lucien ging zowat op zijn bek (maar of dat aan mij lag Koe ?). Ik moest n.l. nog weer harder remmen. Ik keek net opzij en toen ik weer naar voren keek, stond er een trailer stil voor me.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers