Erg koud en ehhh koud vooral

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Erg koud en ehhh koud vooral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 22:48

Dat was t vandaag voor de grooms Haha!
Mijn lunterenmeeting begon vrijdag al, toen ging ik bij Renate logeren en dan vanmorgen op tijd opstaan en naar stal. Quinto uit de wei geplukt en eten gegeven en daarna spullen in de auto gegooid, ingestapt en alvast begonnen met roddelen met Kim Jessica en Mike onderweg naar Lunteren Lachen
Daar aangekomen eerst handjes geschud. Erg komisch, petra (sjimmy) herkende mij zomaar Haha! Leuk je gezien te hebben hoor peet!!! Lachen
Nouja de paardjes werden opgezadeld en gingen op pad, en ik heb Nimmie buiten gezet Lovers Toen in de auto gesprongen bij Maarten *thnx!* en naar de eerste plaats gekomen waar de ruitertjes langskwamen. Daar even lief gelachen en op naar de volgende plaats. Daar ook weer even lief gelachen en gezwaaid en toen gingen we met een klein groepje naar de snackbar. Met zn 6en. In 1 auto. Lekker knus Haha! Helaas ging het allemaal niet zo vlot als wij gepland hadden, en dus kwamen we te laat weer bij het Zandgat. *sjit* was erg balen. Na het zandgat zijn we weer richting stal gegaan, en daar de mensjes opgewacht. Ondertussen zijn we tot de conclusie gekomen dat Mike en Joost ....vriendjes zijn Knipoog Tong uitsteken en joost vooral arrogant is }> Kusje Maar t was wel erg gezellig
Tja en daarna pannenkoeken eten.... meer wil ik er eigenlijk ook niet over kwijt Lachen
uiteindelijk klaar met eten, in de auto gejumpt (na behoorlijk wat mensen gedag gezegd te hebben ) en naar A geskeurd. Lottie op stal gezet, Hinke uit de wei geplukt *megahinke!!!* en op stal gezet en toen gewacht op Dorine en Peter die nog een deken kwamen brengen voor Kim en er ook 2 op kwamen halen. Erg gezellig, en ik ben tot de conclusie gekomen dat Peter en Dorine écht ontzettend liev zijn Lovers

En nu zit ik heerlijk thuis en ga ik lekekr een hele warme douche nemen want mn tenen zijn nog steeds niet op de normale temperatuur Frusty t was gewoon veels te koud, volgende keer in de lente??? Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 111 bezoekers