Mijn verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Mijn verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 20:56

Okee, ik zal dan maar een verslag plaatsen.

Mijn ouders en ik vertrokken om 10 uur met Once op de manege en waren om kwart over 11 (toch) in Lunteren aangekomen. Daar paard uitgeladen etc en zijn we op gaan zadelen. Iedereen was klaar om half 1 en toen zijn we weg gereden. We hebben een ontzettend leuke rit gehad, alleen wel vervelend dat Ilona en Eveline allebei zijn gevallen, maar voor zover ik weet was er niet iets ernstigs aan de hand.

Met een groepje zijn we nog gaan galopperen op een heel lang zandpad, dat ging erg lekker. Vooral toen we weer terug gingen. Jessica en ik gingen maar even een sprintje trekken... Cool Ik kan zeggen, we gingen nou niet echt langzaam.. Once en Obsess deden niet voor elkaar onder en bleven maar op hetzelfde tempo doorknallen. Ging echt super lekker.

Op de plaats van de lunch begon het helaas te regenen, maar het was er nog wel erg gezellig. Ik heb daar nog een paar keer door het zandgat gecrossd. Ook heeft Steef daar even op Obsession gereden. Nou, dat zag er echt super uit Kwijl . Na zo'n 3 kwartier (denk ik) zijn we weer vertrokken terug naar stal. Daar kwamen we om half 5 aan. Daar uitgestapt ed en toen ben ik gaan afzadelen en heb ik Once weer in de trailer gezet. Toen ben ik weer richting huis vertrokken. De rest ging allemaal nog pannenkoeken eten, maar daar ben ik niet mee naar toe gegaan.

Ilona, bedankt voor de organisatie, het was echt een super geslaagde dag! Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:26

Jaa, Obsess is een superbok! Die wil ik zo wel hebben! Vond het leuk om jouw ook eens gezien te hebben! Jammer dat je neit bleef pannekoeken eten, maar ik kom snel een keer once hobbelen hoor zoals beloofd Haha! .

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 21:28

Goed zo!! Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:37

Fijn om te horen dat het zo leuk is geweest.
Jammer dat ik niet mee kon (wr gingen met de manege naar GOA)
Hoe kwam het dat Ilona en Evelien vielen?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:56

Het was idd super vandaag! Geen dank hoor, was niet veel aan te organiseren, maar levert enorm veel plezier op!
Hoe het kwam dat ik viel: iedereen was aan het galopperen en ik reed met Rom rustig achteraan in een relaxed drafje. Ik wilde Jurga niet over haar toeren rijden en al zit de rest in rengalop, dan kan ik haar makkelijk in stap houden. Maar goed, we draafden dus achter de groep aan en ineens kreeg Jur het in haar kop, trekt een sprint naar voren met een flinke bok (volgens de grooms, heb zelf geen idee wat er gebeurde) en Iloon vloog zonder pardon vooraf van haar paard af. Ik vloog op mijn rug in de berm naast een fietspad, had gelukkig niets. Stond meteen weer op (altijd dom zo'n eerste reactie) en heb Jur meteen kunnen pakken die naast me stond beduust te kijken.... Gekke merrie. Ze was gewoon wat vrolijk *LOL*. Ik ben waarschijnlijk tijdens die bok net uit mijn zadel geweest tijdens het lichtrijden, dat moet wel, want ik wordt normaal helemaal niet zo gauw van Jur gelanceerd. Was al heel lang geleden dat ik voor het laatst gevallen was iig. Maar de grooms die met de auto achter ons reden, schrokken zich rot...die zagen mij ineens door de lucht zeilen.... (Nieuwe sport....airsailing *LOL* )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 15:39

Hmmmz nu het op video te zien is ben ik toch wel erg benieuwd wat er nou precies gebeurde tijdens mijn eerste les airsailing.....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 15:48

Hey joleen! ik vond het ook heel erg leuk! Jullie kwamen echt hard aangecrossd Haha!