Tinkermeeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Tinkermeeting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 14:08

hallo Clown

Karin (Collinnnnnn) kwam met het idee om een (bokt)tinkermeeting te houden! Zijn hiervoor nog ge-interesseerden? Of wordt het langzamerhand te koud voor deze koudbloedfans? Koe

Aangezien Karin nog niets had neergezet, heb ik het hier maar even neergezet. Knipoog

Maar waar zullen we het dan houden? centraal in NL? Dronten bijvoorbeeld? }> Haha!

Kom maar op met leuke ideeen, spui het eruit! Extreme duivel
Het is natuurlijk wel leuk als er ook aanspanningen meegaan en/of wandelaars....

Want wie wil er nu niet de bokttinker van het jaar 2002 meeten Schijnheilig Party!!
*ahum* en niet te vergeten superlieve Collin en Baily!!!! Kwijl Cool

Groetjes Leon en Snowdon
Laatst bijgewerkt door snowdon op 17-10-02 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:10

mijn tinker is niet zozeer lief dan wel harstikke stoer!!!!!!!!!!
baily is het stoerst!!!!!!!
whahahhahaha
neej hoor
ik vind dronten prima ... kunnen we daar mooi rijden leon???

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:08

lijkt me een heel leuk idee, Leon!
Wil er ook graag bij zijn.. ik denk alleen niet dat het mogelijk is Shakyra mee te nemen, en ik kan er ook nog helemaal niet op rijden..
Dus is het ook mogelijk zonder tinkertje te komen?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 15:11

er is nog niets gepland, dus alles is mogelijk!!!

Bij ons in de buurt kan je zekers mooi rijden (400 ha bos), als er iemand nog met het paard het water in wil kan dat ook!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:22

Lijkt me hartstikkel leuk! Ik zou graag meegaan. Alleen heb ik zelf geen rijbewijs, dus wordt het lastig om ergens te komen. Maar misschien kan ik meerijden met iemand.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:35

Van maandag 21/10 ben ik ook een Tinker-baasje, alleen met een veulen doe je nog niet zoveel, en beetje te ver weg voor mij ook ... Jammer, want zou wel 's wat tinks aan het werk willen zien om mijn kanjer ermee te vergelijken!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:59

Tja lijkt me wel een heel leuk idee, maar mijn tinker is niet trailermak dus dat zit er helaas niet in. Of ik moet bij jou op de kar mogen Leon Lachen
Laatst bijgewerkt door lein op 17-10-02 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:03

jaah ik wil zeker wel komen, alleen rijden op mijn tink zal niet lukken...Haha!

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:07

wil heel graag komen maar irish meenemen zit er helaas niet in!! wat een heerlijke centrale plek trouwens Party!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:15

Ik wil ook wel komen!
ik rijd Tiko dan wel niet meer, maar hij is ook nog wel van mij *LOL*
Maar of we (myrthe gaat vast ook wel mee) tiko mee kunnen nemen, zo makkelijk is hij ook weer niet op de trailer. Ten minste niet op de terug weg.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 17:26

Nou eerst maar eens kijken hoeveel tinkers er komen.. want met zn 10en op een kar en komen voor drie tinkers..... Maar de mensen stromen in elk geval al wel binnen Lachen Lachen Lachen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:41

als ik kan kom ik. ligt er een beetje aan of mn mams me kan rijden.
anders kom ik gewoon kijken. maar als de datum komt neem ik lin mee. jammer dat kil nog niet trailer mak is die had er zo bij ingepast. dronten is ook ngo wel te doen vanaf apeldoorn. en door t water willen lin en ik zeker (misschien dat ze dan nog wit wordt Haha!) weet alleen niet wanneer je het wil plannen. ik zit erg vol vanaf 17 november ben ik weer volkomen vrij. daarvoor hangt af van de dag

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:53

Ik wil wel, Sox ook maar we hebben geen paardenvervoermiddel. Mochten er mensen uit de buurt gaan met een plekkie dan houden wij ons aanbevolen.

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:05

hey mensen,al aardig wat reacties!Ik denk trouwens dat dronten geen probleem is,maar moeten we wel wat gaan regelen van te voren enzo leon,jij kent de omgeving etc!dikke kus aan iedereen van mij en collin

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:16

Leuk idee ik wil best mee maar dan zonder Jordy! Wij zijn er alle twee nog niet aan toe om buiten te rijden.Maar verder vindt ik heteen heel leuk ide!!

Poosje81
Berichten: 21193
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:22

Jeetje Dronten is wel eeeeerg ver weg voor mij hoor! Ben eergister naar Lelystad gereden, doe je toch gauw 3 uur over!

Groetjes Leonoor

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:31

Ik doe zeker mee, maar vind amersfoort (prov. utevcht) toch wel ietsjes centraler Haha!

Dat licht pas mooi in het midden van NL.

Den treek is een prachtig landgoed dat in debuurt is,, aleeen wordthet wel racen als we een boswachterzien, want daar heb je een penning nodig Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:46

Heeeeeej bedankt Leon voor de link! Ik wil op zich best wel! Dronten is een eitje voor me en Gam kan de netjes de trailer in. Ik heb er zelf niet eentje maar kan er wel één lenen. Obstakel voor mij kan zijn dat ik ook weekenden moet werken maar als het in een goede valt... Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:52

Ik wil meeeeee!!!!! Tuurlijk wil ik de bokt tinker van het jaar ontmoeten Knipoog En iedereen moet ook mijn Kadootje eens in het echt zien }> Kunnen jullie zien dat ie eigenlijk NOG leuker is dan snowie Tong uitsteken (geintje... Haha!)

Maar ik wil wel mee dus, moet alleen even kijken of we dan een trailer kunnen krijgen, evt huren ofzo en of m'n paps meewil Lovers (Als er dan in de buurt iets leuks is ofzo, gaat m'n mams ook wel mee en dan kunnen die mooi met z'n tweeën ergens de stad in Knipoog)

Hoever zou Dronten eigenlijk zijn vanaf Enschede? routeplanner....Zoeken we even op Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:56

*Tequila* schreef:
Kunnen jullie zien dat ie eigenlijk NOG leuker is dan snowie Tong uitsteken (geintje... Haha!)


das niet zo moeilijkd as die van mij ook Party!!:#:#:#
maar vanaf apeldoorn si t ongeveer een uurtje.
dronten ligt vrij centraal. als je echt centraal wil moet je naar lunteren. maarja daar kan niet iedereen heen.
hoelang is de planning om te gaan rijden? 2 uur met een stop of een rustigere rit van 3 uur. denk dat je toch lekker bij wil kletsen enzo. rijden kan je thuis ook wel. dus daarvoor hoef ik neit helemaal naard ronten. meer egwoon voor de gezelligheid en een boel andere tinkertjes

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:00

Lekker relaxt naar buiten staat mij wel aan. Mikado zal het ook wel leuk vinden met allemaal bonte vriendjes en vriendinnetjes (Hij heeft een "bont-sensor" zodra hij bonte paarden (of koeien in de verte) ziet, dan begint ie al te hummen Haha!)
Misschien ook wat eten?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:06

als der een kar meegaat kunnen we natuurlijk picknikken (mits we de paarden ergens neer kunnen zetten). of na die tijd. als ik ga heb ik wle aanhang mijn mams gaat dan mee ik mag nog niet zelf trailer rijden.
welke datum denken we trouwnes aan?

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:25

Heeeee Le!

Mooiste Bokt tinker moet zeker kennis gaan maken met mooiste tinker van de wereld!!, mijn Blizz Tong uitsteken

Zonder gein...lijkt me harstikke leuk. Ik wil graag komen met Blizz, maar vervoer hè...mogen er niet Tinkers mee? Dan kan ik misschien mijn schoonzusje porren. Misschien kan ik meerijden met Pellie uit Joure? Laat me maar even weten wanneer. Zit vrijwel volgepland, maar met een beetje mazzel kies je een leeg weekend?!

Knuf

Signe

annelot

Berichten: 2067
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Opperdoes

Re: Tinkermeeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:31

hallo snowdon, lijkt me hardstikke leuk zo'n tinkermeeting. Je kent me vast nog niet, heb nml vanaf vandaag ingelogt. Ik heb een hengst, hopelijk mogen die ook meedoen Extreme duivel Ik woon in het noorden van het land, maar kan overal naar toekomen. ik hoor het wel. Pling

Karin (Collinnnnnn) kwam met het idee om een (bokt)tinkermeeting te houden! Zijn hiervoor nog ge-interesseerden? Of wordt het langzamerhand te koud voor deze koudbloedfans? Koe

Aangezien Karin nog niets had neergezet, heb ik het hier maar even neergezet. Knipoog

Maar waar zullen we het dan houden? centraal in NL? Dronten bijvoorbeeld? }> Haha!

Kom maar op met leuke ideeen, spui het eruit! Extreme duivel
Het is natuurlijk wel leuk als er ook aanspanningen meegaan en/of wandelaars....

Want wie wil er nu niet de bokttinker van het jaar 2002 meeten Schijnheilig Party!!
*ahum* en niet te vergeten superlieve Collin en Baily!!!! Kwijl Cool

Groetjes Leon en Snowdon [/quote]

annelot

Berichten: 2067
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Opperdoes

Re: Tinkermeeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:35

sorry hoor alles moet nog ff wennen, ben er nu achter dat ik eerst alles moet wissen voordat ik ga typen. Maarre zoals ik al zei, lijkt me hardtsikke leuk. Is hier ook iemand lid van de tinkervereniging, ik wil nml in november of begin december een strandrit organiseren in hargen. Iedereen met een tinker is dan natuurlijk welkom.