Grote P&K Boktmeeting 15/16/17 november

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:49

Jippie !! Vandaag kregen we de bevestiging van P&K, de Shires doen weer mee Haha! . Gezellig met iedereen meeten Lovers . See jullie all !!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:22

Ja, de Shires zijn er elke dag en waarschijnlijk blijf ik slapen en voor de paardjes zorgen Dromen Knipoog .

Weten jullie de tijden al voor de shows of is daar nog niks van bekend ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 05:51

Om heel eerlijk te zijn heb ik gen flauw idee hoeveel shows we rijden Verward .

Volgens mij zijn ze wel bezig op de site van P&K.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 10:20

Ik weet niet precies wanneer dat op gestuurd is, dat regelt het bestuur van de Shire vereniging allemaal. Afgelopen vrijdag kwam in elk geval de verlossende mail. Haha!

Ja, lekker shoppen !! Knipoog Ik ben al bezig met een verlanglijstje . Hoofdstel met gecombineerde neusriem, nieuw jasje, een gebroken of dubbelgebroken bit in Duncan's maat. Sparen dus .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:00

Ja, ik help ook mee met de stand beheren, in Middeleeuwse kleding nog wel, want we toveren de stand om in een kasteel *LOL* .

Ik kan trouwens niet meer op de site van P&K komen, ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook. Ik krijg maar 1 pagina en kan nergens op doorklikken Verward .

Vandaag begaf m'n rij-bodywarmer het, dus weer een nieuw item om aan te schaffen , zo , bij m'n verlanglijstje opschrijven.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 11:31

Ja, er is een stand en een show prijs. Op zich is dat best leuk, maar of het nou zo belangrijk is .... ? Verleden jaar hadden wij absoluut een saaie stand qua uiterlijk, maar onderling was het erg gezellig en het was constant druk bij onze stand.

Degene die verleden jaar de 1e prijs won met de stand (ik kom niet meer op de naam van die paarden ) had een enorm mooie stand, maar het viel me op dat er erg weinig mensen bij hem kwamen voor info. Het ligt er gewoon ook erg aan welk ras de mensen aanspreekt.

Wat dat betreft zit je met een Fries, Tinker of Shire altijd goed. Zeker als je een paard bij de stand hebt staan. Je wint dan misschien wel geen prijs met je stand, maar je promoot je ras wel enorm goed Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:02

JIPPIE !!!!! Het wordt dus een echt feest !!

Waarom moet Assie dronken worden ? Ik weet alleen dat ik aan de drank moet om te kunnen slapen Dromen , dus dat is "medisch" verantwoord Haha! .

Hebben jullie al gespaard en je verlanglijstje klaar ?? Het zal wel weer een duur weekendje worden , maar ik heb er hartstikke veel zin in.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 21:16

Zoals jij het opschrijft Kim, dan heb ik er nog meer zin in. Vergeet het beroerde eten niet Vork . Daar moet ik echt iets voor verzinnen.

Dit jaar kunnen alle slaperds mooi meeten tijdens de standhoudersborrel, die vond ik verleden jaar knap saai (behalve dat we daar Eduard voor de 1 e X ontmoetten , komt hij trouwens ook weer ?). Daar kun je tenminste rustig kletsen, zonder dat iemand zo nodig weer een show moet rijden ofzo Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 11:29

Ja, Norikers, die waren het !

Het was trouwens niet alleen een probleem om van de borrel naar de stand te komen. Wij hebben er de volgende dag 3 kwartier over gedaan om van de stand naar de paarden te komen om ze te verzorgen. Alles zat op slot (lekker idee als er brand uit breekt Verward ) en we werden door het personeel van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik hoop dat dat dit jaar beter is geregeld !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:24

Nimber, wil jij misschien de link even plaatsen ? Ik kom er n.l. ook niet op. Misschien via jouw link wel ? Verward

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:58

Yes !! Thank you Haha! . Nu lukt het wel, dus ik heb hem maar gelijk bij m'n favorieten gezet.

Ik hoop dat ze volgende week het programma rond hebben. Met hoeveel personen mag je eigenlijk maximaal blijven slapen ??

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:23

MUTS ????? Haha! Tong uitsteken En Eduard moet ook komen !! Het wordt vast heel gezellig ! (En Jantina mocht je in <a href="http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=3425">mijn profiel kijken Haha! , ik kom niet met m'n schimmel, maar met de zwarte Shire Bonnie, ik ben bang dat je me anders over het hoofd ziet Knipoog )

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:27

En als iemand zich nog verveeld, we kunnen altijd nog een groom gebruiken Haha!.

Bijna goed Assie, 1 h te veel (de eerste !) Knipoog .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 20:46

Ik ben altijd heel lievvvv Lovers .

Wij slapen "lekker" op luchtbedjes in de stand, koffie bij de hand, warmer als in de stallen, zal wel lukken allemaal.

En ik weet lekker de tijden al van onze shows Tong uitsteken , na, na, na, na, na, na !!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:27

Kim, dat is niet leuk !! Jouw tijden zitten erg dicht tegen de onze aan . Vrijdag rond 20.00 uur, zaterdag om ongeveer half 12 en 17.00 uur en zondag om half 1. Kan ik in ieder geval zondag wel je show zien Haha! .

Iemand nog grooms nodig ?? Ik heb er nog een paar in de aanbieding Knipoog Tong uitsteken !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:40

Nimber, je brengt me op een idee !

Jantina, wil jij alsjeblieft een flesje juttersbitter of nobeltje (is trouwens familie van me, had je niet gedacht he ?) voor me meenemen. Je krijgt het vergoed + een rondje op Bonnie Haha! . Please !!

Mjammie, wat zal ik lekker slapen !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:58

Mmm, ik moet maar weer goede vriendjes met Eduard worden, dat spul is zo lekker in de koffie .

Wat een hoop werk met die Groningers, bandages, leren rijlaarzen. Als groom van de Shires heb je het veel gemakkelijker hoor, daar doen we niet aan.

We gaan trouwens over 2 weken met een heel stel van de Shire-vereniging naar een kostuum verhuur bedrijf. Lachen Haha! !! We gaan achter de stand in Middeleeuwse kleding (ik wil een gave jurk Kwijl !) en op het paard gaan we als ridders, dus ik ga me even uitleven in die winkel !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:30

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (ehm, 3 nachten slapen, dan ben ik toch bang dat je 1 nachtje heel erg alleen ligt Haha! )

Bij Paard en Recreatie 2000 in Utrecht zagen ze de Shires zelfs voor Friezen aan !!

Morgen kleertjes kopen voor de show . Wat vinden jullie hier van ? Afbeelding

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 15:25

Het is dus inderdaad het pakkie geworden van de vorige pagina, staat wel geinig. Ik heb ook nog even (voor de gein) een middeleeuwse jurk aangepast, maar daar had ik echt een mega-kont in Haha! .

Buiten de shows om loop ik waarschijnlijk wel in een jurk, maar die halen we bij een verhuurbedrijf, daar gaan we over 2 weken kijken en passen. Leuk hoor, het is net of je bij je oma op zolder in zo'n grote kist met kleren zit te wroeten. Oke, ik draaf door Tong uitsteken .

Helaas ken ik niemand die op Shires rijdt met een dameszadel. Ik zou het graag een keer willen uitproberen, lijkt me heel erg apart.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 18:11

Bij de site van P&K schieten ze nog niet echt op met het programma bekend maken !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:01

Nimber schreef:
trouwens wat heeft iedereen een leuk onderschrift haha


Zouden we soms al een beetje in de stemming komen ?? Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:42

* Een showshabrak (een zwarte, met zo'n punt naar beneden toe ).
* Een extra full size hoofdstel met gecombineerde neusriem.
* Een (dubbel)gebroken bit maat 17 !!
* Een bodywarmer met mouwen, die goed waterdicht is.
* Enz, enz , enz ,enz.

Ik geloof dat ik alvast m'n kerstbonus moet opvragen Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:53

"Mmv. het Land van Ooit". Dacht het niet !!!!!!! Eerst willen ze wel meerijden, vervolgens weer niet, zoek het maar uit . Dus voor alle duidelijkheid: geen "Ooiters" bij P&K !!!

Ik zag tot m'n opluchting dat we niet over Anky heen hoeven te rijden op zaterdag Haha! en dat we zondag weer een beetje op tijd naar huis kunnen .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:11

Ik zal wel iets gemist hebben, maar waar hebben jullie het over ?? Oranje / groen Verward Verward . Ik wil ook meelullen !!

Jammer Marjolein, dat je de Shires niet kan zien rijden Huilen , zie je echt geen mogelijkheid ??

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:28

Mmm, dat betekent dat ik jullie ook niet kan zien rijden, geen Koe dus om zondag naar te kijken. Is het een compleet andere show dit jaar voor de Tinkers ??

Dan moet je maar gewoon even bij de stallen of stand komen Haha! , misschien kan je dan ook nog op Bonnie ! (Ik wil van Bonnie het meest bereden bokt paard maken Haha! Tong uitsteken !)

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 8 bezoekers