Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 11:44

Oh men, had ik net een hele lap tekst getypt over de rit, is alles ineens weg.... Huilen Dat gebeurt me nou elke keer! Maar Iloon geeft niet op.... again... Dan maar niet naar de paarden Frusty ....

Eindelijk het langverwachte en beloofde topic over de Lunterenrit part two. }>

Ten eerste een opsomming van alle mensen die dit jaar meewillen:

De RIT:
Lachen Joleen
Party!! Nimber
Lachen (kennis van ikke)
Party!! Maaike
Party!! Steef
Lachen Wjerdo
Party!! Naoompje
Lachen Obsession
Lachen Karin
Party!! Romkabouter
Lachen Eveline_B
Party!! Lobbes
Lachen Jilleroo
Party!! Snowdon
Lachen Laura
Lovers SuperJurga

het GROOM-DREAMTEAM van dit jaar:
Party!! ghislaine
Lachen Pregini
Party!! Mike (komt alleen voor de erwtjes Vingers aflikken neem ik aan...)
Lachen ikke
Party!! Mayo
Party!! Yentl
Lachen Jippie
Party!! Julke
Lachen Merilyn
Party!! susan
Party!! Maarten
Lachen Sypheron (zoooh nu moet ie wel mee... Tong uitsteken )
Party!! Tomm
Lachen Death_Squad
Party!! dynamiek
Lachen Akerna

De twijfelgevallen:
Lachen Sonja en aanhang (please Son!!!)

Wijzigingen aan mij doorgeven ajb.

Pannenkoeken eten:
ghislaine, Pregini, Nimber, Mike, ikke en kennis, Mayo, Yentl, Steef, Jippie, Wjerdo, Naoompje en Julke, vader en broertje Wjerdo, Maarten, Merilyn, Obsession, Laura, Karin, susan, Romkabouter, Eveline_B, Lobbes, Sypheron, Tomm, Death_Squad, Jolanda (vriendin Iloon), Akerna, Maaike, dynamiek en SuperJurga.

We hebben al een grotere club dan vorig jaar, hopen dat er niet teveel afvallers zijn dan maar! Haha!

Nu over tot de laatste dingen die in overleg nog geregeld moeten worden:

de TIJD:
Ik dacht zelf aan een uur of tien/half elf verzamelen, ook al zijn er mensen die van wat verder moeten komen. Als we dan om een uurtje of elf wegrijden, komen we tenminste niet in de knoop met de lunchpauze, anders wordt deze wel erg laat. Voordat iedereen een paard onder zijn kont heeft Extreme duivel en de grooms vaarwel zijn geknuffeld }> .... Gaan we dit redden????

de PLAATS:
We verzamelen dus met zijn allen bij mij thuis/op stal. Het adres is Goorsteeg 56 te EDE. Ik neem aan dat iedereen de weg naar Lunteren van de kaart af kan lezen en daarna is het helemaal niet moeilijk meer. Routeplanner van internet halen is het makkelijkst. Ik zal zorgen dat het hek van de wei open staat, daar kan geparkeerd worden. We gaan duimen voor mooi weer, zodat we Wjerdo Knipoog niet meer aan hoeven te duwen met zijn allen. }>

Wie moet ik nou afhalen van het station???? Laat me maar ff weten dan...

de RIT:
Oftewel hoe lang gaan we rijden en waarheen?
Ik ken een hele mooie route over de hei, maar die komt niet uit met de tidj en de lunch ed, en we willen het uiteraard ook leuk houden voor de grooms.... (zal ik een toeristische wandelroute uitzetten Tong uitsteken , er ligt een nieuwe steen op het middelpunt van nederland grinnik) Mijn idee is om een uurtje of twee, tot een uur of een te gaan rijden voor de lunchpauze, te lunchen in het Zandgat en daarna nog een uurtje terug naar huis. Totaal dus een uurtje of drie. Dit moet goed te doen zijn voor alle paarden, aangezien het tempo niet achterlijk hoog zal liggen *kwek kwek kwek*. De paarden en pony's die het niet volhouden kunnen na de lunch ook meteen door naar huis stappen, geen probleem. En misschien halen we die drie uur wel helemaal niet hoor, ik roep maar wat.
Degenen die mijn heideroute nog eens willen meemaken, zijn altidj van harte welkom hier voor een priveritje... (Maarten het is die route waarbij we wedstrijdje deden met die draver van Sonja Cool )

We kunnen hier wel alle kanten op. Ik kan kijken of ik een route uit kan zetten die het eerste deel door het Edese Bos gaat en een stukje heide en eindigt in het Zandgat en deel twee door het Lunterse Bos terug. Maar dat moet ik ff bekijken, is ook afhankelijk van:

Rijden we in een groep of splitsen we op? Verward We zijn met een grote groep en op zich moet het te doen zijn om met zijn allen te rijden (veel gesprekspartners Tong uitsteken ) omdat we toch rustig rijden. We kunnen echter ook opsplitsen als jullie dat willen. Dan moet de andere begeleider wel een eigen route bedenken .

En zijn er dingen waarmee rekening gehouden moet worden? Zijn er paarden met spoorlijnangst of die niet langs een verkeersweg kunnen? En hoe zijn de paarden in gezelschap? Welke willen er perse voorop en welke lopen het liefst achteraan? Laat me effe weten, zodat ik er rekening mee kan houden. En bovendien: zijn er veel paarden zonder ijzers? Ik zal daar zowiezo rekening mee houden.

de LUNCH:
Wat doen we dit jaar? Gaat Ilona weer broodjes smeren of neemt iedereen zijn eigen lunchpakketje mee? Grooms genoeg om alles te sjouwen haha. }> Laat het me maar weten, ik wil best weer tegen kleine vergoeding voor een lunch zorgen. Gelukkig zal ik nu ook zelf rustig kunnen eten (at least hope so...), ik heb die pingpongbal van vorig jaar niet onder mijn kont....

de PANNENKOEKEN:
Wat doen we? Gaan we weer naar hetzelfde pannenkoekhuis als vorig jaar of willen we naar een ander? We stemmen nog wel gewoon voor pannenkoeken neem ik aan?

HELP ME!!!!
Ik wil iets mafs doen met deze rit, een thema ofzo, weet ik veel. Iemand een gek idee om deze rit apart te maken? Schijnheilig Of gaan we op saai? Knipoog

Ik kan zo verder even niets verzinnen.... Ik wil graag over de dingen in dit topic jullie mening en ideeen hebben, zodat ik verder kan met de voorbereidingen. Voor alle vragen en opmerkingen kun je bij mij terecht. Ik zet alles op een rijtje en regel de rest. Groetjes....
Laatst bijgewerkt door Jurga op 18-10-02 00:06, in het totaal 25 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 12:22

Dank je wel Jes!!! Ik ben echt weer helemaal heppie, Iloon wil be back...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 12:32

Hihi, Mike, ik ben ook blij jou weer te zien..... *buh* Leuk hoor...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 13:27

We zien het wel Marjo, ik hoor het tegen die tijd wel. Zo zijn er meer mensen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 18:39

Jilleroo, we laten idd de paarden op de trailer staan! Maareuh als je zeker weet of je meegaat, laat het me even weten. Oh ik heb zo'n zin!!!
En Laura, we gaan naar Kernhem waarschijnlijk.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 18:46

Geen risico nemen dan en alleen meegaan met de rit!!! Das ook supergezellig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 19:29

Joleen, als het het niet achterlijk hard regent (gaan we niet vanuit haha) mag ze uiteraard het land op. Of ik zet een van de anderen buiten en kan ze even in een boxje. Geen probleem hoor! Maar zo moeten er natuurlijk niet teveel komen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 22:36

Hihi nee, ik bedoel dat ik daar zometeen eigenlijk woon, gezien de verhuizing.... Gewoon op mijn nieuwe adres waar ik nu nog niet woon. Wees gerust Mayo *LOL*.
Snowdon, je moet echt komen, super!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 23:03

hehehe nee niet Juffrouw Tok dit jaar. We gaan gewoon naar een pannenkoekenhuis toe.
En Mayo: gewoon de stal idd....daar staat je knuffelprojectje...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 10:17

Tuurlijk kan dat dan Lara, geen probleem. We delen de groepen zo goed mogelijk in met het nodige puzzelwerk vooraf dan. ALS we opsplitsen dan...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 20:04

Ik vind een grote groep ook het leukst.... Dan maak je wel iedereen mee.... Maar goed, dat wordt overleg...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 23:14

Ik vind het allang gaaf dat jullie erbij zijn! Geweldig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 09:42

Ik heb jullie erbij gezet in het rijtje, echt supergezellig dat jullie er ook bij zijn!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 22:54

Maakt niet uit allemaal! Laura, als jij niet meegaat, gaan we zeker weten in een groep (wat ik nog steeds het liefst doe). Ga je dan wel mee pannenkoeken eten toch???
Maaike, je moet doen wat jou het beste lijkt, dat kan altijd paar dagen van tevoren nog beslist worden. Als je niet gaat rijden, kom je dan wel mee?
Kim, je moet echt komen hoor, dat krijgen jullie vast wel geregeld samen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 09:50

Ik meen dat ik het adres erin had gezegd, heeft misschien iemand verwijderd? Maar goed, het adres is Goorsteeg 56 te EDE!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 12:58

Klopt helemaal. De Goorsteeg is scheidingsweg Ede/Lunteren. Maar ik weet niet of je een planner krijgt als je nummer 56 in Lunteren neemt.... want het staat officieel onder Ede. Vandaar dat ik EDE vermeldt. Ik ben op twee meter na geen Lunterse meer *huil*...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 21:19

Elf uur bij ons dan, twaalf uur vertrek? Echt, dat komt zo uit met pannenkoeken eten hoor, alles loopt altijd uit, ik zweer het!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 09:01

Okee, doen we dat. Verzamelen tussen elf en twaalf en twaalf uur vertrek! Iedereen die eerder komt, is van harte welkom!!! Lovers Iloon is er toch wel. Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 20:10

Ik stem voor tussen elf en twaalf, twaalf uur vertrek! Ieder die eerder is, is van harte welkom in Lunterencity... Hebben jullie tijd zat om mijn superbabes te bewonderen! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 22:11

Ik hoor het allemaal wel. En ik denk toch dat we gaan rijden in een groep.... We houden uiteraard rekening met elkaar. Heb het pannenkoekenhuis vast gereserveerd iig.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 10:14

Is het misschien handig als de mensen die mijn mobiele telefoonnummer nog niet hebben, mij even een pbtje sturen voor het geval er iets misgaat onderweg ofzo?

Roy, neem ze in het Zandgat mee naar het Middelpunt van NL. Daar ben ik vorig jaar geweest met de ruiters haha.

En aan allemaal: ik wil graag op tijd weten of iedereen eigen lunch meeneemt of dat ik dat moet verzorgen..... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 15:06

Ik hoop ook dat het nog wat opklaart van de week. Vorig jaar hadden we best redelijk weer.... Dit is idd drie keer niets...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 22:22

Hihi er staan weer wegwijzer borden, goed he, van de gemeente Ede.... Ik ga geloof ik die krant eens bellen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 22:49

Ik heb om half zes het pannenkoekenhusi gereserveerd.... Als je nagaat...anders haal je het echt niet als je al zo laat gaat hoor! Okee, uur of vijf eten kan natuurlijk ook, maar dan ben je echt nog niet thuis hoor.
En de paarden hoeven niet al die tijd op de trailer, nadat we terug zijn van de rit, worden ze er toch niet meteen ingezet...was vorig jaar ook niet. (mits het een beetje weer is dan) Het komt dan wel zo ongeveer uit op etenstijd. En ik zou het pannenkoekenhuis nog bellen wanneer we exact kwamen dusse....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 23:07

Ligt eraan of er mensen de paarden terugbrengen.... Als Albert Steef en de vriendin van Ilindra zou brengen en hij haalt ze na de rit weer op en neemt de paarden weer mee naar huis... (Ik weet niet of de vriendin van Ilindra het ziet zitten met ons pannenkoeken te gaan eten) dan zou Steef met de bus terug kunnen na het pannenkoeken eten. Dan gaat hij misschien meteen na de rit naar A. toe en zou je kunnen liften....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers