Opmerking Clinic antoine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Opmerking Clinic antoine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 22:38

Ik had netjes voor de ochtend en natuurlijk voor mijn les een kaartje gekocht.
Maar wat mij ff tegenviel is dat naar mijn kaartje niet is gevraagd.
Komt dat omdat ik 5 minuten over 9 aankwam?
Ik had net zo goed zonder te betalen kunnen komen en iemand mee kunnen nemen.

Klein beetje slordig misschien?

Verder kan ik niks anders zeggen dan dat het super was geregeld, mogen jullie vaker doen Schijnheilig Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 06:16

Ook ik vond het prima georganiseerd. Ik vond de sfeer heel fijn gemoedelijk. De prijs van de consumpties was heel billijk (goedkoop). Als ik dan toch iets moet zeuren dan vond ik de prijs voor de clinic (rijden) verhoudingsgewijs te duur ten opzichte van de lessen. Tijdens de clinic rijd je toch voor publiek, dat ook betaald, vragen kan stellen en 'les-tijd' inneemt. En wat de kaartjes betreft, er is wel degelijk langsgegaan om af te strepen wie van de lijst aanwezig was volgens mij.

amarant

Berichten: 35
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Starnmeer

kaartjes...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:07

Ik ben weldegelijk alle mensen afgeweest om namen af te strepen. De meeste mensen kwamen netjes naar ons toe om zich te melden...........het is erg moeilijk hoor als er zoveel "vreemde"gezichten rondlopen..............

Enne we hadden zeker niet op zoveel toeschouwers gerekend!!!!! Dat moet je ook maar afwachten als je 6 maanden van te voren zo een dag bespreekt.

Maar ehhhh een evaluatie kan zeker geen kwaad toch, dit was ook de eerste keer dat we zo iets organiseerden.