Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 16:16

Wat een leuk idee! En leuk dat er weer eens iets in de buurt georganiseerd wordt!
Ik heb niet zoveel spulletjes te koop, maar ik kom dan zeker (met die paar spulletjes) als gast.
Er kunnen mensen met mij meerijden uit Assen en omstreken.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 12:55

Jo, daar ben ik weer even snel in de lunch pauze! (heb het hoofd inkoop de kantine in geslagen zodat ik even snel kan bokken Haha! Haha! )
Ik ben blij dat er toch nog zoveel mensen wel positief zijn en idd. Nederland is niet zo groot dus afstanden vallen wel mee, hoewel ik het wel begrijp van de mensen die met de trein moeten komen en diegene die van hun ouders niet mogen. Misschien kan er na een half jaar of zo op een andere plek ook zo iets geregeld worden door iemand anders?

Maar goed, de datum, het lijkt mij raadzaam om het eind November te doen en in ieder geval in een weekend, Zaterdag is wel prettig, dan kunnen er eventueel mensen blijven slapen en hoeven we niet zo vroeg te stoppen, is Zaterdag 30 November wat? Laat het mij maar weer even weten!
Wat betreft eten en drinken, ik zal (tegen lage prijs) zelf het een en ander verkopen dus we hoeven niet om te komen van de honger en dorst.
Kraampjes heb ik niet, ik zat te denken aan tuintafels o.i.d.? maar die moet iedereen dan zelf meenemen en dat zal weer lastig worden met de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen..... Hebben wij hier op Bokt niet iemand die ergens markt kraampjes kan lenen? Gratis dus Haha!

O ja, ik las ook nog even snel iets over wat voor bedrag je mee moet nemen, moet je helemaal zelf weten, misschien koop je iets en misschien ook niet, je bent tot niets verplicht.
Als je eventueel een mooi zadel ziet wat je zou willen kopen maar je hebt het geld niet bij je, dan regel je toch gewoon iets met die persoon, we zijn allemaal Bokkers dus we moeten elkaar toch wel kunnen vertrouwen.
Toegang is gratis, het is een besloten bijeenkomst voor Bokkers en genodigden ( je mag wat mij betreft een paar mensen meenemen hoor)

Als ik Vrijdag weet de comp. thuis heb maak ik de lijst verder aan, laten jullie mij nog even weten of Zaterdag 30 november uitkomt?

Groetjes, Tanja.

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 21:59

Ergens rond die datum heeft de NVVR een weekend in Zwiggelte, ik weet niet zo goed of ik nou moet hopen op het samenvallen van die twee data of juist niet. Als het gelijktijdig is heb je gerede kans dat de halve NVVR over de vloer komt (die mee op weekend zijn tenminste) kan heel gezellie zijn, aan de andere kant als het niet gelijktijdig valt heb ik een mooie gelegenheid om wat vrienden in die buurt op te zoeken.

Voor de liefhebbers: ik breng een westernzadel mee, vraagprijs 500 euro, compleet met dekjes, singel enz.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 23:10

ikke schreef:
Ergens rond die datum heeft de NVVR een weekend in Zwiggelte, ik weet niet zo goed of ik nou moet hopen op het samenvallen van die twee data of juist niet. Als het gelijktijdig is heb je gerede kans dat de halve NVVR over de vloer komt (die mee op weekend zijn tenminste) kan heel gezellie zijn, aan de andere kant als het niet gelijktijdig valt heb ik een mooie gelegenheid om wat vrienden in die buurt op te zoeken.

Voor de liefhebbers: ik breng een westernzadel mee, vraagprijs 500 euro, compleet met dekjes, singel enz.


Ha ha, mwah, als ze willen kopen vinden wij dat natuurlijk niet erg Haha! maar was jij zelf van plan dan om de halve NVVR mee te nemen dan? Want ik moet natuurlijk wel uitkijken, alleen genodigden, anders moet ik een vergunning aanvragen Haha! Maar als ze met jouw meekomen zijn ze door jouw uitgenodigd en zou het moeten kunnen Haha! maarrree....om hoeveel man gaat dat dan??? (doe eens een gooi)

O ja, ook voor de liefhebbers, ik heb zelf dan ook een westernzadel te koop (als hij tegen die tijd niet is verkocht) een Rocking R is nog nieuw, vraagprijs is wel 800 Euro Haha! maar je weet maar nooit he.
Verder zal ik er staan met nieuwe dekens, zadeldekjes, hoofdstellen, neusriemen, frontriemen, sporen en noem maar op. ook heb ik nog wat gebruikte artikelen.

Groetjes, Tanja.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

De lijst tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 23:20

Hier alvast even de lijst met mensen die (willen) komen tot nu toe, dit is nog geen vaste lijst omdat nog niet iedereen het zeker weet, kan dus nog veranderen en er kunnen ook nog veel meer Bokkers bij!
Ik heb nog geen onderscheid gemaakt in verkopers en gasten omdat de meeste mensen beide zijn Haha!

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8.Pmarena ? Kan waarschijnlijk niet komen, geen vervoer.
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.T@nj@
35. Kais

Dit is de voorlopige lijst, mocht je er op staan en je blijkt niet te kunnen op 30 November, pb mij dan even, als er veel mensen voor een andere datum zijn dan zetten we het om.

Groetjes, Tanja.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-09-02 23:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:21

Als 30 november zeker is vraag ik dan vrij. Lijkt me heel erg leuk.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 00:30

Het is nog niet helemaal zeker, ik moet even de reacties van de anderen afwachten maar ik denk dat dit wel staat hoor.
Het is wel de tijd van de maand dat de salarissen weer binnen zijn... Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 01:36

prakkie schreef:
Heel leuk!! als de datum uitkomt, ben ik er ook zeker. Ik kom vanuit rotterdam en er kunnen altijd wat mensen meerijden (niet zoveel als normaal, want er moeten natuurlijk ook nog spullen mee)... Als ik de datum weet, laat ik wel weten of ik kan, en dan kunnen liefhebbers voor een lift zich aanbieden Haha!

Of je komt met de vrachtwagen Tong uitsteken

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 02:12

Wat een ontzettend leuk idee. Ik moet alleen wel heeeel veel verkopen wil ik mijn dieselkosten er weer uit hebben. Ik geloof toch dat ik mijn spullen weer naar de tweedehandswinkel hier in de buurt breng.Knipoog

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Re: De lijst tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:17

T@nj@ schreef:
Hier alvast even de lijst met mensen die (willen) komen tot nu toe, dit is nog geen vaste lijst omdat nog niet iedereen het zeker weet, kan dus nog veranderen en er kunnen ook nog veel meer Bokkers bij!


Ik hoor er ook bij Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 12:15

Ok, je staat erop!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 13:42

Ik wil ook wel komen, als ik in die tussentijd vervoer kan regelen. Woon nl. in N-H (Krommenie), m'n moeder wil sowieso nie zo ver rijden, maar misschien als ik heeeeel lief tegen m'n vader doe Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 16:32

Ik zet je in ieder geval op de lijst, tegen die tijd kijken we wel of je kan of niet, idd even heel lief zijn voor je vader!!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:24

Als ik kom neem ik waarschijnlijk m'n westernzadel mee en die dressuurstang. Als er maar niet weer 'n beschadiging aan 't zitvlak komt door 't vervoer Huilen Ow ja, en natuurlijk 'n dikke portemonnee Haha! Ben gek op markten en al helemaal met paardenspullen Lovers Zeg maar tegen me geld Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 22:14

haha sjuimpje...als ik mijn vrachtwagenrijbewijs heb gehaald (nog een paar daagjes en dan weten we meer...) dan is dat nog wel een goed idee!! Ik heb echt veel zooi wara ik niets meer mee doe...

Kan ik ook wle effie slangs jou komen, want volgens mij heb jij mega-veel spullen over Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 22:34

Kijk, zo mag ik het horen, kom maar met vrachtwagen ladingen vol!!! Ik ben bang dat ik misschien meer ga kopen dan ik ga verkopen..... Haha! Haha! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 19:00

Vooralsnog geef ik me hierbij op voor 30 november! In mijn agenda staat voor die dag nog niets, geen wedstrijd ofzo, dus wat dat betreft zou het moeten kunnen!

Misschien handig als de mensen die dan komen tegen die tijd op Bokt een (globale) lijst zetten van de dingen die ze willen aanbieden? Stel dat je een westernzadel zoekt, dan is het handig om te weten of er mensen bij zijn die toevallig zo'n ding aanbieden. Lijkt me niet de bedoeling dat je dan alvast dingen bij een ander gaat reserveren, maar een indicatie van wat er allemaal wordt aangeboden zou best handig kunnen zijn.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 22:35

Vind ik een heel goed idee! Dan weet je meteen hoeveel geld je mee moet nemen, lijkt mij best handig!
Zijn er nog meer mensen met goede ideeen? Altijd welkom hoor!
Is er misschien al iemand met een idee hoe we de spullen gaan uitstallen? ik heb zelf wel mijn tuintafel maar ja, ik zie de mensen die met het openbaar vervoer komen of met elkaar meerijden al slepen met het tuin meubilair.....lijkt mij niet handig.
Ik hoop dat iemand connecties heeft met marktmensen, hoewel er op Zaterdag natuurlijk ook wel een markt is waar ze dan de spullen zelf nodig hebben......nou, ik ga er nog even diep over nadenken, denk a.u.b. even met mij mee want op een kleedje zitten lijkt mij niks!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:40

Een stel schragen en een plank zijn ideaal. Of wellicht een behangtafel???
Ik heb iig zelf een behangtafel die ik kan gebruiken (als het goed is).
Voor kleding is het wel handig als iemand zo'n mobiel kledingrek heeft.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:44

Ik vrees dat ik niet kan 30 november.
Moet namelijk werken op zaterdag, en aangezien ik in een speelgoedwinkel werk, en dat het weekend voor 5 december is, is de kans zeer groot dat ik dus geen vrij kan rijgen Huilen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 23:25

Honeybee schreef:
Een stel schragen en een plank zijn ideaal. Of wellicht een behangtafel???
Ik heb iig zelf een behangtafel die ik kan gebruiken (als het goed is).
Voor kleding is het wel handig als iemand zo'n mobiel kledingrek heeft.


Ik zat zelf ook al te denken aan wat planken met een kleedje erover of zo en dan op kistjes en tafels zodat er meer mensen hun spullen op kwijt kunnen, alleen moet ik even kijken of ik dat heb, vrees van niet....
Van die kleding rekken, daar heb ik er 2 van, 1 heb ik zelf nodig (heb heel wat kleding te verkopen vooral kinder sweaters maar ook nog wat gewone (niet rij) kleding)

Richtje: Jammer dat je waarschijnlijk moet werken, maar een speelgoedwinkel, ja, daar is het helemaal super druk voor Sinterklaas!
Ik laat je nog even op de lijst staan, mocht het nog veranderen dan hoor ik het in November wel, ik heb in ieder geval achter je naam gezet dat je waarschijnlijk moet werken.

Dan had ik nog een vraag, is iedereen het er mee eens dat het overwegend een paarden gebeuren wordt maar dat er ook nog andere artikelen aangeboden kunnen worden? iemand vroeg dat geloof ik al in dit topic en ik heb zelf na de verhuizing waarschijnlijk ook nog wel het een en ander wat ik niet meer gebruik, ik kan daar een apparte loods voor reserveren maar het kan ook doorelkaar.
Misschien is het dan toch wel handiger om het doorelkaar te doen want anders moeten veel mensen zich in 2e delen met 2 standjes Haha!
Dus: mogen er ook gewone "gebruiks" en andere artikelen aangeboden worden?

Dit is mijn laatste bericht voor deze week, ik hoop dat er nog veel meer aanmeldingen komen want we kunnen nog veel meer mensen kwijt!
Vrijdag ben ik er weer en heel misschien Woensdag in mijn pauze nog even snel.

Groetjes, Tanja.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:39

Wat mij betreft is het geen probleem als er ook nog andere dingen worden aangeboden.. maar.. het moet natuurlijk wel overheersend veel paardenspul zijn Haha! Schijnheilig En... volgens mij moet ik mijzelf al in 2-en delen.. wil denk ik ook wel het één en ander kopen Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 23:23

Als het even kan ben ik ook van de partij - zo dichtbij....dat wil ik zien! Ik heb nog wel het eea liggen ook denk ik.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:56

Leuk idee en initiatief.
Alane, zou ik met jouw mee kunnen rijden?
Dan zou ik ook graag komen.

Heb een paar kleine spulletjes te koop en zoek ook wel wat, maar dat is waarschijnlijk tegen die tijd alweer veranderd (al wat gevonden en weer andere dingen gezocht enzo).
Maar dat zien we dan wel.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:08

30 november is prima wat mij betreft.
Ik weet niet of ik een lift krijg of met OV moet komen.