Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 10:40

Naar aanleiding van het topic "paardenbeurs" van Celinde op eenmaal andermaal is het idee ontstaan een soort van Bokt "vlooien markt" te organiseren.
Aangezien ik als ik ben verhuisd een zee van ruimte heb in loodsen die nog even leegstaan, zullen we de Bokt Snuffelmarkt bij mij thuis houden.
"Bij mij thuis" is vanaf half Oktober dus NIET in Uithoorn maar in Mantinge in Drenthe

Ik zou graag horen van mensen die willen komen, stuur mij een pb waarin je schrijft of je komt als gast of als verkoper, bij voldoende animo gaan we definitief organiseren.
Mocht je nog een leuk idee hebben voor die dag, pb het mij!
Ook over de datum hoor ik graag voorkeuren van jullie, ik dacht zelf aan December/Januari maar de feestdagen zijn meestal een aanslag op ieders porto dus of dat zo'n goed plan is....? Hoewel je natuurlijk leuke hebbedingetjes als kado zou kunnen kopen....

Verder, is hier iemand die hier ervaring mee heeft? (met de organisatie) ik heb nl. geen idee of dit zomaar mag, misschien heb ik er wel een bepaalde vergunning voor nodig? Weet je wat? Pb me dan even.

Mensen met vragen, graag per pb of hieronder, alleen let op! ik kan alleen in het weekend reageren, ik zit op de laptop van vriendlief omdat de mijne geheel terziele is en Hans (vriendlief) is doordeweek op project, dus ik heb alleen in het weekend een comp!

Groetjes, Tanja.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-10-02 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:56

ik ben je eerste gast!
lijkt me heel erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:58

Wat een leuk idee.
Volgens mij heb je er verder geen vergunning voor nodig mits je geen entree geld vraagt en geen horeca-activiteiten onderneemt.
Ook hoor ik hier net dat het onder de noemer ruilbeurs zou moeten plaatsvinden.
Volgens mij kun je het beste even bij de gemeente informeren.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 10:59

Je staat erop!
Zit net te denken, maand November is ook een goede optie voor mij, dan heb ik nog vakantie en dus veeeeel tijd!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:01

maand november kan ik ook... niet alleen december...
maar ik ben de 12de jarig en de 11de moet ik uiteraard Sint Maarten vieren...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 11:06

orri schreef:
maand november kan ik ook... niet alleen december...
maar ik ben de 12de jarig en de 11de moet ik uiteraard Sint Maarten vieren...


Haha! Hans is de 14e jarig en ook wij gaan natuurlijk de deuren langs met sint maarten Haha! Nee, geintje, wij hebben geen kinderen Haha! Maar November is geen slecht idee (voor mezelf dan)
Ik heb het bij je naam op de lijst gezet!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:09

ik vind het een heel leuk plan! en ik kom ook hoor (als gast Lachen ).
zal je wel even een pb'tje sturen.
is het trouwens alleen voor paardenspullen of ook voor andere dingen?
november vind ik ook een goed plan, dan zit je niet met sinterklaas en kerst enzo...
Laatst bijgewerkt door lizzy op 08-09-02 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 11:10

Ilindra schreef:
Wat een leuk idee.
Volgens mij heb je er verder geen vergunning voor nodig mits je geen entree geld vraagt en geen horeca-activiteiten onderneemt.
Ook hoor ik hier net dat het onder de noemer ruilbeurs zou moeten plaatsvinden.
Volgens mij kun je het beste even bij de gemeente informeren.


Tja, geen horeca activiteiten......veel mensen komen van ver en willen vast wel iets eten, maar we kunnen er natuurlijk gewoon een besloten iets van maken, alleen voor Bokkers?
Hoewel Parouscha al voorstelde om iemand als Vroegop uit te nodigen maar dan wordt het een echte "markt of beurs" en ik denk niet dat ik dat van de grond kan krijgen.....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:11

Ík wil er wel graag bij zijn. Heb vast wel wat spullen in de aanbieding... Ik moet alleen nog wel even bekijken hoe ik er ga komen...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:13

goed plan, als ik kan kom ik ook. Drente is een keertje in de buurt Knipoog
Is het een idee om voor de mensen die maar een paar dingetjes willen verkopen een soort verzamelstand in te richten, waar je dan om beurten bij gaat staan (vooraf verkoopprijs opgeven per artikel)? Ik heb hooguit 4 dingen te verkopen...dat zal voor anderen ook gelden?

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:19

Kunnen we niet iets doen wat wat meer centraal ligt ofzo? Want zoals Kais al zei, een beetje erg ver, en dat geld ook voor mij... Scheve mond

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:22

Of dingen gewoon door elkaar leggen, kaartje met prijs en naam erbij. Als iedereen een naambordje om doet kan je altijd de verkoper vinden om vragen te stellen.. En zo spreek je nog eens iemand! Knipoog

November is perfect, ik neem een paar spulletjes mee.. (maar kom vooral om te kopen Tong uitsteken )

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:43

O geweldig! Dit moet een groote meeting worden hóór! Drenthe is wel ver,
maar ik kan aan mijn moeder vragen of het mag.Aangezien ik zelf een ander evenement uit mocht kiezen omdat paard 2002 en jumping adam niet doorging! Geweldig!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 12:13

Lijkt me super! Alleen Drenthe is wel erg ver...En hoe is Martinge het best met de trein te bereiken?

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 12:29

hoi,
Dit is ook wel wat ik bedoelde, allemaal 2de hands spullen voor weinig geld! Maareeh ik wil SUPER graag komen allen ik woon in breda (noord-brabant)...dat is dus wel heel erg ver. Kan het niet ergens in uithoorn? dat is teminste niet zo heel erg ver. En wat iris al zei....kan het niet wat centraler want ik wil heel graag komen. Zijn er dan trouwens ook mensen die westerndingen verkopen?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 13:14

Anya schreef:
goed plan, als ik kan kom ik ook. Drente is een keertje in de buurt Knipoog
Is het een idee om voor de mensen die maar een paar dingetjes willen verkopen een soort verzamelstand in te richten, waar je dan om beurten bij gaat staan (vooraf verkoopprijs opgeven per artikel)? Ik heb hooguit 4 dingen te verkopen...dat zal voor anderen ook gelden?


Tuurlijk kan dat, ik neem aan dat er genoeg mensen zijn die maar een paar dingen hebben dus dat valt best te regelen Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 13:20

Marije schreef:
Lijkt me super! Alleen Drenthe is wel erg ver...En hoe is Martinge het best met de trein te bereiken?


Haha! Ik heb eigenlijk geen idee!
Het dichtstbijzijnde station wat ik kan bedenken is Hoogeveen, vandaar is het een kilometertje of 10 maar of er ook een bus komt?? Ik woon er nog niet dus weet er nog niet echt veel van.
Maar er valt vast wel iets te regelen dat er iemand op het station staat te wachten toch Haha!

Voor de mensen die van ver komen en de mensen die zelf spullen willen verkopen en veel hebben, er is een mogelijkheid om te blijven slapen.
Je moet dan wel zelf voor een lekker luchtbed en een slaapzak o.i.d. zorgen maar er is ruimte genoeg voor!
Laat maar weten of dat een goed plan is.

Groetjes, Tanja.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 13:43

lijkt mij ook hardstikke leuk om te komen, als ik kan tenminste. Ik werk namelijk onregelmatige diensten. Maar als ik kom, kan ik ook wel wat mensen meenemen in de auto.Er waren al wat mensen uit Den haag die wilde komen geloof ik, maar die nog met de afstand zitten. Als jullie tenminste niet te veel spullen meenemen (is namelijk maar een klein bakkie!) Schijnheilig
Zodra er een datum is kan ik meer zekerheid geven.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 14:42

Ik kom ook.

Heb nog wel wat voor de verkoop, iedergeval een zadel.

Ik woon in Overdinkel
Zou 1 of 2 personen mee kunnen nemen uit Enschede en omgeving.

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:21

Lijkt me erg leuk , als er wat op de kop te tikken valt... Schijnheilig
En zelf heb ik ook altijd nog wel wat , hoewel ik daar misschien al "vanaf" ben tegen die tijd...wel ver weg idd , maar wie weet heb ik dan inmiddels een autootje gekocht...
Of misschien moet ik wel werken , begin volgende week bij een andere baas...

veel onzekerheden voor mij dus , maar als het echt de moeite waard wordt om daar te komen kijken dan wil ik erg graag komen Lachen

(dan kunnen er ook nog wel wat bokkers meerijden evt. Knipoog )

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:38

is Utexcht b.v niet wat centraler? Nou ja, als het niet anders kan kom ik gewoon hoor, enne ik ga iig veel kopen Haha! mja, misschien blijf ik wel slapen.. we zien wel.. p.s is er in november geen vakantie ofzo? das nog handiger Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 17:01

Misschien kan je met Gaia meerijden?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:08

Ik wil ook erg graag komen. Altijd leuk!! Sowieso om dingetjes te kopen en om mijn eigen dingetjes te ver-kopen. Haha!
Alleen wel een beetje ver weg... Dan maar hopen dat ik met iemand mee kan rijden. Schijnheilig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:19

lijkt me leuk, maar ik woon wel verweg kan ik dan overnachten ergens?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:34

Hee, wat een ontzettend leuk idee! Ben laatst bij het opruimen van de schuur een hoop paardenspullen tegengekomen die best weg mogen, zie er alleen tegenop om alles op Bokt te zetten en te versturen aangezien ik vrijwel nooit in de gelegenheid ben om langs het postkantoor te gaan (kantooruren, bla bla). Zo'n markt is een prima idee, kan iedereen ook meteen je spullen van dichtbij zien. En als het voor meer dan alleen paardenspullen is, dan heb ik ook nog wel een paar verhuisdozen vol. Haha!

Kortom: als de datum me uitkomt, dan doe ik mee! Lachen