Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 09:40

Naar aanleiding van het topic "paardenbeurs" van Celinde op eenmaal andermaal is het idee ontstaan een soort van Bokt "vlooien markt" te organiseren.
Aangezien ik als ik ben verhuisd een zee van ruimte heb in loodsen die nog even leegstaan, zullen we de Bokt Snuffelmarkt bij mij thuis houden.
"Bij mij thuis" is vanaf half Oktober dus NIET in Uithoorn maar in Mantinge in Drenthe

Ik zou graag horen van mensen die willen komen, stuur mij een pb waarin je schrijft of je komt als gast of als verkoper, bij voldoende animo gaan we definitief organiseren.
Mocht je nog een leuk idee hebben voor die dag, pb het mij!
Ook over de datum hoor ik graag voorkeuren van jullie, ik dacht zelf aan December/Januari maar de feestdagen zijn meestal een aanslag op ieders porto dus of dat zo'n goed plan is....? Hoewel je natuurlijk leuke hebbedingetjes als kado zou kunnen kopen....

Verder, is hier iemand die hier ervaring mee heeft? (met de organisatie) ik heb nl. geen idee of dit zomaar mag, misschien heb ik er wel een bepaalde vergunning voor nodig? Weet je wat? Pb me dan even.

Mensen met vragen, graag per pb of hieronder, alleen let op! ik kan alleen in het weekend reageren, ik zit op de laptop van vriendlief omdat de mijne geheel terziele is en Hans (vriendlief) is doordeweek op project, dus ik heb alleen in het weekend een comp!

Groetjes, Tanja.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-10-02 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 09:59

Je staat erop!
Zit net te denken, maand November is ook een goede optie voor mij, dan heb ik nog vakantie en dus veeeeel tijd!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 10:06

orri schreef:
maand november kan ik ook... niet alleen december...
maar ik ben de 12de jarig en de 11de moet ik uiteraard Sint Maarten vieren...


Haha! Hans is de 14e jarig en ook wij gaan natuurlijk de deuren langs met sint maarten Haha! Nee, geintje, wij hebben geen kinderen Haha! Maar November is geen slecht idee (voor mezelf dan)
Ik heb het bij je naam op de lijst gezet!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 10:10

Ilindra schreef:
Wat een leuk idee.
Volgens mij heb je er verder geen vergunning voor nodig mits je geen entree geld vraagt en geen horeca-activiteiten onderneemt.
Ook hoor ik hier net dat het onder de noemer ruilbeurs zou moeten plaatsvinden.
Volgens mij kun je het beste even bij de gemeente informeren.


Tja, geen horeca activiteiten......veel mensen komen van ver en willen vast wel iets eten, maar we kunnen er natuurlijk gewoon een besloten iets van maken, alleen voor Bokkers?
Hoewel Parouscha al voorstelde om iemand als Vroegop uit te nodigen maar dan wordt het een echte "markt of beurs" en ik denk niet dat ik dat van de grond kan krijgen.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 12:14

Anya schreef:
goed plan, als ik kan kom ik ook. Drente is een keertje in de buurt Knipoog
Is het een idee om voor de mensen die maar een paar dingetjes willen verkopen een soort verzamelstand in te richten, waar je dan om beurten bij gaat staan (vooraf verkoopprijs opgeven per artikel)? Ik heb hooguit 4 dingen te verkopen...dat zal voor anderen ook gelden?


Tuurlijk kan dat, ik neem aan dat er genoeg mensen zijn die maar een paar dingen hebben dus dat valt best te regelen Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 12:20

Marije schreef:
Lijkt me super! Alleen Drenthe is wel erg ver...En hoe is Martinge het best met de trein te bereiken?


Haha! Ik heb eigenlijk geen idee!
Het dichtstbijzijnde station wat ik kan bedenken is Hoogeveen, vandaar is het een kilometertje of 10 maar of er ook een bus komt?? Ik woon er nog niet dus weet er nog niet echt veel van.
Maar er valt vast wel iets te regelen dat er iemand op het station staat te wachten toch Haha!

Voor de mensen die van ver komen en de mensen die zelf spullen willen verkopen en veel hebben, er is een mogelijkheid om te blijven slapen.
Je moet dan wel zelf voor een lekker luchtbed en een slaapzak o.i.d. zorgen maar er is ruimte genoeg voor!
Laat maar weten of dat een goed plan is.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 16:01

Misschien kan je met Gaia meerijden?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 19:24

Hmm, tja, ik wil het best organiseren maar dan alleen als het gewoon bij mij thuis is, zoals ik al zei, mensen die bij ons willen overnachten zijn welkom en ik kan echt een hoop mensen kwijt!
Ik vind het prima als het elders in Nederland gehouden wordt maar dan kan ik het niet meer organiseren (ik zal dan wel komen Haha! ) omdat het bij ons thuis zou zijn heb ik de tijd om het te organiseren, elders komt er veel meer bij kijken en moet je ook een ruimte gaan huren, tenminste, ik wel, ken verder geen mensen die de ruimte gratis af zouden staan.
De mensen uit Drenthe en omgeving zijn trouwens wel blij dat ze nu eens niet zo ver hoeven te rijden Haha!

Yootha, natuurlijk mag je komen zonder iets te kopen, kopen is geen verplichting hoor Haha! het gaat ook vooral om de gezelligheid!

phoenix4ever, je kan gewoon bij mij overnachten, zelf iets meenemen om op en in of onder te liggen en ik heb ruimte genoeg om een 30 tal bokkers kwijt te kunnen (beetje ruiterkamp-achtig iets Haha! )

O ja, mensen, dit is het laatste bericht wat ik deze week kan schrijven, deze computer verhuisd over een uurtje richting Utrecht en ik heb zelf geen werkende comp. meer, Vrijdag is hij weer terug dus dan kan ik weer antwoorden.
(zal op mijn werk wel even kijken wie van het management ik neer kan nokken, die hebben nl. wel internet, ik niet Frusty )

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 11:55

Jo, daar ben ik weer even snel in de lunch pauze! (heb het hoofd inkoop de kantine in geslagen zodat ik even snel kan bokken Haha! Haha! )
Ik ben blij dat er toch nog zoveel mensen wel positief zijn en idd. Nederland is niet zo groot dus afstanden vallen wel mee, hoewel ik het wel begrijp van de mensen die met de trein moeten komen en diegene die van hun ouders niet mogen. Misschien kan er na een half jaar of zo op een andere plek ook zo iets geregeld worden door iemand anders?

Maar goed, de datum, het lijkt mij raadzaam om het eind November te doen en in ieder geval in een weekend, Zaterdag is wel prettig, dan kunnen er eventueel mensen blijven slapen en hoeven we niet zo vroeg te stoppen, is Zaterdag 30 November wat? Laat het mij maar weer even weten!
Wat betreft eten en drinken, ik zal (tegen lage prijs) zelf het een en ander verkopen dus we hoeven niet om te komen van de honger en dorst.
Kraampjes heb ik niet, ik zat te denken aan tuintafels o.i.d.? maar die moet iedereen dan zelf meenemen en dat zal weer lastig worden met de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen..... Hebben wij hier op Bokt niet iemand die ergens markt kraampjes kan lenen? Gratis dus Haha!

O ja, ik las ook nog even snel iets over wat voor bedrag je mee moet nemen, moet je helemaal zelf weten, misschien koop je iets en misschien ook niet, je bent tot niets verplicht.
Als je eventueel een mooi zadel ziet wat je zou willen kopen maar je hebt het geld niet bij je, dan regel je toch gewoon iets met die persoon, we zijn allemaal Bokkers dus we moeten elkaar toch wel kunnen vertrouwen.
Toegang is gratis, het is een besloten bijeenkomst voor Bokkers en genodigden ( je mag wat mij betreft een paar mensen meenemen hoor)

Als ik Vrijdag weet de comp. thuis heb maak ik de lijst verder aan, laten jullie mij nog even weten of Zaterdag 30 november uitkomt?

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 22:10

ikke schreef:
Ergens rond die datum heeft de NVVR een weekend in Zwiggelte, ik weet niet zo goed of ik nou moet hopen op het samenvallen van die twee data of juist niet. Als het gelijktijdig is heb je gerede kans dat de halve NVVR over de vloer komt (die mee op weekend zijn tenminste) kan heel gezellie zijn, aan de andere kant als het niet gelijktijdig valt heb ik een mooie gelegenheid om wat vrienden in die buurt op te zoeken.

Voor de liefhebbers: ik breng een westernzadel mee, vraagprijs 500 euro, compleet met dekjes, singel enz.


Ha ha, mwah, als ze willen kopen vinden wij dat natuurlijk niet erg Haha! maar was jij zelf van plan dan om de halve NVVR mee te nemen dan? Want ik moet natuurlijk wel uitkijken, alleen genodigden, anders moet ik een vergunning aanvragen Haha! Maar als ze met jouw meekomen zijn ze door jouw uitgenodigd en zou het moeten kunnen Haha! maarrree....om hoeveel man gaat dat dan??? (doe eens een gooi)

O ja, ook voor de liefhebbers, ik heb zelf dan ook een westernzadel te koop (als hij tegen die tijd niet is verkocht) een Rocking R is nog nieuw, vraagprijs is wel 800 Euro Haha! maar je weet maar nooit he.
Verder zal ik er staan met nieuwe dekens, zadeldekjes, hoofdstellen, neusriemen, frontriemen, sporen en noem maar op. ook heb ik nog wat gebruikte artikelen.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

De lijst tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 22:20

Hier alvast even de lijst met mensen die (willen) komen tot nu toe, dit is nog geen vaste lijst omdat nog niet iedereen het zeker weet, kan dus nog veranderen en er kunnen ook nog veel meer Bokkers bij!
Ik heb nog geen onderscheid gemaakt in verkopers en gasten omdat de meeste mensen beide zijn Haha!

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8.Pmarena ? Kan waarschijnlijk niet komen, geen vervoer.
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.T@nj@
35. Kais

Dit is de voorlopige lijst, mocht je er op staan en je blijkt niet te kunnen op 30 November, pb mij dan even, als er veel mensen voor een andere datum zijn dan zetten we het om.

Groetjes, Tanja.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-09-02 22:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 23:30

Het is nog niet helemaal zeker, ik moet even de reacties van de anderen afwachten maar ik denk dat dit wel staat hoor.
Het is wel de tijd van de maand dat de salarissen weer binnen zijn... Haha! Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 11:15

Ok, je staat erop!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 15:32

Ik zet je in ieder geval op de lijst, tegen die tijd kijken we wel of je kan of niet, idd even heel lief zijn voor je vader!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 21:34

Kijk, zo mag ik het horen, kom maar met vrachtwagen ladingen vol!!! Ik ben bang dat ik misschien meer ga kopen dan ik ga verkopen..... Haha! Haha! Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 21:35

Vind ik een heel goed idee! Dan weet je meteen hoeveel geld je mee moet nemen, lijkt mij best handig!
Zijn er nog meer mensen met goede ideeen? Altijd welkom hoor!
Is er misschien al iemand met een idee hoe we de spullen gaan uitstallen? ik heb zelf wel mijn tuintafel maar ja, ik zie de mensen die met het openbaar vervoer komen of met elkaar meerijden al slepen met het tuin meubilair.....lijkt mij niet handig.
Ik hoop dat iemand connecties heeft met marktmensen, hoewel er op Zaterdag natuurlijk ook wel een markt is waar ze dan de spullen zelf nodig hebben......nou, ik ga er nog even diep over nadenken, denk a.u.b. even met mij mee want op een kleedje zitten lijkt mij niks!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 22:25

Honeybee schreef:
Een stel schragen en een plank zijn ideaal. Of wellicht een behangtafel???
Ik heb iig zelf een behangtafel die ik kan gebruiken (als het goed is).
Voor kleding is het wel handig als iemand zo'n mobiel kledingrek heeft.


Ik zat zelf ook al te denken aan wat planken met een kleedje erover of zo en dan op kistjes en tafels zodat er meer mensen hun spullen op kwijt kunnen, alleen moet ik even kijken of ik dat heb, vrees van niet....
Van die kleding rekken, daar heb ik er 2 van, 1 heb ik zelf nodig (heb heel wat kleding te verkopen vooral kinder sweaters maar ook nog wat gewone (niet rij) kleding)

Richtje: Jammer dat je waarschijnlijk moet werken, maar een speelgoedwinkel, ja, daar is het helemaal super druk voor Sinterklaas!
Ik laat je nog even op de lijst staan, mocht het nog veranderen dan hoor ik het in November wel, ik heb in ieder geval achter je naam gezet dat je waarschijnlijk moet werken.

Dan had ik nog een vraag, is iedereen het er mee eens dat het overwegend een paarden gebeuren wordt maar dat er ook nog andere artikelen aangeboden kunnen worden? iemand vroeg dat geloof ik al in dit topic en ik heb zelf na de verhuizing waarschijnlijk ook nog wel het een en ander wat ik niet meer gebruik, ik kan daar een apparte loods voor reserveren maar het kan ook doorelkaar.
Misschien is het dan toch wel handiger om het doorelkaar te doen want anders moeten veel mensen zich in 2e delen met 2 standjes Haha!
Dus: mogen er ook gewone "gebruiks" en andere artikelen aangeboden worden?

Dit is mijn laatste bericht voor deze week, ik hoop dat er nog veel meer aanmeldingen komen want we kunnen nog veel meer mensen kwijt!
Vrijdag ben ik er weer en heel misschien Woensdag in mijn pauze nog even snel.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 19:36

Zo daar ben ik weer even heel snel, ik zit nu even bij kennissen dus het wordt een vluggertje!
Er was een vraag of je iemand mee mag nemen, ja dat mag, alleen moeten het niet hele volksstammen gaan worden want het moet een besloten gebeuren blijven, anders moet ik een vergunning aanvragen Frusty
Ook krijg ik veel vragen of je ook mag komen als je niets te verkopen hebt, ja natuurlijk! Ook vragen mensen of ze mogen komen als ze ook niets willen kopen, ja natuurlijk!! het gaat ook grotendeels om de gezelligheid, kopen en verkopen is niet verplicht, we maken er gewoon een te gekke dag van!
Ik heb nog geen tijd om hier op Bokt de lijst te updaten maar er hebben zich inmiddels in totaal 51 mensen aangemeld, dat gaat goed, wordt echt gezellig!
Mocht ik morgen nog tijd hebben, update ik de lijst even en weet iedereen wie er komt. Of ik tijd heb weet moet nog even blijken, heb het op het moment erg druk met dingen regelen voor onze verhuizing want we stuiten op een paar problemen maar ik doe mijn best.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 21:19

Hier weer even een update van de lijst:

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8. Nimber
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.Marieke_14
35. Kais
36. lielle
37. margaret
38. verana
39. rieja
40. Naz
41. Jura
42. Tallie 1979
43. Dees
44. Maarten
45. merilyn
46. berdientje
47. Samantha 5
48. marleentjevb
49. melissa
50. concorde
51. Chrystal-gek
52. ilindra
53. yootha
54. en ik zelf natuurlijk Haha!

Het is al een beste lijst geworden! gezellig druk dus.
Ik moet er weer uit voor de week maar Vrijdag ben ik er weer!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 21:50

Zooooo, daar ben ik weer!
Nieuwe update van de lijst:

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8. Nimber
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.Marieke_14
35. Kais
36. lielle
37. margaret
38. verana
39. rieja
40. Naz
41. Jura
42. Tallie 1979
43. Dees
44. Maarten
45. merilyn
46. berdientje
47. Samantha 5
48. marleentjevb
49. melissa
50. concorde
51. Chrystal-gek
52. ilindra
53. yootha
54. Sundancer
55. Anneke
56. minkieboy
57. lovemidnight
58. Germie?
59. obsession
60. Clautje
61. *volcano*
62. vlieg?
63. Mayo
64. Ik zelf Haha!

Ik begin mij ineens te realiseren dat er wel eens een parkeer probleem zou kunnen ontstaan, daar ga ik nog even diep over nadenken.....

Even voor alle duidelijkheid, ik reageer erg laat op veel berichten want ik heb door de week geen computer.
Mensen die komen hoeven niet de hele dag te blijven (mag natuurlijk wel, alles mag!) de meeste van ons hebben een paard of verzorgen er 1 dus daar heb je ook tijd voor nodig, zie het als een soort braderie, daar ben je ook niet de hele dag dus trek er zelf de tijd voor uit die je nodig hebt.
Start tijd is 10 uur in de ochtend en we stoppen er tegen 6 uur in de avond mee (ik heb zelf ook nog 4 monsters die mij ook willen zien)
Een route beschrijving zal ik proberen te maken mits ik tijd heb, ik zit nu midden in de troep die bij een verhuizing hoort en heb dus niet echt veel tijd, misschien is er iemand handig die het voor mij zou kunnen doen? dus een route beschrijving vanuit alle hoeken van Nederland Haha! ik ben daar dus echt niet goed in.... Haha!
Verder, je mag iemand meenemen, wel graag iemand die ook echt interesse in paarden heeft o.i.d. want anders heeft hij/zij er ook niets aan.
Ik heb liever dat er alleen Bokkers komen omdat het anders niet meer een besloten iets is en daar krijg ik echt problemen mee, nogmaals, het gaat zonder een vergunning dus ik moet erg oppassen. Het wordt verschrikkelijk druk, ik heb erg veel ruimte maar eens raakt het wel vol, ik hoop dus dat er een beetje een spreiding over de dag is......

Verder ben ik nog op zoek naar iemand die met een standje voedsel zou willen gaan staan, ik heb mij er lelijk op verkeken, wilde het eerst zelf doen maar ik trek het niet. Ik sta zelf al met spulletjes en heb geen tijd om ons nodige voer en drinken er ook bij te doen, wie o wie wil dat voor zijn/haar rekening nemen????

Nu ga ik even het andere topic opzoeken om aan te geven wat ik allemaal wil verkopen.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 22:32

Verana, is goed als je mijn pony's wil rijden (zijn er maar 2, andere kan niet gereden worden) dat hadden we idd. al afgesproken, maar wat betreft het voedsel en drinken ben ik op zoek naar iemand die het helemaal zelf wil regelen, dus ook de inkoop enz. Dat moet je dan dus wel voor kunnen schieten en daar loop ik dus op stuk, verhuizing van de ene kant van Nederland naar de andere kant kost meer dan ik dacht, ben volledig platzak dus ik kan het niet voorschieten......
Vlieg; zo zou je het kunnen zien maar we moeten het wel leuk en vooral goedkoop houden Haha! , iets winst maken is helemaal niets op tegen, je werkt er tenslotte ook voor maar het moet geen grove winst gaan worden, als ik het zelf had gedaan was alles verkocht voor iets boven de inkoop prijs.....
Dus, wie o wie wil dit voor zijn rekening nemen, dus ook de inkoop???

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 08:34

Dat vind ik eigenlijk wel een goed plan, er is mij een paar keer de vraag gesteld of er ook iemand met patat e.d. zou staan maar dat wordt toch te veel werk.
Als iedereen zelf zijn eigen eten/drinken meeneemt is dat probleem ook opgelost en wat je wil doen met dat tafeltje, vind ik ook een prima plan hoor!

Ik wil nog even weten welke mensen met veel spullen komen en vrijwel de hele dag willen blijven, alleen de verkopers met veel spullen dus.
Ik kan nl. een aantal auto's kwijt in onze garage (dat is een loods van 8.50 bij 17.50m) en die mensen kunnen hun auto dus binnen zetten (nou ja, een paar dus) die mensen moeten ook rond 9uur half 10 aanwezig zijn.
Laat het mij a.u.b. even weten.

Nu vertrekt deze comp. weer richting Valencia en ben ik tot Woensdag of Donderdag niet op Bokt.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 22:01

Okay, weer even een update van de lijst:

1.Dorine
2.Orry
3.Batje
4.Linda250
5.Anya
6.gaia
7.alane
8. Nimber
9.Yankeestar
10.Nathalie
11.Karin
12.Esme_27
13.Cody
14.jamylover
15.Honybee
16.Parouscha
17.Lizzy
18.Celinde ?
19.Irisjuh
20.Annemieke21
21.Marije
22.phoenix4ever
23.Sjuimpje
24.Richtje ? Moet waarschijnlijk werken.
25.Ikke
26.Donja
27.jerai lover
28.Billy
29.Hayley
30.Belker (vraagt Napoleon, Prima en Margreet nog)
31.Prakkie
32.Merel
33.Kitty
34.Marieke_14
35. Kais
36. lielle
37. margaret
38. verana
39. rieja
40. Naz
41. Jura
42. Tallie 1979
43. Dees
44. Maarten
45. merilyn
46. berdientje
47. Samantha 5
48. marleentjevb
49. melissa ?
50. concorde
51. Chrystal-gek
52. ilindra
53. yootha
54. Sundancer
55. Anneke
56. minkieboy
57. lovemidnight
58. Germie?
59. obsession
60. Clautje
61. *volcano*
62. vlieg?
63. Mayo
64. Chatelaine ?
65. eveline_B
66. Tender
67. Kimmy ?
68. en ik zelf natuurlijk Haha!

Ik hoop echt dat iedereen die komt zo veel mogelijk kan carpoolen en ook een beetje verspreid over de dag komen i.v.m. parkeer problemen.
Zodra wij zijn verhuisd krijgt iedereen het exacte adres van mij en er volgt ook nog een route beschrijving.
Overigens, in Mantinge zelf zit volgens mij helemaal niets hoor, ook geen snackbar maar idd. in Hoogeveen zit een Mac snack!!! (heb ik al veelvuldig gebruik van gemaakt als echte Macoholick)

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 20:01

Het adres volgt nog, ik ga over 1 week verhuizen en dan krijgt iedereen per pb het adres van mij (zodra ik weer on line ben)

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 01:17

Ben ik weer even snel.
Verhuizing is geslaagd, alles heel over gekomen, paardjes ook blij.
Ik heb nog geen internet, wordt aan gewerkt en heb ik weer internet dan kan ik weer alleen in het weekend antwoorden.
Ik zet de geupdate lijst hier weer op als ik zelf weer internet heb (en als ik de lijst weer heb gevonden, zit in één van de dozen en heb geen idee meer in welke.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 8 bezoekers