Mijn verslag van de efteling-meeting (de beste :P)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Mijn verslag van de efteling-meeting (de beste :P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 12:05

Gister stond ik om 8 uur op, om vervolgens om 9 uur op stal te zijn. Gaaaap Waar Esther en ik eerst nog even onze clubles gereden hebben. Lachen Heel tevreden maar daar gaat het nu niet over. Haha!
Snel nog afgesproken over de tijd enzo, het was onderhand al kwart voor 11, ik zou om kwart over 11 Esther ophalen thuis.
Thjuis snel opgefrist en omgekleed enzo, en snel naar Esther!!
Toen héél snel naar het station, kaartje kopen en snel in de trein! We zaten net, en toen reed ie aan.. Nét op tijd dus! Bloos Clown
ongeveer 35 minuten in de trein gezeten (irritante stop-trein Frusty ) en toen waren we dan eindelijk in tilburg.
Wij naar beneden gelopen, van de vorige keer efteling-met de trein wist ik nog dat daar de bussen waren, buiten. Maar welke bus? Schijnheilig Frusty Ik dus maar even Paulien opgebelt, en uiteindelijk toch de bus gevonden! Op het bordje stond dat de bus om 22 en 52 kwam, nou hij was dus net weg. Frusty Toen was het eindelijk 52, nope, geen bus te zien. Frusty Uiteindelijk was ie er pas om kwart over ofzo? Nouja we hebben iig een uur gewacht bijna.. Frusty In de regen en kou!!! Schijnheilig Toen dus eindelijk met de bus naar de efteling!!
We kwamen daar aan, wij snel nog ff een criossantje eten. Vork Waren we bijna bij de ingang, had ik nog een halve over Haha! dus ik probeerde hem snel in esthers mond te proppen, maar nee lukte niet. Haha! Dus toch maar weggegooit!!

Naar binnen gelopen en daar zag ik paulien al staan, dus de kaartjes aangepakt en naar binnen gegaan. Haha! Aan iedereen voor gesteld enzo. Lachen
Toen naar de show van Hans ...nogwat.. haha. Was wel leuk alleen ietsje te veel sprookje. Schijnheilig Van sommige dingen snapte ik het wel wat ie deed (heb namelijk het luik in het podium gevonden Haha! Haha! ) maar andere dingen snapte ik dus echt niiiiiix van! Verward Toen de show klaar was naar buiten, en toen naar de..? Ohja, WC! Clown Waar het errûg druk was...!!
Daarna opweg naar de vogelrok, waar we nog langs het doolhof kwamen. Pling Daar moesten we natuurlijk ook ff in, en ik kwam eruit met een natte broek. Boos! Tong uitsteken Toen naar de vogelrok gelopen waar het wel errrug druk was, dus toch maar niet erin gegaan.. Dan maar in de carnaval festival!! Errug boeiend *not* Tong uitsteken Was wel grappig.. Bij de foto wilde ik absoluut niet op de foto dus ik deed mn handen voor mn hoofd, esther pakte mijn handen vast en ik dook achter haar rug.. De foto was errug beeldig Haha! Ik vroeg me echt ff af wat we eigenlijk aan het doen waren. Schijnheilig Toen gingen Michelle en Paulien alweer naar huis! Helaas..!!
daarna zijn we naar de python gelopen waar ik dus eeeeecht niet in ging. Schijnheilig dus daar heb ik samen met astrid en brenda zitten wachten. En toen ging Astrid ook naar huis! Boos! Dus waren we nog met zn 6e.
Daarna zijn we *geloof ik?* naar de Piraña gegaan, waar ik doooodziek werd van ene Dennis die mijn elastiekjes steeds uit mn haren trok! Grrr! }> En waar ook een héle leuke jongen in de rij stond... Schijnheilig
Nou waren we eindelijk uit die oh-zo lange rij, dus t karretje in! Mijn kont was zeeeeeiknat! En iedereen was heeeeel flauw om steeds weg te gaan als ze nat zouden kunnen worden Tong uitsteken Ze gunnen mij niet eens wat lol!!!! Huilen }>
Nou daarna moest Brenda ook naar huis, dus waren we nog maar met zn 5e.
Toen zijn we naar de vogelrock gegaan, toch maar in de rij gaan staan maar we waren toch al best snel aan de beurt. Was wel gaaf, alleen duurde hij wel erg kort..! Maargoed..
Toen zijn Dennis, Anne en Aukje ook naar huis gegaan. En wij nog gebleven. Haha!
Het was al 8 uur ofzo volgens mij? En het begon al een klein beetje te schemeren, in elk rijk was een feest, was wel gezellig. Haha!
Wij wilde nog ff in de bobslee baan, maar die konden we écht niet vinden. Frusty Dus maar in de houte achtbaan gegaan! Was wel cool. Haha! Alleen Esther kreeg de beugel niet los Schijnheilig maar 1 van de meisjes die voor ons zaten (zagen er echt vet ordinair uit maar waren super aardig!) kreeg hem gelukkig wel los!!
Toen hebben we ff wat gegeten en was echt gezellig want er was daar dus ook zon feest. Pling Die jongen achter de kassa deed mn milkshake wel een beetje heel erg vol, hij liep helemaal over.. Maar ach vast omdat ie me zon aardig meisje vond, dacht ie die geef ik wat extra. Schijnheilig
Nou het eten opgegeten, en we hadden het ijskoud.. Dus ff een breezertje gekocht. Tong uitsteken
Nou toen zijn we *ff denken>?* ohja naar de fatamorgana gegaan, was wel mooi, best druk maar het ging weer best snel. Even uitrusten van de hele dag wandelen. Cool
Daarna nog naar de droomvlucht, waar t niet zo heel druk was.. En toen hebben we besloten om maar naar de bus te lopen, het was ondertussen alweer 11 uur. Gaaaap Komen we daar aan, zegt die buschauffeur, we vertekken pas over een half uur. Frusty Toen waren we eindelijk op het station, meosten we nog een tijdje wachten op de trein, die om 3 over 12 kwam. Dus eindelijk de trein in.. Hadden we zo'n reistrein. Haha! Wel eng met die cabines maar het viel wel mee. Cool We konden namelijk lekker languit liggen.. Gaaaap Echt vet relaxt!
Toen ineens kwam er rechts van mij/links van esther Haha! een trein ons inhalen. Nou beetje naar die mensen kijken enzo, en zwaaien. Haha! En toen ineens gingen wij weer harder! Dus weer dezelfde mensen voorbij, weer zwaaien. Haha! en toen gingen hún weer harder.. En zo ging t steeds door! Wij lagen helemaal dubbel, en die mensen in die andere trein ook. Haha!
Toen kwamen we nog langs een jongen Kwijl die graag ons tel nr wilde hebben maarja dat gaat niet. Tong uitsteken We kwamen ook 4 keer ofzo opnieuw langs hem, echt super grappig. Haha!
Toen waren we eindelijk op het station in Eindhoven.. Liepen we eerst nog de verkeerde kant in. Frusty PlingOOSJUS!!* Haha! Totdat ik ineens dacht, heej, de trap is de andere kant in. Verward Haha! Dus terug gelopen en naar beneden. Lopen we door het station komen er 2 dronken mensen voorbij, waarvan een naar ons toe komt "He Dames, het is al half 1!" haha ja en dan? Verward
Nou wij naar de taxi's gelopen waar mijn meoder zou zijn, en naar huis.. En SNEL naar mijn bedje gegaan. Haha!

Vond t echt een geweldige dag moeten we zeker nog es over doen. Haha!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 12:42

jaja dat doen we zeker opnieuw zeg moet mijn foto's erop zetten dus die staan er zo op Haha!

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 13:56

ja nath moest dat er nou bij van dat criossantje? Haha!
je eet um zelf maar op Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:07

jeetje nath, had je inspiratie ofzo? godsamme zeg wat een verslag Haha! maar het was zeker lachen ja, en heb je nog naar je elastiekje gezocht? *LOL*

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:07

hahaha djees wat een verslag nath *LOL* maar je bent vergeten dat van die sigaret Tong uitsteken Haha! ahaha maar het was echt keei leuk Lachen en die jongen he, die in de rij *zucht Misselijk* Tong uitsteken Lips are sealed je zou hem toch als je hem weer zag ,pakke of niet soms ... Tong uitsteken Lips are sealed Schijnheilig hahaha... Party!!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:10

Tjeeeeee wat een lekker lang verhaal
En hebben we ook nog leuke foto's gemaakt?

Mooi dat jullie het zo naar je zin gehad hebben.

Mon-nikky

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:46

zow nath! lekker lang verslagje! WeL jammer dat dennis nou zo persee naar zijn Neet Oet Lottum moest..want anders waren wij (auk, dennis en ik) ook nog wat langer gebleve... maarja jammer dan volgende keer beterz!!
liefs xxjes Anne

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:32

EEEEj dat kwam omdat ik me verveelde en trouwens vraag maar aan assie ik trek altijd elastiekjes uit de haren, en dat je dat elastiekje even later kwijt was dat is je eigen schuld Boos! POTVERDIKKIE WIE VRAAGT ER DAN OOK EN SIGARET EN BREEKT HEM DAN DOOR MIDDEN IS HET ANNE NIET DAN IS HET NATHALIE WEL

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:34

hahahhahaha, *probeert haar lachen in te houden* ja dennis, we proberen je van je sigaretten af te houden, en wie niet horen wil moet maar voelen he *LOL*

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:36

ja en je rokkt echt mega veel dus Tong uitsteken ik vind het goed van je hoor nath zie je wel SNUKKELKIP Tong uitsteken Girlpowerrrrrrr *LOL*

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:45

ahum, denk er even aan dat als dennis een snukkelkip is, ik ook een snukkelkip ben weet je nog, ik ben toch zijn dochter? Haha!:D

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:46

dat ben je ook auk Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:48

eeeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt. fijn, van je vrienden moet je het maar hebben. waarom heeft iedereen ineens, de efteling blabla, behalve dennis, nou word ik ook nog afgekraakt boehoe!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 19:22

haha ohja er moest ook nog bij dat ik de hele avond naar mn elastiekje gezocht had maar nee hoor kon m niet vinden. Boos! Stomme dennis! Grrrr....

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:00

dennis is lieFF hoor.. als HIJ wilt..Haha! hehe

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:47

hahaha, nou dat valt wel mee. toch??? haha ach ja nathalie, ik zeg altijd maar: wie goed doet, goed ontmoet *LOL*:))

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:24

o fijn is dat als er gezegd wordt dat je mijn dochter bent noem je dat al afgekraakt eeeeeeeeeen bedankt en ik kan zeker lief zijn maar niet tegen irritante mensjes. En terecht dat je je elastiekje niet kon vinden ik heb hem nl in mijn BROEKzak geduwt ( ja ik zet het er maar even bij anders gaan die kleine vervelende mensjes weer doordenken. Maar nee hoor nath was maar een geintje

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:53

haha nee hoor, niet om het feit dat ik je dochter ben maar om het feit dat ik ook een snukkelkip ben, haha heten we geen van mourik en leenen meer met de achternaam maar snukkelkip *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:05

haha en effe btw achternamen beginnen altijd met hoofdletter dochterje dus het is nu voor jouw dhr. D.G.M Snukkelkip en niet gewoon van mourik of leenen of snukkelkip. Wat klinkt eigenlijk het beste? Dennis van Mourik of Dennis Leenen of Dennis Snukkelkip ( nu w8 waar ik op zit te w8 want nu denk ik dat ik toch wel effe helderziend ga worden

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:03

ik vind Dennis Snukkelkip het beste klinken *LOL* haha maar je schrijft dochter ook met een T en niet zoals jij zonder T

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 19:04

Ow gaan we zo precies doen?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 20:56

ja Dennis Snukkelkip is de beste Tong uitsteken maar was mijn woordje Tong uitsteken *LOL*

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:48

Ja ik weet dat ik de beste ben dat hoef je niet op bokt te zetten hoor dat weet nl iedereen al ugh ugh

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:53

haha ben ik dus ook de beste, jaja mensen, zo vader zo dochter Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:05

ja dat wou ik maar net even zeggen. goed zo dochter je leert het nog wel.