Mini meating met replika(N-B)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Mini meating met replika(N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 15:45

Hallo Bokkers en Boksters, Haha!

Vandaag heb ik een buiten rit gemaakt met replika.
We hebben elkaar leren kennen via Bokt. Lachen
We staan met de paarden vlak bij elkaar gestald.
We hebben via PB een afspraak gemaakt, Marleen zou om 10:00 uur bij ons op stal komen te paard(Merrie Arabier)..
We waren allebei keurig op rijd, replika is een mooie witte Arabier van 16 jaar. Ik kende de merrie al wel, want als ik naar stal rijd met de auto zie ik haar altijd in haar wei staan van ver af. Maar ik wist dus niet dat Marleen daar bij hoorde.
We babbelde meteen ronduit over de paarden en over van alles en nog wat.
Het was kei gezellig. We zijn ander half uur onder weg geweest, en hebben een fijne rustige rit gemaakt.
We vonden het allebei zeker voor herhaling vatbaar en gaan van af nu vaker met elkaar buiten rijden, we hebben onze tels en e-mails aan elkaar uitgewisseld. Dus jullie zullen van af nu vaker van ons gaan horen.
In sept ga ik naar zee, een rit gerangeerd door tinkerwereld en Marleen gaan misschien mee.
We moeten eerst even oefenen met de merrie hoe ze het doet met de trailer daar zij hoogstwaarschijndelijk al heel lang geen trailer meer gezien heeft. En het is toch we 2 uur rijden naar zee toe. Ik hoop dat ze mee kan lijkt me heel gezellig, en als het deze keer niet lukt dan komt er vast wel een volgende keer.
Marleen is een heel lief meisje en ze kan heel goed paard rijden, ze had haar paardje super onder controle!

Kei leuk dat ik een leuk buitenrij maatje heb gevonden via Bokt...
De volgende keer zal ik proberen leuke foto's te maken van ons..

Mon-nikky

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:17

Marleen vertelde me ja, dat het hartstikke gezellig was, en het super tof vind dat ze misschien naar zee kan...

en replika is zeker mooi...

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 20:40

Hoi Eva,

We hebben het ook nog even over jou kanjer gehad onderweg en dat je een eerste wedstrijd hebt gereden enzo..En dat je zo'n leuke lieve pony hebt. Ik had al even in je profiel gekeken en het is inderdaad een hele leuke Haflinger..
Marleen heeft me een weggetje laten zien die ik nog niet wist met buiten rijden(weer wat geleerd)..
Als er wat minder dazen zitten gaan we ook een keer naar het bos.
Ze stuurde me al een opgewonden PBtje over de zee-rit, ik hoop voor haar dat het door gaat en dat replika het goed doet in de trailler, moeten we nog even kijken hoe we dat gaan doen..

Misschien zien we elkaar ook nog wel eens...

Groetjes Mon-nikky

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 20:57

Het was echt we gaaf he Monique..moeten we echt vaker doen! Ennuh Riccardo was ook super lief hoor...Replika is dr volgens mij hartstikke gek op..en jaa waarschijnlijk mag ik ook mee van mijn ouders Lachen naar zee! Vind het nie gek dat Rep zo lief was met zo"n stoer paardje naast zich...ze begon helemala te hinneken toen ie weg liep...

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 21:01

Riccardo heeft 3 x omgekeken wahhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha

We PBen Marleentje...
Of je hebt mijn gewone e-mail nog fijner..

doegieeeeeeee monique xx

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 21:05

hahahah, Reppie is gwoon verliefd op zo'n stoer paardje!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 21:46

en wat had Marleen allemaal geroddeld? Tong uitsteken
Ziejewel Marleen, Rep is nie naar elk paardje zo... zo... zo... apart!
Ze heeft nu een nieuwe liefde gevonden! haha!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 15:17

Hihi, wij roddelen nix slechts over jou en Tos hoor, ja k denk dat ze een nieuwe liefde heeft jah...