Bosrit met deedee19 op manege bergemo!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Bosrit met deedee19 op manege bergemo!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 13:41

Dinsdag 16 juli hadden wendy (deedee19) ik, mijn zus linda en mijn zus cynthia afgesproken om om half 1 een bosrit te gaan maken bij manege bergemo in heijen. ik linda en cynthia gingen op een pony van de manege en wendy op haar eigen fjord: Red Bull.
we waren van plan om rond een uur of 12 op de manege te ziijn. Cynthia moest om half 11 nog heel even weg, maar wat bleek...dat het uit was gelopen en cynthia pas om iets voor 12 thuis was! het was een half uur rijden...wij ons kei veel gehaast...en toen kwamen we rond 10 voor 1 aan...echt K U T! Wendy had snel 3 pony's op gezadeld: Olivier, Bruintje en Amigo Lovers we mochten er een uitkiezen ik meteen naar Amigo wanst daar had ik ookmet de ponykmap dit jaar en vorig jaar op gezeten. cynthia op Bruintje en Linda op olivier. we moesten om 2 uur terug zijn. en vertrokken iets voor 1. we hadden toen nog een leuke bosrit gehad met lekkere galop! en het was toch nog leuk! Wendy had een foto gemaakt maar of die goed gelulkt is weet ik nog niet...want dat was nogal lastig doordat zij op red bull zat haha! we waren precies om 2 uur terug...en ten nog ff gekletst en linda haar kussen op gehaald wat ze de week ervoor was vergeten toen ze op ponykamp was...dus kwam wel goed uit dat we hadden afgesproken om dinsdag te rijden. want anders komen we er nooit. en misschien dat we in de herfstvakantie nog een keer afspreken om te rijden...lijkt me wel tof...en dan pakt Wendy misschien ook een managepony omdat het best lastig is om heen en terug te rijden (half uur te paard) en misschien kunnen we dan wel 2 uur doen...? Knipoog ik vond het echt kei leuk! bedankt wendy...!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 13:33

heey daar woon ik niet zover van af!
een vriendin van mij heeft daar ook een paar keer gereden!
Maare ik ga daar liever zwemmen in het centerparks van hijderbos Knipoog
Kei gesellie!
hahaha
groetjes jeannette

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 22:18

heejzzz....waar woon jij dan precies? ken je vlierden>?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 13:21

tja vlierden ken ik wel
ik woon in haps vlak bij het nkb cerntrum in wanroy in de buurt bergamo is 10/ 15 min voor mij met de auto!
groetjes jeannette

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 11:37

ken je dan die euroase camping: bospark de bikkels?
voor mij is het ook ongeveer 20 minuten met de auto denk ik zo...

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:44

ik ben vorig jaar op ponykamp bij bergemo geweest!!! was dara eg heeeeeeeeeel leuk!! ik zat op een haffie die Jolus heette,

kus linnie