Boktfuif Belangrijke Update

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Boktfuif Belangrijke Update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 15:38

ik heb nog steeds niet van iedereen geld gekregen voor de boktfuif.
van de volgenden mensenheb ik het WEL binnen.
pregini
paulien
maaike
ikke
death squad
rinni1982
mike
nimber
naz
napoleon
prima

dan heb ik dus nog iemand waarvan ik niet meer weet wie het was. diegene heeft op de bokteling al betaald. wil diegene zich even melden.

en ik heb nog een betaling van iemand die zijn boktnaam er niet bij had vermeld. Mevr. akerma uit rotterdam?? wil diegene zich ook even melden.
van een aantal mensen weet ik dat ze inmiddels wel al hebbe betaald maar het staat er bij mij nog niet op. wil iedereen die niet heeft betaald dat ala minute doen?? ik kan niet voor iedereen alles voorschieten want zo rijk ben ik niet.
Knipoog

Edit:
Eerste topic over dit onderwerp: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=478203#478203

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:09

is dat niet billy lonneke? die akerma

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:23

Ja, dat ben ik.
dacht dat ik mijn boktnaam erbij gezet had. Sorry, Foutje Haha!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:25

Hoeveel mensen heb je nu voor de boktfuif? Is het nog steeds een klein cluppie of wordt het nog wat?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:54

Ilona (Jurga) had toch ook al op de bokteling betaald? En is mijn geld nog niet binnen? Dat moet eigenlijk toch echt wel zo zijn want heb het anderhalve week geleden overgemaakt..

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 19:18

ahhhh ha dan was zij het idd. ik dacht het eigenlijk al maar ben zo slecht met onthouden van bokt/eigen naam.
sypheron, ik heb het echt nog niet binnen. ik houd het goed in de gaten maar tot vandaag heb ik het nagechekt en alleen van deze mensen heb ik een betaling kunnen vinden. maar ik zal woensdag weer even kijken. ik houd je op de hoogte. het zal er dan van de week echt wel op staan.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 19:20

billy er komen rond de 28 mensen. op zich een leuke club als ik de lijst zo bekijk. ik heb er al zin in. ik hoop jullie ook.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:48

Das een leuk kluppie bijelkaar. Volgens mij ongeveer net zo veel als de vorige keer op de bokt bbq

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 22:29

Sorry dat ik zo laat was, maar ik heb NET (nog geen 10 minuten gelden) mijn share overgeboekt Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:03

het was toch betaling ter plekken?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 15:31

hmmm misschien even beter de banner kunnen lezen?? er staat duidelijk betaluing overmaken voor 24 juli. banknummer en alles staat erbij. ik hoop dat je het nog doet.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:13

Billy schreef:
Das een leuk kluppie bijelkaar. Volgens mij ongeveer net zo veel als de vorige keer op de bokt bbq


heb je dit geschreven voordat ik me had ingeschreven? Tong uitsteken

Looking forward om jullie te meeten. Ik ben in het echt heel lief Schijnheilig , dus het zal jullie wel meevallen denk ik........hoop ik.

En oja, lonneke, voor het geldvraagstuk moet je bij Tessa zijn, want die beheerd het geld van ons. (ik mag dat namelijk niet meer!)

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:18

Nee Prima, ik wist dat jij je ook hebt ingeschreven. Maar ik ben niet bang om jou te ontmoeten, wie weet val je wel mee. Haha!
Maar stel dat je meevalt dan vraag ik me af waarom je je zo op bokt profileert als je nu doet. Maar goed, we zullen het zien. Als we elkaar absoluut niet liggen kunnen we altijd nog bij elkaar uit de buurt blijven toch?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:22

haha zeker. Je mag me alles vragen wat je dwars zit, want ik heb het gevoel dat je je op heea voelde aangesproken.
En over dat profileren, het is veelal de manier waarop je mijn berichten leest. Ik schrijf vrij hard en ongezout. Dat is iets wat ik misschien niet zou moeten doen, mar ik heb anders het gevoel dat het niet aankomt.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:28

Nee hoor, ik voel me niet aangesproken, maar ik erger me ontzettend aan alle vooroordelen die jij lijkt te hebben. Daarom reageer ik soms vrij fel, maar het zal me aan m'n reet roesten wat jij vindt, ik lig er niet wakker van Tong uitsteken
Wat mij het meeste stoort is dat jij met je reacties:
a. Mensen behoorlijk kunt kwetsen
b. Getuigt van een bekrompenheid die niet van deze tijd is.

En als je me zoekt, ik ben diegene met die piercing Tong uitsteken

Ik bedoel dit absoluut niet om je te kwetsen of iets dergelijks, maar dat is hoe jij op me over komt als ik je berichtjes lees.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:41

Ik vind mezelf bijzonder ruimdenkend. Ik heb begrip voor alles en iedereen. Ik houd alleen niet zo van eigentijdse apartere dingen zeg maar. Bij wat dat betreft een oldtimer te noemen? Alleen ben ik bekrompen, denk ik, ik wat voor een soort mens ik als vrienden zoek.
Ik zie alleen niet in hoe ik mensen gekwetst zou hebben? Door te zeggen dat ik niet houd van piercing enzo omdat dat al gauw ordinair maakt? Wil toch nog niet zeggen dat ik daarom niet met 'zulke'mensen niet om zou gaan (as a matter of fact.....) Ik kom zelfs bij zogenaamde 'kampers' thuis. Nee hoor ga met iedereen en alles even vredelievend om. (zelfs met illigalen :p )

Ik weet hoe je eruit ziet! Ik zal je vinden! Leer me kennen en vel dan een oordeel. Net zoals ik dat doe bij mensen.

(trouwens meer pb gspreksstof dit)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:20

Prima schreef:
(trouwens meer pb gspreksstof dit)


Toch wel interessant Haha! Ik kom overigens ook, Prima *LOL* Zullen we met zijn alleen lief blijven of moet ik alvast de ME alarmeren? Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:07

Zeg heren...... jullie gaan je gewoon gedragen en anders heb ik altijd nog m'n krukken waar ik nu al na een 1/2 dag oefenen behoorlijk goed mee in het rond kan zwaaien }> Haha! en dat geld zeker ook voor jou Prima!!!!

Trouwens Lonneke, voor mij mag je dus Breezers inslaan want Prima moet nu toch Bob spelen *LOL*

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:08

Even voor de duidelijkheid, ik ben geen heer hoor Boos!
Ook geen dame, maar wel van het vrouwelijk geslacht.
Mijn ruin heet Bill, dus ja, dan heb ik automatisch een mannennaam op Bokt. Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:17

Dat we wisten we al hoor *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:10

ik begin nu toch wel heeeel benieuwd te worden!! Haha! t wordt vast gezellig, kan bijna niet anders Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:04

lonneke schreef:
hmmm misschien even beter de banner kunnen lezen?? er staat duidelijk betaluing overmaken voor 24 juli. banknummer en alles staat erbij. ik hoop dat je het nog doet.


O sorry, maar ik red dat niet. Het is voor mij niet 100% dat ik kom. Ben ziek en het hangt er dus vanaf of ik denk dat ik het dan aankan of ik kom, dus als ik niet ter plekken mag betalen houd het op voor mij. Sorry

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 22:08

phonix ik kan er niet van op aan dat je komt. dan houd het helaas op. ik moet voor iedereen van te voren genoeg eten en drinken inslaan. als ik van jou niet zeker weet dat je komt kan ik niet inslaan omdat ik het anders dus uit eigen zak moet gaan betalen en dan loop ik het risico dat je er alsnog niet bent. helaas. beterschap en volgende keer beter.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:22

nou veel plezier allemaal, ik zal niet van de partij zijn, maar lees graag jullie verslag van die dag!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 10:11

Lonneke Mike en ik hebben in de efteling bij jou betaald.
je zei nog dat je het moest opschrijven omdat je het anders zou vergeten.
We hebben beiden bij je betaald vlak voordat jullie naar dat gegoogel gingen en wij naar huis Lachen