Nationale keuring NAS?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Nationale keuring NAS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 14:24

Gaan er nog mensen naar de nationale keuring van het Nederlands Appaloosa Stamboek? Ik geloof dat het het tweede weekend van augustus is.
Kunnen we misschien een boktmeeting doen!!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:26

Ja ik denk wel dat ik er ben... we nemen dit jaar niks zelf mee maar t is altijd wel gezellig!! ja de datum is 17 augustus in kootwijk

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:53

maar dan is de bokt fuif, dus kan ik niet Huilen Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:23

heeeeeel misschien gaan we ook, maar het is nog niet zeker.

maar dan laat ik wel iets horen!

gr linda

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 00:52

ik wil ook met mijn appie!!! hoe kom ik nou aan data's en inschrijfformulieren?? mijn paard heeft (nu nog) duitse papieren. mag ik dan ook wel meedoen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 14:09

mate schreef:
ik wil ook met mijn appie!!! hoe kom ik nou aan data's en inschrijfformulieren?? mijn paard heeft (nu nog) duitse papieren. mag ik dan ook wel meedoen.


alleen als ie opgenomen is in het NAS, en de stamboekopnames zijn al voorbij geloof ik!

gr linda

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 00:04

Ik ben er in ieder geval met onze appaloosa merrie. Als het goed is heeft ze dan een veulen aan de voet en anders is ze erg dik op de keuring!!
Nee, ze is vandaag uitgeteld, maar ze heeft nog geen uier... maar we zien wel, ze is iig ingeschreven en we gaan natuurlijk voor een ster verklaring!!
Voor degenen die gaan, ze staat in de catalogus onder de naam aritha en is een grote maat (1.51m) marmerbonte appaloosa.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:36

hoihoi

ik weet het nog niet zeker! Maar ik wil wel komen!! Als ik kom, kom ik zeker ff kijken!!

LINDA

dorine3

Berichten: 204
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:00

Hee, leuk, er komen er nog meer! Ik kom ook, zonder paard, want ze heeft geen veulen. Maar ik vind het erg leuk om alles te volgen.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:10

Heey ik ga ook naar de keuring toe. Wil met mijn paardjes ook wel een volgende keer naar de keuring, maar dan wil ik eerst eens weten hoe alles werkt enzo. Ik zit nog niet zo heel lang in de Appie-wereld Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:22

hoihoi

ik kom ook, het is zeker!!! Zullen we iets afspreken? Ik ben er al vanaf het begin!

gr linda

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 01:08

Het is nog niet helemaal zeker of ik met paard kom.... Het veulen laat nogal lang op zich wachten en als het er a.s. vrijdag nog niet is, kom ik zonder paard. Ik wil nl niet met een paard komen dat een veulen heeft van minder dan een week oud of misschien nog hoogdrachtig (laten we dat helemaal niet hopen), maar ik kom zowieso wel!!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 00:30

Paard gaat dus niet mee Boos! maar ik ben er wel. Kennissen gaan ook met meerdere paarden en nu ben ik gechartert om met trailer te rijden (handig he? zo'n E-rijbewijs!!)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 23:09

Donja schreef:
Paard gaat dus niet mee Boos! maar ik ben er wel. Kennissen gaan ook met meerdere paarden en nu ben ik gechartert om met trailer te rijden (handig he? zo'n E-rijbewijs!!)


He, jammer zeg! Ik ben er waarschijnlijk vanaf 9 uur, er zijn wel wat paarden en pony's die ik wil zien, van klein tot groot.

In welke rubrieken moet je zijn? Heb je nummers van de paarden/pony's??

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 00:38

Changing plans!!! Paard gaat mee!!!
Het veulen is een paar dagen geleden geboren, maar zo stevig en drinkt goed, liep snel, etc. dat ik het aandurf om haar mee te nemen!!
De merrie is catalogus nr. 93 en we hebben een box gehuurd.
De merrie is vos marmer/shabrakbont en het veulen is zwart, heeft twee witte halve benen achter en heeft een kolletje, verder heeft ze enkele witte haren op de achterhand (appaloosa!!), maar die zijn bijna niet zichtbaar.
Mijn kennissen hebben catalogus nrs: 54 (zwart panterbont hengstveulen van Pax), 57 (vos panterbont merrie jaarling v. Sammy) en 90 (bruin few spot v. Palousa Santos).
Alles loopt in ring 1
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik achter de compu zit voor de keuring, dus als iemand mij zoekt, zoek dan mijn paard op, ik loop erbij in de buurt en heb witte kleding aan!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:53

heyy

ik had nr 93 al omcirkeld in het boekje, een Sonny he!! Ik zal foto's meenemen van de onze!

gr linda