Tersk Holland sale Xll + programma

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:01

Dat is een veiling van Arabische Volbloeden die ieder jaar wordt gehouden op de Kossack Stud in de Zuid-Oost Beemster.
Ze veilen er paarden uit Rusland (Tersk) en ook eigen fok.

Voor meer info ga naar www.kossack.com

Staat dit jaar wel erg veel eigen fok tussen ....

Lijst van de te veilen paarden: http://www.kossack.com/saleslist.htm

Ik denk dat ik 6 September ik een kijkje ga nemen, het is toch dichtbij....en het zijn schitterende paarden...

7 September heb ik andere plannen...

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:52

Zuid-Oost Beemster ligt bij Purmerend...dus in Noord-Holland.
En vertel me nu niet waar Purmerend ligt...

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:43

Kom op zeg, wees eens inventief: je neemt je fiets mee in de trein, en je kunt er gewoon komen hoor. Je stapt uit op Purmerend Centraal, en je kunt er gewoon naartoe fietsen.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 14:35

Tja...dan vrees ik dat deze veiling aan jouw neus voorbij gaat...Lips are sealed

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:37

phoenix4ever schreef:
wattje
met de fiets kun je ook wel hard reennen. je wilt gewoon niet he


Pssst...niet verder vertellen: Met de fiets kun je zelfs fietsen..... Lips are sealed *LOL* Dan ben je zelfs nog sneller dan dat je gaat rennen.

Dit is dus inderdaad niet willen. Gaaaap

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:10

flair schreef:
ahum het word dus voor mij bepaald dat ik niet wil... hmm dacht toch dat ik het zelf beter wist. Schijnheilig


De argumenten die je aanreikt zijn niet relevant. Als je zegt dat je niet kunt omdat je het geld er niet voor hebt, of omdat je er geen tijd voor hebt, dan zullen we dat accepteren. Maar als je zegt dat je er niet kunt komen omdat je er fysiek niet naartoe kunt: dan niet. Als je zegt dat je moet overstappen en dat zo'n gehaast en geren is en dat je daarom niet gaat, of kunt, dan is dat pure flauwekul. Trek er de tijd voor uit, sla desnoods een trein over. Je hebt het nieteens geprobeerd.

Nee dame, dit is typisch je handen in je schoot leggen en vooraf al roepen: het gaat niet. En dat kun je pas zeggen als je het het geprobeerd.

Zal ik je wat vertellen? Als je alle uitdagingen in je leven zo aangaat zul je het niet ver schoppen. Voor alles wat je wilt, en alles wat je wilt bereiken zul je moeten vechten. Het is vandaag een bezoekje aan een veiling, maar morgen de opleiding die je heel graag wilt doen, of de baan die je erg graag wilt hebben.

Dus: als jij weet waarom je niet kunt, en daar heel eerlijk tegenover jezelf over bent, dan hoef je dat hier niet neer te zetten, maar kom niet met het argument dat je er niet kunt komen en sta ons niet medelijdend uit te lachen. Als ik iets wil, dan kom ik er ook. Al moet de onderste steen boven.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:29

Wie zegt dat jij je verplicht moet voelen om erheen te gaan? Het feit is alleen dat jij de indruk gaf er heen te willen, maar alleen als je met iemand mee kunt rijden. Had van begin af aan gezegd dat je geen zin had, en ik had mijn mond gehouden.

Wat betreft dat verdwalen: valt allemaal hartstikke mee. Maar dat zul je nooit te weten komen, omdat je het niet gaat doen. Je gebrekkige richtingsgevoel mag je dan wel een goed excuus vinden om niet te gaan, maar aan je richtingsgevoel kun je werken. Maar ook dat is iets dat ik je voorlopig niet zie doen.

En mijn eerdere reactie is meer een reactie op jouw opmerking dat wij uitmaken dat jij niet wilt, maar dat jij dat anders zou zien. Terwijl het gewoon uit je hele opstelling af te lezen valt dat je geen zin hebt. En dat heb je nu toegegeven. En daarmee is voor mij de kous af.

En of jij mij nu het persoon vindt om te zeggen dat jij geen doorzettingsvermogen hebt: wij leven in een vrij en democratisch land met een vrijheid aan meningsuiting, en daar maak ik gebruik van. En voor de rest: prove me wrong. Ik daag je uit om te gaan meeten op 6 september, bij de ingangspoort van de Kossack stud. Op de fiets!

Jammer hoor dat je niet komt, want de veiling is echt de moeite waard....

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 12:12

flair schreef:
Ik hoef niet uitgedaagt te worden...


Hmmm...jammer. Zo te zien echt geen doorzetter en ook geen vechtersmentaliteit. OK, so be it.

Maar als je echt heel eerlijk tegen jezelf bent, vind ik het best hoor.


Iemand anders wel zin om te meeten?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:05

OK, de vredespijp van mijn kant:

Hypothese:

Het zou kunnen dat je welnaar de veiling wilt, maar niet durft, maar dat ook niet durft toe te geven.
Stel: je neemt de fiets op de trein mee naar Purmerend, en ik sta je bij het station op te wachten (met de fiets, je moest eens weten wat een overwinning dat voor mij is, want ik heb een schurft aan fietsen) dan rijden we gezamelijk naar de Kossack Stud.

Het enige dat jij zou moeten doen is met de fiets op de trein naar Purmerend komen. Moet lukken toch?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 13:15

Hoe laat begint het op 6 september? Ik heb ook nog andere dingen te doen op Zaterdag (zoals naar mijn paarden toe, en boodschappen doen) waar ik anders door de week niet aan toekom. Ik wil er gerust even kijken maar geen hele dag blijven...

Maar roep maar hoe laat je er bent. Lijkt me gezellig!

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:19

Nee zondag 7 september gaat niet. Dan is er de DVT BBQ in Apeldoorn, en die wil ik ab-so-luut niet missen. Dan maar geen veiling...

Life is all about priorities...

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:27

Is goed....Ik ben op de website van Kossack Stud geweest, maar daar staat weinig aangegeven. Ik denk dat je kunt bellen...
Het zal wel in de middag worden....
Het kan natuurlijk ook zijn dat je Zaterdag alleen de paarden kunt zien, dat ze dus worden voorgesteld, en dat de uiteindelijke veiling op Zondag is.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 15:22

ja hoor, vraag maar. Ik hoor het wel van je, en kan dan even kijken of het met mijn schema een beetje lukt.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:26

Ik moet even kijken naar de planning van die dag. Kan zijn dat ik om die tijd niet kan. Maar ik streef er wel naar om te komen.
Ga er gewoon maar van uit dat ik om 2 uur bij het hek sta met mijn boktpet op. Mocht ik verhinderd zijn, laat ik het hier weten.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:40

Nee Vrijdag kan ik niet, ik moet werken. Een collega van mij werkt parttime en die is er vrijdag nooit, dus ik kan dan geen vrij krijgen. Zaterdag kan ik wel, en ik dacht dat je het over Zaterdag 6 september had.
Jammer, gaat niet lukken....

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 17:48

Nee, ik heb geen Arabier. Ik ga wel kijken naar de presentatie van de paarden. Ik ben er al een paar keer eerder geweest, het is bij mij naast de deur...en inderdaad zeer de moeite waard...

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers