boktmeeting zuidlaardermarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

boktmeeting zuidlaardermarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 12:04

3e dinsdag in oktober boktmeeting zuidlaardermarkt (paardenmarkt, vlooienmarkt, kermis en braderie)?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:41

Ik ga er zeker weten heen! Net als vorig jaar. Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 14:46

Ik ga er ook heen, maar om daar nou te meeten?
Het is supergroot en superdruk, dus ik denk dat daar weinig van komt.
Verder ga ik liever in m'n eentje of met z'n 2en langs de paarden, je raakt elkaar toch alleen maar kwijt.

ilonaaaa
Berichten: 100
Geregistreerd: 07-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 14:58

waar is die markt precies

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 14:59

In zuidlaren (groningen)

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:00

ik ga daar ook heen!!!!!!gezellig joh boktmeeting daar! als we een vaste plaats afspreken kan dat best Lachen

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:49

Ik probeer om dit jaar ook weer te gaan (vorig jaar kon ik helaas geen vrij krijgen van mijn werk), maar waar wil je afspreken....is nogal groot en druk daar.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 01:24

Ik ga misschien ook wel even kijken,
maar ook alleen of met zijn 2-en.

Toch altijd een beetje oppassen daar en met een stel om je heen gaat dat moeilijker.
Verder ben ik neit vna plan om wat te kopen, maar zeg nooit nooit, contact leggen met de verkopende partij is toch lastig als je met zoveel bent, denk niet dat je dan serieus genomen wordt.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 01:50

Mocht er overigens nog iemand zijn met een behoorlijk goede kijk op marktpaarden/pony's, dan is diegene van harte welkom om met mij mee te gaan. Dit aangezien ik serieus op zoek wil naar een leuk recreatiepaard cq. pony.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 08:06

Meeten kan best, gewoon even elkaar spreken. Vooral als je het voor 8 uur 's morgens doet is het nog niet zo druk. De centrale plaats (vele malen per dag omgeroepen), bij de klok is DE PLEK om af te spreken. Als je iemand zoekt, dan moet je daar heen gaan, ook met afspreken wil daar best.
En daarna kan iedereen toch best z'n eigen gang gaan.

En honeybee, wil je een veulen of een volwassen paard? Ik ken een aantal handelaren die beslist goede paarden daar verkopen. De zus van Orchard D'Avrances is daar ook verkocht.
M'n vriendin heeft daar een 1A welsh pony weg gekocht door haar ouders, gekcoht toen de pony 3 was. Inmiddels is de pony 17 en nog steeds goed.
Mijn doel is ook nog steeds om ooit eens een veulen daar te kopen. En nu m'n vriend een stuk grond gekocht heeft, komt de aanschaf vna een veuelen ook dichterbij.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:00

Ik durf eigenlijk nooit naar dat soort markten...
Er staat eigenlijk altijd wel 1 zeer zielig paard tussen, met ingevallen heupen enzo, maar met een mooi kleurtje en dan kijken ze je zo lief aan en dan heb ik zoiets van..." a gut, jij komt maar met mij mee naar huis"....maar dat kan dan helemaal niet want ik heb er geen ruimte voor...

Ik wil ze allemaal wel kopen....