Tersk Holland sale Xll + programma

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:57

wat is dat?


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:57

oooow dat is wel heel stoer, maar waar ligt dat precies Haha! ik en topo gaat niet samen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:13

haha Purmerend ligt toch tussen Alkmaar en Amsterdam? Haha!

Pfff, dan word het niks denk, ik zou niet weten hoe ik daar terecht kom.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:23

Ja hoor we hebben wel een trein, maar waar ligt Alphen a/d rijn Haha! dat ligt toch niet vlakbij Purmerend?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 14:16

Cassidy schreef:
Kom op zeg, wees eens inventief: je neemt je fiets mee in de trein, en je kunt er gewoon komen hoor. Je stapt uit op Purmerend Centraal, en je kunt er gewoon naartoe fietsen.


haha dan ken jij mij niet Haha! ik heb geen richtingsgevoel, kan geen kaartenlezen, ga altijd de verkeerde kant op. Haha!

+ dat ik dan moet overstappen en dat is met een fiets niet handig, aangezien die treinen die ik moet hebben altijd zo nauw aansluiten dat ik moet rennen. Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:03

haha ja dat had ik ook al bedacht Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:57

ahum het word dus voor mij bepaald dat ik niet wil... hmm dacht toch dat ik het zelf beter wist. Schijnheilig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:39

Lips are sealed Schijnheilig ik ga me niet verplicht voelen om heen te gaan, en ik wil ook weer niet zo graag heen dat ik er die moeite voor over heb. Ik ken mezelf en ik weet dat ik gigantisch ga verdwalen als ik jouw plan volg.

En verder vind ik niet dat jij de persoon bent om mij te vertellen dat ik geen doorzettingsvermogen heb... zo belangrijk is die veiling niet, ik heb er geen nadeel aan om niet heen te gaan, het zou leuk zijn maar het is niet noodzakelijk. En nu hou ik erover op want hier gaat dit hele topic niet over. Lips are sealed

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:18

Ik hoef niet uitgedaagt te worden... ik kan altijd nog zelf het beste uitmaken hoe ik ben, dus ik voel me absoluut niet minder goed omdat jij zegt dat ik geen doorzettingsvermogen heb. Lachen Ik weet namelijk zelf wel beter.

En wat die vrijheid van meningsuiting betreft, ik geef mijn mening door te zeggen dat jij niet de persoon bent om te vertellen hoe ik ben.. Ik geloof toch echt niet dat jij mij kent, en al helemaal niet dat jij mij kan vertellen hoe ik ben. Lachen punt.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 20:13

Haha! we doen toch hartstikke netjes tegen elkaar, we hebben alleen een beetje een discussie.. moet kunnen toch?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 16:03

Cassidy"]
[quote="flair schreef:
Ik hoef niet uitgedaagt te worden...


Hmmm...jammer. Zo te zien echt geen doorzetter en ook geen vechtersmentaliteit. OK, so be it.

Maar als je echt heel eerlijk tegen jezelf bent, vind ik het best hoor.


Iemand anders wel zin om te meeten?
[/quote]

Wat ik al eerder zei, je kunt niet over mij oordelen want je kent me niet!

Ik kan ook over jou zeggen dat je bevooroordeelt bent, je maakt namelijk uit misschien 3 zinnetjes op hoe ik ben... erg apart.

en Mickey, bij mij zit er geen ondertoontje in hoor, bij die andere 2 misschien wel. Tenminste IMO. Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuilmaken. Ik hoef mezelf niet te verdedigen tegen iemand die over mij oordeelt zonder mij te kennen. Degene die mij wel echt kennen weten wel beter, en ikzelf ook. Haha! Amen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers