Het tweede ECHTE Ameland verslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Het tweede ECHTE Ameland verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 23:16

Nou je, het tweede deel dan Haha!
Na Isolda en Udinde bekeken en volgepropt te hebben Knipoog verder op onze fietsjes.
Samen met Kitty op de tandem. Dat ging heel goed, we zijn een echt tandem-team! Een, twee hop en daar gingen we *LOL* Maar 1x bijna de sloot in, dat ging toch heel goed met onze gedeelde krachten! (ehm, of hoe was het ook alweer Verward )

Lekker snacken en op de paardjes. Wie zie ik daar staan? Simbad. Een schimmeltje waar mijn zus vroeger (heeeel vroeger) op reed en hij is de eerste pony waar ik vanaf ben gevallen. Dat raden jullie zeker wel: Daaaaarrrr wilde ik op!!
Dat kon. Leuke pittige pony was het nog steeds, hij galopeerde stevig door de duinen en deed een leuk dribbeldrafje. En dat op 26 jarige leeftijd!!
Mijn grote stoere schimmelhengst! ( 1.45 dachten we zo'n beetje Knipoog )
Maar hij was de baas hoor! En zeker over de schimmelpony Bruce van Lia! Bruce was Sinbad's schandknaap. Vanavond moest ie weer om 21.00 uur achter de schuur komen, met alleen zijn laarzen aan *LOL*

We hadden het echt leuk, al hadden we op het strand wel een versnelling hoger gekund. Versnelling middengalop is leuk, maar de scheurstand doet het bij mij beter.

Na de rit washet ook prima geregeld, de paarden werden netjes uitgestapt voor ze het land in moesten. Sommigen moesten nog eens maar mijn grote hengst niet hoor! Die had zijn vreten weer verdiend voor vandaag Lovers

Terug weer op de tandem, lekker gedronken met uitzicht op zee en vervolgens lekker gegeten in de haven.
Iedereen uitgezwaaid enzo en afscheid genomen Verdrietig

Ik vond het echt geweldig leuk, heb direct afgesproken dat ik ook eens naar de grote wereld aan het vaste land kom!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:19

Jij bent ook al zo enthousiast! Mmm ga nu toch wel balen dat ik niet mee was!
Enneh, als je naar het grote enge vasteland komt, kom je dan ook eens richting Assen?
Laatst bijgewerkt door maaike_vdv op 19-07-02 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:20

Durk was vroeger het braafste jongetje van de klas...als Liuwe, het paard van Kitty, wilde inhalen, wat dus niet mocht...dan werd Durk boos en deed hij zijn oren in de nek, en als Liuwe dan nog niet achter Durk ging lopen, nou dan zou hij de leiding er wel bij halen
Tja, die jeugd ook van tegenwoordig....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 23:24

Wie weet Maaike! Ik zit vol plannen, nu nog kijken hoe veel ik er kan realiseren *LOL*
Sja en die Durk.. Jaaa een heeele brave! En orde moet gehandhaafd worden, geen gedonder in de groep! Daar lette Durk wel op of niet Dees? Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 00:36


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 01:25

Hahahhaa stoere beessies ... Haha!