omgeving Lage Vuursche

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:15

lage vuursche is niet zover bij mij vandaan maar ik weet niet hoe ik er met een paard heen moet rijden vanuit loosdrecht Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:45

Ik denk dat steffi. lunatic e wennie ook haast wel meegaan, als het voor hun te doen is natuurljk!

als we gaan, dan graag wel op de zondag!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:46

azaz-girl"]
[quote="Melissa schreef:
lage vuursche is niet zover bij mij vandaan maar ik weet niet hoe ik er met een paard heen moet rijden vanuit loosdrecht Haha!


Is niet zo moeilijk hoor. Ben er ook heel vaak geweest toen ik in Loosdrecht op vakantie was. Eenigste probleem is dat je over de brug moet. (weet niet of dat lukt met je paardje) Anders moet je Bente even vragen, die toen mee geweest. Misschien kan zij uitleggen hoe je moet rijden, gaat een beetje moeder van achter mijn computer vandaan.

Zou best mee willen weet alleen niet of ik vervoer zitten, en verder zitten we midden in een verhuizing (Azaz gaat verhuizen). En dan gaan we ook nog 3 weken naar portugal dus denk niet dat ik tijd heb. Wel jammer, is heel leuk om daar te rijden.
[/quote]

Hoelang is het rjden vanuit hallicnkveld?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 111 bezoekers