Dag van Mens en Dier - Dordrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dag van Mens en Dier - Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 08:18

Ik ga dit jaar naar de Fjordenkeuring in Dordrecht met Milena, naar de Dag van Mens en Dier. Het is het laatste weekeinde van juli.
's Morgens premiekeuring (als het goed is wordt ze Ster) en 's middags rijden we western in de demonstratie.

Wie komt er nog meer naar Dordt???

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:45

als ik vrij ben ben ik er wel, ben er bijna altijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 15:49

He leuk, breng je Jamey ook mee? Er worden daar toch ook Haflingers gekeurd?

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:45

Jamey heeft geen papieren.

Ik wil nog steeds, vind het echt jammer dat ik dan op kamp ben. Mag ik voor volgend jaar alvast een plekje reserveren bij jou op de wagen?

OT: Je bent trouwens wel mooi betrapt, bokken onder werktijd. Foei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 18:53

Oh ja, verrek, da's waar. Maar is er dan geen kans om haar in het hulpstamboek ingeschreven te krijgen?

Ik ga volgend jaar denk ik niet meer naar een premiekeuring Miran, want Mileen wordt dit jaar Ster als het goed gaat, en da's voor mij het hoogst haalbare met deze merrie omdat ik niet wil fokken en ook geen sportprestaties rijdt met haar. Dus sorry, volgend jaar Dordt wordt met de Punto ipv de veewagen Haha!

En eh.... tja.... ehhhhhhh idd betrapt. Moet kunnen, errrrrreg rustig dagje vandaag! Schijnheilig

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 19:30

Het Haflingerstamboek heeft volgens mij geen hulpboek, alleen zuivere dieren mogen ingeschreven worden.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 21:15

klopt helaas als een bus miran.
Ik ben er mee bezig geweest.
Als ik zou weten wie haar ouders zijn, en haar vader zou een goedgekeurde hengst zijn (wat ik dus niet weet) zou er mogelijk door middel van DNA een papier bij kunnen komen, maarja. Alles wat ik van haar weet gaat vanaf 4 augustus 2001, de dag dat ik haar voor het eerst zag dus