Zwemmen in Doetinchem, 7 juli

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Zwemmen in Doetinchem, 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 13:52

naar aanleiding van dit topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=660416#660416
zal ik nu met een duidelijk plan komen:

Het nieuwe voorstel is dus zondag 7 juli as.
Ik (Nadia) ga met Buster in de beek hier in de buurt zwemmen en toeschouwers/meezwemmers, paarden en evt. honden zijn welkom.
We zwemmen in een beek tussen Doetinchem en Gaanderen, hier wat foto's:
Dit zijn de afgravingen, ondertussen iets meer begroeiing eromheen en de plas zelf is iets dieper geworden, maar hier is voor mij overal nog te staan, Buster moet hier wel zwemmen.
De beek die erlangs stroomt is wat nog een stukkie dieper; daar moet ook een groot paard zwemmen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en gelegenheid tot rollen is er ook genoeg:
Afbeelding

Dan nog even een routebeschrijving:
Vanaf Arnhem de A12 richting Doetinchem aanhouden, op gegeven moment (weet niet precies welke afrit, maar zo gauw er Duits gepraat wordt ben je te ver...) gaat Doetinchem de A12 af en een andere snelweg op (staat allemaal nog aangegeven) en als je bij Doetinchem zit moet je afrit 4 hebben, die komt voor McDonalds uit.
In plaats van rechtdoor naar McD moet je dan naar links. Alsmaar doorrijden dan tot je stoplichten tegenkomt (na het spoor), daar moet je naar rechts. Dan is het de eerste weg weer rechts en weer alsmaar rechtdoor. Je hebt dan een touristische route langs het Graafschap-stadion, nog steeds rechtdoor, kom je over de snelweg, en na het bos zit links een restaurant; 't Onland. Daar kan de auto geparkeerd worden. Dan kom ik daar met Buster, kunnen we gezamelijk naar de beek lopen, dan zwemmen, en kunnen we weer terug.
Wie interesse heeft kan bij 't Onland nog wat drinken/eten. Ik breng Buster in die tijd weer naar de wei, kleed me even om, en kom ook weer naar 't Onland. Als er nog mensen met paarden komen kunnen ze bij Buster wel even in de wei zetten en daar in de schuur omkleden als er gezwommen is.

Wel beetje lang verhaal hè... Is het nog duidelijk?

Het lijkt me wel leuk als er een zooitje Bokkers komt!

Groetjes van Nadia

Oh, over tijden gaan we wel discuseren als het een beetje duidelijk is wie er allemaal komt!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 13:54

ps: als er mensen met de trein komen, station Doetinchem eruit (niet Doetinchem/De Huet dus), en dan is het 6 km. lopen... Nee, ik denk dat er wel wat met auto's geregeld kan worden!

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:32

Helaas, ik zal er dan niet bij zijn. 7 Juli bezoek ik het Edenproject www.edenproject.com in Cornwall, zuid Engeland. Mag ik je uitdagen om het in augustus nog eens te doen? Bovendien is de trailer dan klaar, kan Patricia ook mee, vindt ze leuk.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 13:51

hmm, moet ik maar even een andere datum prikken...
En in augustus kan het zeker nog een keer (als het dan nog niet vriest ofso... Haha! )

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 23:26

Jemig wat een opkomst, is er dan echt niemand op Bokt die dit leuk vindt? Eind augustus zal de trailer het wel doen, vandaag laatste ijzerwerk binnen gekregen, dus Kim, als je mee wilt rijden hoor ik het wel.
Tegen de anderen kan ik alleen maar zeggen: je krijgt spijt als je niet komt!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 16:00

Oké dan, in augustus nog een poging!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:56

Hmm, ik weet het nog niet, heel misschien als ik kan regelen dat ik de pony van de kinderboerderij meekrijg, neem ik die mee en dan kom ik dus ook Haha!
Maar ik weet het nog niet zeker, want ergens in Augustus valt ook de feestweek in IJmuiden geloof ik. En dat heb ik al langer afgesproken... Ik PB het nog wel door wat het word Lachen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 12:53

Maar zondag de 7e gaat zowieso niet door nu, dus het wordt toch augustus...