Mijn Verslag!! (sorry, beetje lang)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Mijn Verslag!! (sorry, beetje lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 22:29

Hier is mijn verslag, helaas zonder foto's...

Ik werd opgehaald door Cassidy hier in Assendelft om half 9, wij de weg op. Wij lekker aan het kletsen over vanalles en nogwat en opeens waren we er zomaar, om half 10/kwart voor 10, zoiets. Wij bleven nog even in de auto zitten, en op eens zien we een rode auto aan komen rijden, die parkeert vlak bij ons, er stappen 3 mensen uit, 2 blonde en een zwarte, wij hadden zoiets van: "Zijn dat Greetje, Yootha en Marije (die haar sterretjes thuis had laten liggen Haha! )??" En ja hoor dat waren ze. Wij verder gelopen naar de ingang en op de anderen gewacht, om ongeveer 11 uur was iedereen er. Wij tellen, 19 mensen (en met 20 kreeg je groepskorting Frusty )

Oke eenmaal binnengekomen begon het al goed, Ilindra stond met Yucca, het pupje van XoNo, voor zich aan de riem:"Politie! Halt of de hond wordt ingezet!!" Daarna zijn we de stallen in gegaan, mooi daar man.
Op een gegeven moment kwamen we een computer tegen, Ha dachten wij, even Bokken, nou dat zat er mooi niet in hoor!! NIET LIEF!!

Later wij nog even naar de tentoonstelling 'Vorstelijk vee op het Loo' geweest, allemaal schilderijen van paarden en koeien en schapen. Buitenzorg had nog bijna een schilderij van de muur af gegooid omdat ze wou kijken of de vliegen OP het schilderij zaten, of dat ze echt geschilderd waren *LOL* Haha!

Toen zijn we naar de auto's gegaan en hebben we al het vreetwaar opgehaald, man wat was er veel te vreten zeg! Niet gezond. Ondertussen gegeten en foto's gekeken en gekletst. Toen kwam er zo'n aardige mevrouw aan ( Lips are sealed ) die ons vriendilijk verzocht om niet op het gras te gaan zitten (er stond namelijk pal voor ons neus dat we niet op het gras mochten lopen Haha! ) dus wij hebben weer gelachen. Sterre had nadat ze dat gezegd had een plastic zak over dat bordje heen gedaan *LOL* Nimber ook nog even gezien, maar die was zoet met Yucca Knipoog

Toen de spullen weer weg gebracht (alles wat er over was Haha! ) en we zijn nog even het paleis in gegaan, maar we zijn niet verder gekomen dan de winkel daar, want XoNo mocht er niet in met zijn popje...
Nou toen zijn we terug gegaan en hebben we even bij de hondenshow gaan kijken, was ook wel grappig opzich... daarna nog even bij Hinke gekeken en toen zijn we weer naar het paleis gegaan, Cassidy vroeg nu aan de bewaker of XoNo er wel in mocht met Yucca, nou dat mocht dan wel, en Buitenzorg had even de bewaker 'afgeleid' zodat ie de andere kant op keek en wij naar binnen konden lopen. *LOL* Wij nog even de tuinen in gelopen, GROOT, groot echt supergroot... Daarna het Paleis in gegaan en daar hebben ik en Buitenzorg ook nog lol gehad, maar dat is niet voor herhaling vatbaar Haha! Schijnheilig Toen was het 5 uur, en werden we eruit gekickt.

Toen kreeg ik een Cornetto van Greetje (dat had ze beloofd Party!! ) En toen ging iedereen ijs eten (het was ook best wel mooi weer (en in Assendelft ook heb ik van mijn ouders gehoord maar in Zeeland niet) Toen was de meeting over (of toch niet helemaal)

Wij met de hele ploeg, min Sjimmy Clautje en Lyrik, nog even langs Ilindra en Händell (schrijf ik het goed??) gegaan. Gave paarden zijn dat ook! Toen nog even daar gehangen en haar wagen gezien en toen richting huis.

Niet dus!!

Cassidy en ik gingen nog even naar haar stal om Rejoice en Glory te zien. Wat een scheetjes zijn dat zeg!! Ook hbe ik daar nog 2 bokkers gezien maar hun naam ben ik alweer vergeten Frusty Lips are sealed Haha!

En nu ben ik best wel rozig van de zon. Maar het was echt iets om nog een keer over te doen, en Buitenzorg: waar blijven mijn 685 of 690 PBtjes?? Haha!

Volgens Buitenzorg lu l ik echt heel plat richting Amsterdams aan, nooit iets van gemerkt Haha!


Ik heb ook de hele dag aan moeten horen:" Berdie..Uh.. Noortje" *LOL* Haha!
Laatst bijgewerkt door N00tje op 25-05-02 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:37

Ja het was echt super leuk! Haha! moeten we echt nog eens doen!

Die vrouw was echt wazig bezig en leek echt op haar hondjes Haha! Het loo is echt super groot en de tuin ook. Daar heb je wel 10 huisvrouwtjes voor nodig. (Amber en ik dachten dat het wel 60 miljoen kosten zitten we in de buurt?)

Iedereen had ook een heel erg grappig accent Haha! Haha!

Bij ons was de meeting ook nog niet helemaal afgelopen want Gwen had ons helemaal naar huis gebracht en vantevoren toen we bijna langs mijn paardjes reden gingen we (Gwen, Rinnie, Annelou en ik) er even kijken. Dus Gwen en Rinnie hebben mijn paardjes gemeet.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:43

Leuk verslagje Noortje!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:46

Oh je kletst zo lekker op zijn Amsterdams!!!!! Knipoog
Ach, ik hoor mijn eigen Rotterdamse accent ook niet meer hoor! Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:21

heeeey leuk verslag! leuk dat jullie het allemaal zo onwijs leuk vonden!
Ik vond het kort maar krachtig haha

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:24

Ja Nimber, ik heb je helemaal niet zo uitvoerig kunnen spreken. Ben je bij een volgende keer ook weer van de partij?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:36

Haha leuk verslag Noor!

Praat ik ook met accent? Verward Ik dacht dat ik wel aardig ABN sprak Schijnheilig Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:46

Hahahaha, volgende keer wil ik ook kunnen hoor Haha!