mensen uit heerhugowaard??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:48

Hohohoho, handen af van Heerhugowaard he, 't ken te gek ook. Er is geen mooiere plaats dan heerhugowaard en dan vooral 't Kruis he. We hebben hier inderdaad een schitterende bios en winkelcentrum, inderdaad 2 maneges (eigenlijk anderhalf, want op 'de overkant' leer je van alles, maar niet paardrijden). Een aantal zeer gezellige uitgaansgelegenheden en last but not least: Ik ben er.
Er wordt tegenwoordig zelfs reclame gemaakt voor Heerhugowaard op tv.

Ehmja??


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 06:21

Nee! het was gewoon op 2 ofzo. Ik was dat gebeuren met Pim Fortuyn aan het bekijken en opeens in de reclame kwam zo'n spotje: Dicht bij Amsterdam, dicht bij het strand, helemaal geweldig om te wonen:HEERHUGOWAARD Ik schrok mezelf ook rot maarja.
Kermis de Noord is inderdaad ook altijd erg gezellig, maar wel druk!

Ehmja??


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:18

Daar heb je wel gelijk in, van die bios. Sinds ze het verbouwd hebben is er eigenlijk niks meer aan. In die bruine kroeg kon je nog wel eens gezellig een biertje drinken. Nu is er geen ene sfeer meer. En manege Molendijk is nu meer een pension/handelsstal. Er zijn 's avonds nog wel gewoon manegelessen hoor, maar mensen noemen het niet meer zo omdat het gewoon lessen op een veel hoger niveau zij dan het op een stelletje kapstokken achter elkaar aan hobbelen. Alle kinders die hier nog willen lessen worden doorverwezen naar de overkant, Valkenbos dus. Ik ben heel blij dat ik bij Molendijk heb leren rijden, en niet bij Valkenbos, anders had ik er nu nog niks van gebakken.
Ik sta nu nog steeds met mijn beest bij Molendijk, en het is nu een erg gezellige stal waar veel sfeer hangt. Eens in de zoveel tijd laden we de vrachtwagen vol en gaan we op wedstrijd. En altijd komen we weer met punten terug.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:05

Er is nog steeds iets van een machtsstrijd ja, ik vind het wel grappig. Nu zitten Vincent en Elsbeth erin, maar die zitten er al heel lang in dacht ik. Ik heb altijd het idee dat de mensen die daar staan meer een paard hebben voor de status dan voor het plezier. Die ponymeisjes met een eigenpony zijn zo verwend. Als ze een wedstrijdje hebben gereden en het ging niet goed (wat eigenlijk altijd zo is) gaan ze heel hard huilen of vreselijk tekeer tegen hun vader of moeder..... Dat zul je bij ons niet tegenkomen.

Ik heb trouwens geen idee, ik dacht dat Middenwaard de grootste was ja.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:17

jeetje, dit topic wordt helemaal een heftig topic lijkt het wel.
Als we gaan meeten, wij (op manege molendijk) hebben wel heel leuke manegepaarden, alleen zijn er nog maar een paar lessen en die zijn heel vol. Ik weet niet of er daar nog een aantal bijkunnen. Er zijn wel woensdagavondwedstrijden bij valkenbos op 12 juni en die twee weken erna ook. (ik weet de datums zo snel niet) Ik doe dan ook mee, misschien is het leuk als anderen ook meedoen?
Maargoed, dat zien we wel

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:34

Het liefst nog in juni, of anders eind augustus, want ik moet naar Oeganda en Kenia op stage Haha! Haha! Haha!
Dat is dus van 29 juni tot 14 augustus.
Mijn beestje staat op manege molendijk, dus die kunnen we ook bekijken.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 19:45

jajajajajajaja, ik heb er al erge zin in.......

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:17

8 juni is er bij ons een onderling wedstrijdje, die ik moet organiseren. Dat wordt em dus niet. Maar 9 kan wel denk ik hoor!
Ik kan wel paarden regelen denk ik, en anders mag iemand wel op mijn skimmel een rondje rijden. Buitenrijden is niks aan bij ons hoor, behalve als je langs 80 km wegen wilt rijden.... Maar de buitenbak is net gerenoveerd dus.
De kantine is dan niet open, maar anders kunnen we bij mij wel wat drinken, ik woon 100 meter van de manege vandaan.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:17

8 juni is ook best hoor, alleen is er dan een onderling wedstrijdje bij ons die ik moet organiseren. Ik rij zelf ook mee, maar als jullie dat leuk vinden om te bekijken vind ik 8 juni ook goed!

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:37

hihi, dat is de moeite nou ook weer niet helemaal waard Haha!

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:58

Het maakt mij niet uit, maar 8 juni wordt het moeilijk om te rijden voor Cowgirl denk ik dus......

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:23

Zullen we het maar op 9 juni houden, dan kunnen degene die willen rijden ook rijden.
Barb, we hebben een ondelinge wedstrijd, dus....

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 15:35

Oke 9 juni...
Wie willen dr allemaal een paard huren? Alleen cowgirl, of anderen ook nog?

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:47

hahaha, ja die rennende en gillende schijtkoters willen ze nog wel eens een standje geven ja..........

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 22:12

Ik heb het onder controle hoor! Een paard huren kost 8 Euro voor een uur. Ik heb gezegd 2 of 3 paarden, maar dat kan ik veranderen als het nodig is.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 09:31

ehm, ok.... Mijn schimmel is op wedstrijd zondag... wist ik nog niks van toen we het afspraken. Maar we kunnen het wel door laten gaan, dan ga ik daar wel niet kijken. Dan is ie er dus niet voor jullie om te bekijken, sorry, is mijn fout.

Ehmja??

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 09:59

ehmnee barb...... ik denk dat ie net effe te klein voor mij zal zijn. Schijnheilig
Maar mijn schimmel is wel in middenbeemster 7 juni, dus voor de die hard fans...... Kom kijken bij de boktwedstrijd!

Ehmja??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers