Mijn verslag snuffelmarkt 5

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Mijn verslag snuffelmarkt 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 16:32

Nou, hier dan ook een berichtje van zieke ik Haha!

Vrijdag pas rond een uurtje of 3 snachts naar bed, ik moest nog een wat dekens afmaken en die wilde ik persé op de snuffelmarkt kunnen leveren en dat is gelukt Haha!

Zaterdag om 6.00uur het bedje uit Gaaaap dus maar 3 uurtjes slaap gehad, ik was meteen al gebroken maar geen tijd om zielig te zijn, het was snuffelmarkt dag Haha!
Nog even snel op Bokt geweest om te zien of ik nog berichten had en jawel 1 van Yunyah, de A28 was afgesloten dus het zou nog wel eens een probleem kunnen worden iedereen hierheen te krijgen.....
Gelukkig viel het mee, de A28 was idd. afgesloten maar vanuit de richting Zwolle was de laatst bereikbare afrit dus precies de afrit die ze moesten hebben en vanuit de richting Groningen idem dito, gelukkig, dat ging dus goed behalve dan dat de meeste mensen dus een behoorlijke tijd in de file hebben gestaan (en dat is iets wat ik hier in Drenthe nog noooooit heb meegemaakt, een unicum dus Haha! )

Mijn dag begon al goed, naamkaartjes schrijven, zo'n vel met van die adres stickertjes gebruik ik daar altijd voor.
Ik vond de lijntjes van die stickertjes al zo vaag maar ja, het was nog vroeg en ik zag het allemaal niet zo scherp dus door schrijven maar.
Later bleek dus dat ik met mijn suffe kop alles op de achterkant van het vel heb zitten pennen Bloos

Verdere dag is zonder problemen verlopen behalve dat ik met een virusbom heb zitten kleppen en ik nu dus ziek ben Haha!

Zo als iedere keer was het weer een ontzettende gezellige dag, ik heb weer genoten!

Sandra1977, bedankt voor het verzorgen van de catering OK dan! ik heb gesmuld

Ik wil ook nog even apart vermelde dan Anke en René echt een wereldreis hebben ondernomen om in Mantinge te komen Eerst van Susteren naar Arnhem om een veulie af te leveren en toen nog eens van Arnhem naar Mantinge wat ook nog een goede 1.5uur rijden is, en zij reden met een trailer dus hebben daar zeker 2 uur over gereden, en na een paar uurtjes moesten ze dat hele rot eind ook weer terug....... Ach gut
Maar ik denk dat dat het wel waard was, ze hebben Freddy weer gezien die ik een aantal jaar geleden bij hun heb gekocht en uiteraard mooie Eirian, die hebben wij 2 (of is het inmiddels al 3?) jaar geleden bij hun gekocht en het veulen van Eirian en Mambo hadden ze ook nog niet irl gezien dus het was voor hun een soort van reunie.
Petje af voor Anke en René!!! OK dan!

Zo en nu wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een super geslaagde dag weer!
Ik wil iedereen bedanken die is geweest en ik hoop jullie de vogende keer allemaal weer te zien

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 19:16

Freggel schreef:
Het was idd weer heel gezellie , weer een paar leuke foto's hoor. Gelukkig sta ik er niet al te vaak op Haha! .

Volgende keer ben ik vast weer van de partij.

Maar is er al een "shame on you-topic" voor alle mensen die niet gekomen zijn (en zich niet afgemeld hebben), misschien dat ze dan de volgende keer wel komen, kan ik ook wat verkopen Tong uitsteken .

Beterschap hè T@nj@ Ach gut . Het is ook altijd wel wat met die snuffelmarkt Knipoog . Maar OK dan! dat je het doet.


Een shame on you topic?
Ik geloof dat ik even moet gaan zoeken Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 08:38

Maar waar staat dat shame on you topic dan? Ik kan het dus echt niet vinden

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 20:54

Billy schreef:
Die staat er nog niet lieffie, die moet er nog neergezet worden., Maar ik heb alle namen niet op een rijtje voor de Snuffelmarkt Hall of Shame


Ow, ik las het bericht van Freggel verkeerd, ik las er is een shame n you topic maar er staat is er al..... Bloos Solly Haha!

Hihi, handig he Sting, dat rekje kleding Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 21:09

Hier dan ook even de lijst van de mensen die zijn geweest.

T@nj@ schreef:
Okay, hier zoals beloofd de lijst met mensen die zijn geweest:

Freggel
Radijs
Eurly
Alytje
Amulet + 2 vriendinnen (dacht 2 toch?)
Billy
Sandra1977
Tha_Niekje
Mietje
Wkoekoek
Bloemkooltje
Yunyah
Sting
teigetje008
Marinke
mOOnlight
alyanne? (weet ik dus niet zeker, stond niet aangestipt op de lijst maar er staat mij iets van bij dat ik iemand met die naam voorbij zag schuiven)
Faniek
Honeybee
Skima
Anke
René

Het kan heel goed zijn dat ik iemand gemist heb hoor, wie nog meer namen weet, zet ze hier even bij

Laatste 3 stonden niet op de lijst maar was bij mij wel bekend dat ze kwamen, ik was ze er alleen vergeten bij te zetten Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers