Wie wil er mee sgw trainen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Wie wil er mee sgw trainen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 10:41

We (Lielle en moi) zijn van plan om binnenkort een SGW training te doen olv Rob Janssen. De dag en locatie zijn nog niet afgesproken, maar we zitten te denken om het bij Max Tuytelaars (Poppel) te doen, als dat mogelijk is. Daar staat alles van B-Z niveau. Rob kan alleen op een doordeweekse dag, dus tegen de avond aan zou ons prima uitkomen. (dan hoeven we alleen de middag vrij te nemen Haha! ).


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 11:36

Leuk Chantal! Poppel ligt bij Baarle-Nassau. De boerderij van Max ligt echt letterlijk tegen de Belgische grens aan.

Tot dusver hebben we dus Lielle, Bitwise, Marieke en Chantal (of gaat Muriel ook mee?)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 11:50

Het is wel een heel leuk terrein hoor...

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 13:47

Nee, Max heeft volgens mij geen website. We hebben er wel ooit foto's van op Bokt gezet bij een vorige training. Kijk maar eens naar de avatar van Lielle....



Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 23:22

Dinsdag vind ik ook prima. Ik wil iig niet de dag na een wedstrijd of de dag voor een wedstrijd.

Voorstel 12 oktober of 26 oktober? De andere 2 dinsdagen is namelijk net na Ysselsteyn en Princenhage en 2 dagen na een sgw al een training vind ik ook niet zo fijn voor het paard.

Ik weet wel dat Marieke alleen op een maandag kan.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 23:23

Oh, sorry Lielle, ik zie dat jij ook al 5 en 12 noemt. De 5e is idd te kort na Ysselsteyn.
Natuurlijk moet Rob en het terrein op die dag ook nog beschikbaar zijn.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 14:51

Klinkt goed. Ik ga alvast een email sturen naar Erwin Krol om fantastisch weer te bestellen. Tong uitsteken Cool

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 11:14

Hoi allemaal,

Lielle heeft het met Rob gesproken en hij is op 12 oktober wel beschikbaar. Hij kan ook tussen 4 en 5 uur. Rob gaat nu afspreken met Tuytelaars of het terrein dan ook beschikbaar is op die dag en tijd.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:34

Simmie, Marieke, Hamlet, Lielle, Bitwise, Maartjuh,

Het gaat door bij Max Tuytelaars. Rob weet alleen nog niet exact de tijd, maar ik denk toch wel dat het laat in de middag wordt.

Ik heb er wel zin in! Lachen OK dan!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 10:38

Volgens mij was de groep in Poppel de vorige keer met 7 (Lielle, Bitwise, Marieke, Issatjuh, Sjoerd, en nog 2 andere pony's). Meer dan dat kan ik me niet herinneren.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 23:52

Marieke,

Moeten we een hijskraan reserveren of probeer je het op eigen kracht.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 11:13

Ik vind dit ook gemeen, aangezien IEMAND ANDERS dit onder mijn account geplaatst heeft..... Boos!

Die iemand anders, daarvan weet ik nog niet of hij de haag wil springen vandaag. Vorige keer was hij wat onzeker na die waterbak, en hij wil zaterdag wel met een fijn gevoel de cross in.

Ondertussen maak ik me wel wat zorgen. De trailer staat nog steeds op zijn plaats. Degene die dus spullen wil gaan varen met die trailer is er nog niet mee weg. Dat betekent dus ook dat diegene vandaag later met de trailer terug is. En dat wij hem pas daarna kunnen meenemen. Verward
Laatst bijgewerkt door Scum op 12-10-04 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 11:17

Thanx!

Ik zit hier ook te duimen. Ik kan alleen zorgen dat het paard klaar staat en de spullen die in de auto moeten bij elkaar liggen. De auto is er wel op tijd. Nou dat andere ding nog. Heb hier hopelijk toch niet voorniks de hele dag vrij voor genomen?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 20:06

Ik vond het een erg leuke (en koude) training.
Het paardje van Marieke (schimmel) pakte echt leuk aan. Echt knap dat je die haag zo snel hebt gesprongen.
Pablo pakte ook super aan. Hij ziet er wel uit alsof hij hartstikke klaar is voor de volgende cross. Hoewel hij in het begin van de training volgens mij nog niet zo'n zin had. Hij stond liever op de trailer? Haha! Knipoog
Het paard van Hamlet heeft veel geleerd denk ik. Echt super hoe Pieter over die punten sprong. OK dan!
En Online ging dit keer ook lekker over die haag. Ik vond dat hij heel goed aanpakte. Geeft wel wat vertrouwen voor zaterdag. Lachen

De foto's zijn klaar, maar ik moet ze nog inscannen en daar heb ik nu geen tijd voor. Die volgen dus nog. Cheese!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 20:15

Of wij willen is natuurlijk geen kwestie. Of we kunnen is vraag 2. Ik zou toch wel graag een week en dag willen weten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 29 bezoekers