Boktrit in het Twiske

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Boktrit in het Twiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 18:00

[BM] Poll voor boktrit het twiske ( datum )


Hier stond Mireitje nog nietsvermoedend in de bak Tong uitsteken
Afbeelding

Mirei en ik waren als eersten op het verzamelpunt Tong uitsteken Als tweede kwam Maudje met Remi aangereden en al snel waren ook Leoniez, Marah, _ortiz_, mickydo, danifur en ehm.. nog een paar Bloos aanwezig dus toen konden we op weg!

Voor ons danifur links en Maudje rechts, en daarvoor ? en mickydo Lachen
Afbeelding
Afbeelding

_ortiz_
Afbeelding

_ortiz_ op de voorgrond en daarachter Angel22 (toch? Bloos ) en danifur
Afbeelding

Maudje
Afbeelding

Leoniez en Marah
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En Mirei en ik waren er dus ook bij Tong uitsteken Hier het bewijs Tong uitsteken (ik heb de hele rit vrij bezopen gezeten maar mn knie was het er ook nog niet zo mee eens dat ie alweer moest hobbelen Haha!)
Afbeelding

Danielle

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:05

whahahhaha die foto van mij Bloos
vond het echt heeel erg gezellig!!!! zal er straks ook wel ff mijn foto's op zetten Knipoog

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:19

is maudje eigenlijk nog bij je????
we moeten dit echt vaker gaan doen Tong uitsteken
* weet het kan het maar niet vaak genoeg blijfen zeggen Knipoog Vork*

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:59

Het ziet er gezellig uit!

Die jongen op de foto's, dat is toch Jan?
zijn nichtje heeft mijn vorige paardje gekocht.. Bloos

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:05

JA het was super !! Leuke foto's

De jongen op de foto is idd Jan maar Allisa is niet zijn nichtje hoor, is gewoon een meisje bij hem op stal. Blond klein meisje, haar zus heeft een schimmel Onno.

Hoop dat er snel andere foto's volgen !!

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:58

zag er leuk uit jongens!! Ik heb nu al zin in volgende week! Ik mag als er niets bijzonders is de auto mee, dus dan ben ik zeker van de partij.
hoop dat het dan ook zulk mooi weer is!!

Maarre hoe zat het nou met die man??? Verward

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:17

Leuk hoor ! Jammer dat ik er niet bij kon zijn Boos! Volgende week gaat ook niet lukken , dan ben ik druk aan het oefenen voor mijn wedstrijd Ringsteken Nagelbijten / Gniffelen

Ziet er super gezellig uit !

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:28

kellybelly schreef:
zag er leuk uit jongens!! Ik heb nu al zin in volgende week! Ik mag als er niets bijzonders is de auto mee, dus dan ben ik zeker van de partij.
hoop dat het dan ook zulk mooi weer is!!

Maarre hoe zat het nou met die man??? Verward


Die man zat met zijn vrouw en kids zowat in het ruiterpad te genieten van de zon. Op de dijk notabene. Wendy ( angel22 ) reed met mijn paard in volle galop en moest uitwijken voor hun. Kane schrok en sprong ook weg. Maudje reed met Wendy mee en Wendy zei er wat van tegen die man. Maar toen kwam ik ook nog aan op het paardje van Jan. Dus ik moest er ook langs en die gek was rustig zijn kleedje aan het uitkloppen. En ik hoorde hem paasei zeggen. Dus Wendy vertelde me dat ze dat had gezegt dus ik draai om en stap op die man af om hem te vertellen dat ie gevaarlijk bezig is om daar te gaan zitten. Begint ie toch de eikelen dat hij het recht heeft om daar te zitten en dat wij verantwoordelijk waren als er iets gebeurt was en blablabla. Dus ik zei nee meneer u zit fout wij mogen hier rijden en gek doen als we dat willen. Als er wat gebeurt is de schuld geheel aan u , u zit op een ruiterpad. Toen werd ie helemaal gek en toen ben ik gaan gillen tegen hem dat ik van harte hoop dat Kane de volgende keer over hem heen denderd Lachen

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:46

Zo ik ben bezig de foto's aan het uppen dus binnen nu en een uurtje zullen ze er wel opstaan hoop ik Lachen

Ik vond het erg gezellig en ben giga verbrand op me schhouders Boos! AUW...

Wat een eikel was die kerel zeg!!! Ik had Kane al terug genomen uit rengalop omdat ik ze al zag zitten maar evensgoed schrok Kane zich kapot en stoof het fietspad op.... Gelukkig maar want normaal als hij schrikt duikt ie naar het water toen en dat was nou net waar die mensen zaten.
Dus ik rij er in stap langs en zeg tegen die mensen dat het niet erg verstandig is om zo naast het ruiterpad te gaan zitten . Nou zegt die man dan moet jij die knol maar onder controle houden dan isser nix aan de hand. Dus ik weer terug als hij schrikt dan heb ik er geen controle meer over want het is en blijft een vluchtdier.
Maar goed ik ben weer verder gereden en later weer terug naar de groep. Mickydo zei het nogmaals tegen die man dat ze langskwam en toen begon ie te zeiken over dat ik al tegen hem had lopen zeuren en dat ie alle recht had om daar te zitten want we zijn allemaal recreanten en dat ie maar hoopte dat we goed verzekerd waren >;) echt maf gewoon en maar door hameren en maar doorgaan.... op een gegeven moment zijn we maar verder gereden want die kerel vond dat ie 100% in zijn gelijk stond en daar kom je dus geen steek verder mee...

Verder was het echt een hele leuke gave rit Lachen en KAne heeft nog een lekkere wasbeurt gehad dat we weer terug op stal waren....

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:10

Jaa Kane is weer mooi wit , god wat was hij bezweet ( alle andere paarden ook !! )

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:14

FOTOS HEEL VEEL FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit... hmmm moet ze dus ff rezisen....
brb met gerisde pics...
Laatst bijgewerkt door Angel22 op 05-09-04 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:19

Leuke foto's Heb het verslag zo ongeveer al van Danielle (danifur) gehoord net op stal Haha! Ziet er gezellig uit. Wat een sukkel zeg die vent op het ruiterpad, gebeurd wel vaker in het Twiske. Het leuke met Omar is dus dat hij er dus echt gewoon recht op af gaat als ik dat zeg en gewoon doordenderd Tong uitsteken Ik heb het een keer met Karin en Roos gehad Mickydo.. Karin schreeuwde keihard "aan de kant ruiter" en Roos zei ga jij of ga ik... ik zei uh ik ga wel en keihard in galop erop af en rennen dat ze deden joh *LOL*

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:21

Leuke foto's zijn het geworden !!!

Na de rit hadden we Kane nog even een was beurt gegeven en daar zien jullie ook Steffiexxx ( stefanie ) mijn verzorgstertje voor Kane

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:24

AnneOmie schreef:
Leuke foto's Heb het verslag zo ongeveer al van Danielle (danifur) gehoord net op stal Haha! Ziet er gezellig uit. Wat een sukkel zeg die vent op het ruiterpad, gebeurd wel vaker in het Twiske. Het leuke met Omar is dus dat hij er dus echt gewoon recht op af gaat als ik dat zeg en gewoon doordenderd Tong uitsteken Ik heb het een keer met Karin en Roos gehad Mickydo.. Karin schreeuwde keihard "aan de kant ruiter" en Roos zei ga jij of ga ik... ik zei uh ik ga wel en keihard in galop erop af en rennen dat ze deden joh *LOL*



Geweldig Haha! Zo ben ik ook als ik met 1 of 2 andere rijd , niet als ik in een groep rij. Arme man 6 meiden die aan het gillen waren dat ie zijn b*k moest houden hahaha

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:07

nieuwe poging....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 22:18

hahaha deze foto Haha! Mirei is echt mini *LOL*

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 23:15

innie minnie !! Haahaha maar wel heel lief!!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:45

whaa... de foto's zijn echt leuk Haha!

ik had ze gister avond al gezien, maar kon elke keer niet reageren...
computer deed heel erg raar.
maar inderdaad.. die man... Frusty en lekker blijven doorgaan.
wat nou met ze verzekering, hij mag zelf wel eens een goeie nemen als hij met zn familie naast een ruiterpad gaat zitten!

ik vond het een erg gezellige dag..
en hoop volgende week weer van de partij te zijn, maar dat weet ik nog niet zeker.

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:16

mickydo schreef:
Die man zat met zijn vrouw en kids zowat in het ruiterpad te genieten van de zon. Op de dijk notabene. Wendy ( angel22 ) reed met mijn paard in volle galop en moest uitwijken voor hun. Kane schrok en sprong ook weg. Maudje reed met Wendy mee en Wendy zei er wat van tegen die man. Maar toen kwam ik ook nog aan op het paardje van Jan. Dus ik moest er ook langs en die gek was rustig zijn kleedje aan het uitkloppen. En ik hoorde hem paaseiknol zeggen. Dus Wendy vertelde me dat ze dat had gezegt dus ik draai om en stap op die man af om hem te vertellen dat ie gevaarlijk bezig is om daar te gaan zitten. Begint ie toch de eikelen dat hij het recht heeft om daar te zitten en dat wij verantwoordelijk waren als er iets gebeurt was en blablabla. Dus ik zei nee meneer u zit fout wij mogen hier rijden en gek doen als we dat willen. Als er wat gebeurt is de schuld geheel aan u , u zit op een ruiterpad. Toen werd ie helemaal gek en toen ben ik gaan gillen tegen hem dat ik van harte hoop dat Kane de volgende keer over hem heen denderd Lachen


whaahahahahaa

Paaseiknol! sorry hoor.... Frusty Clown
wat zijn sommige mensen toch grappig! en ongelofelijk DOM.... gelukkig is het goed afgelopen! is wel even schrikken! maar jullie hebben m goed de les gelezen !
misschien dat ie zich de volgende keer twee keer bedenkt, al vraag ik me dat af...

leuke foto's!!
jullie hebben trouwens wel vetrouwen dat er niets gebeurd!! Allemaal geen cap Bloos!
aangezien ik een steigeraar heb is dat voor mij ondenkbaar bij een buitenrit Scheve mond

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:39

kellybelly schreef:
whaahahahahaa

Paaseiknol! sorry hoor.... Frusty Clown
wat zijn sommige mensen toch grappig! en ongelofelijk DOM.... gelukkig is het goed afgelopen! is wel even schrikken! maar jullie hebben m goed de les gelezen !
misschien dat ie zich de volgende keer twee keer bedenkt, al vraag ik me dat af...

leuke foto's!!
jullie hebben trouwens wel vetrouwen dat er niets gebeurd!! Allemaal geen cap Bloos!
aangezien ik een steigeraar heb is dat voor mij ondenkbaar bij een buitenrit Scheve mond


hij is een paaseikel!!!

de kerel spoorde gewoon niet!
zijn kinderen lekkerin gevaar brengen..
snap wel dat die vrouw met kinderen wegfietste!
ze zag in dat hij helemaal niet van hun houd, door hun zo in gevaar te brengen Tong uitsteken

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:53

Eh ja...

Even ter info; zoals ik op die laatste foto op Remy zit, zit ik niet altijd hoor !! .... Clown Clown


Leuke foto's !!

Remy was echt helemaal bekaf toen we thuis waren... Had bijna 7 uur gereden het arme dier.
Gelukkig mochten we bij Dagami uitrusten, en daar knapte hij wel lekker van op, het eerste stuk richting huis was alleen maar crossen...

Vanochtend is hij door m'n stalgenootje buiten gezet, Remy is gaan liggen en stond pas op toen hij hooi kreeg...

Arme knollie Ach gut

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:09

Leuke foto's hoor, ziet er gezellig uit Lachen

Mirei is wel klein tussen de ander hé Danielle?! Haha!

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:52

ziet er gezellig uit. Wat voor ras is die pony van jan. Ik vind het een beetje een haflo of zit ik ernaast

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:45

het was gewoon zo supper leuk
moet nog ff de foto's op de computer zetten Bloos! (heb er maar 2 ofzo Clown)

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:39

miekelover schreef:
ziet er gezellig uit. Wat voor ras is die pony van jan. Ik vind het een beetje een haflo of zit ik ernaast



Everest is een haflinger x arabier Lachen