veel gemeet... (verslag Bokt LAN-party)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 18:50

Haha, het einde was nog véél later! Wij hebben nog flink doorgebokt en ook de heren vermaakten zich prima met hun Counterstrike en de rest van de spelletjes. Later werden er nog allerlei kinderen voor kinderen mp3s binnengehaald (of stonden die al op Bart z'n laptop?? Haha! ). Erg geinig, vooral Karin en Dorée kenden ze allemaal nog erg goed! Om een uur of 6 hebben we er nog een DVD ingedrukt (The life of Brian (Braajun Knipoog ) als ik me niet vergis). Tijdens de film viel iedereen wel in slaap en om een uurtje of 8 was het ook echt wel leuk geweest... Nog geslapen tot half 11, gezellig ontbeten, koffie gedronken en om half 2 weer richting noorden. Ik kon met Maarten meerijden, was ideaal!!

Prisca en Marco bedankt voor de gastvrijheid, het was een super avond!!!! Party!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:03

Mijn foto's komen trouwens in de loop van de week pas, aangezien euh... mijn kabel voor de digi nog in Nieuwegein ligt Frusty

Zitten wel ERG leuke foto's bij Pling

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:11

Sjuimpje"]
Ik nam een short-break (even naar het toilet) en toen ik terug kwam zag ik Dododee nog wat kaartjes inleveren, wat balkjes neerleggen en ze deelde ons mee dat ze gewonnen had...
Gelijk daarna een enorme veeg over het bord, want nu kon Dododee opeens wel opruimen!!!
Dat zou je niet zeggen als je haar koelkastspleet ziet!
[/quote]
Whahahahaha arme Do Haha! Idd HAAR koelkastspleet Haha! Lips are sealed

[quote="Sjuimpje"]
De tijd ging veels te snel, we zijn niet eens aan onze Mijnenveger competitie toegekomen!!!
Naz, die hou je tegoed!
[/quote]
Kunnen we nog ff oefenen Sjuim Haha! Haha!

[quote="BartVB schreef:
Overigens is de hele Bart/Joost affaire nogal pril, ik wil daar for the time being even niets over loslaten Lips are sealed

Maak je geen zorgen, daar zijn nog veel meer foto's van, die bovendien een stuk duidelijker zijn!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:47

Hmmm, hier trouwens nog helemaal geen foto's van de chocolade saus van de soesjes Vork Die zijn errug cool, vooral die van Yor en Bart ook trouwens Haha!

Ff geduld dus nog Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers