Ik ga Ylana ontmoeten!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:52

Jij vindt het spannend? Wat denk je van mij!

Mijn schoonvader vroeg me gisteren hoeveel paarden ik al gekocht had. Ik had hem nog niets over Jody verteld. Ik zei één en ik heb er één gekregen!
Toen moest ie lachen en zei hij "Ach, stallen zat! En hooi en stro kost niks"
Dus ik hem het verhaal van Jody uitgelegt en toen zei hij tot mijn verbazing'" Heb je goed gedaan schoondochter van me!"
Lache he!!!


Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:05

Hé! Moet ik nou niet een topic openen met de tekst:

Ik ga Fresco ontmoeten!????

Hihi. Nee hoor geintje. Maar ik zie er wel heel erg naar uit!
Ik bel je!

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:05

Nou, het heeft even geduurt maar de datum is geworden: 3 oktober '04!
Dan word mijn nieuwe paardje bij Fresco afgeleverd en ontmoeten we mekaar eindelijk!!!
Ik heb er onwijs veel zin in en wil Fresco en haar schoonvader nogmaals bedanken dat ze mijn reddende engel zijn!
We zien jullie de derde.
Groetjes.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:42

Ja!!! Mijn paardje kan daar 5 maanden staan in ik heb gezegt dat ik voor hun 24 jarige pony met artrose zal zorgen voor de rest van haar leven.
Gaaf toch, als mensen mekaar van dienst kunnen zijn zonder bijbedoelingen!

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:51

Morgen (Nou ja, over 9 minuten vandaag) ga ik Fresco ontmoeten.
Ik (of wij) geef(ven) morgen een uitgebreid verslag hoe het was!!!

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:34

Verhaal vooraf:
Fresco plaatste enige tijd geleden een topic op bokt, dat ze voor haar 24 jarige merrie een goed tehuis zocht omdat zij niet langer als rijpaard kon worden gebruikt ivm Artrose.
Wij hadden op dat moment net een paard gekocht en waren bezig met het kopen van een boerderij.
Ik had Fresco belooft dat wanneer het huis doorging, ik Jody zou nemen en dat zij bij mij nog een lang en gelukkig leven mocht krijgen.
Ik sprak met de fokker van mijn paard af dat ik Jukebox binnen twee maanden op zou komen halen omdat ik dan toch wel verwachte dat we het huis dan al hadden. Dat bleek dus absoluut niet haalbaar.
Net toen we gehoord haden dat het huis rond 14 februari 2005 pas opgeleverd zou kunnen worden, belde de fokker met de vraag wanneer we Jukebox kwamen ophalen omdat de twee maanden bijna om waren.
Ik in paniek een pb-tje naar Fresco gestuurt of Jukebox alsjeblieft daar mocht komen te staan tot en met Februari. En...... DAT MOCHT!!!!
Mij reddende engel(s). Dus hij is op 3 Oktober gebracht.

Verslag van de dag:
Om 11.00 stapte mijn man en ik in de auto richting Akersloot. Mijn schoonvader had onze dochter mee, dus we hadden onze handen vrij.
Om iets over 12.00 waren we er.
Nadat we eerst de stallen hadden bekeken zijn we daarna naar het weiland gelopen om de paardjes te zien. Daar stond dus ook "mijn" merrie, Jody.
Op het moment dat we besloten om terug naar het huis te lopen, kwam daar de fokker van mijn nieuwe paard aangelopen.
Terug bij het huis hebben we Jukebox uit de trailer gehaald en in een box gezet, zodat hij even bij kon komen van een rit van bijna 2 uur.
Mijn god wat een beauty is het toch!!! Ik voelde weer die vlinder die ik had toen ik hem voor het eerst zag en wilde hem eigenlijk niet meer achterlaten.
Nadat hij een half uurtje tot rust was gekomen, hebben we alle dekens gepast die ik voor hem gekocht had. Alles paste als gegoten en hij, de schat die hij is, liet alles gelaten over hem heen komen.
Toen hebben we hem in de bak gezet en daar heeft hij de eerste 5 minuten heel rustig rondgekeken. Op het moment dat we weg wilde lopen begon hij me toch rare bokkensprongen te maken, heerlijk!!!
Toen moesten mijn man en ik weer richting huis.
Ik vond het jammer dat we hem achter moesten laten, maar heb in Fresco en haar schoonvader de volste vertrouwen!!!

Zo, dus dit was mijn verslag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 1 bezoeker