5e Bokt Snuffelmarkt in Mantinge (Dr.) !!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

5e Bokt Snuffelmarkt in Mantinge (Dr.) !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 21:14

Ik heb alweer aardig wat vraag gehad waneer de volgende snuffelmarkt gehouden wordt.
Na de vorige snuffelmarkt in Juni heb ik beloofd dat de 5e snuffelmarkt in September gehouden zou worden maar helaas ga ik dat zelf niet redden.
Het wordt dus Zaterdag 2 Oktober en ik hoop echt dat het een droge, niet al te koude dag gaat worden, vooral droog want de vorige snuffelmarkt hebben we genoeg water gehad vind ik.
Ook graag droog omdat de schuren zo lek als een mandje zijn Haha!

Iedereen die wil komen, a.u.b. aanmelden in dit topic, doe het NIET VIA PB, dan ga ik fouten maken in de lijst dus graag alleen aanmelden in dit topic Haha!

Ik kijk weer uit naar een ontzettend gezellige dag voor alle trouwe snuffelmarkt bezoekers en natuurlijk ook nieuwe snuffel bokkers zijn van harte welkom!!!

Probeer als je je aanmeld ook even aan te geven of je als snuffelaar komt of als verkoper, kunnen we zien of de verhouding een beetje gelijk is of dat we elkaar de hele dag moeten bestoken met verkoopwaar Haha!

Ik heb er weer zin in!!!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:23

Ik ga zoals het er nu uitziet als koper en verkoper.

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:59

Als mijn werk het toelaat ben ik uiteraard weer van de partij!!!
Kom zowieso als snuffellaar maar heb denk ik tegen die tijd ook wel wat te verkopen.....

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:29

Verkoper. Knipoog


Haha!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:44

Ik zat er ook al op te wachten Haha! . En dit keer hoef ik geen paard op te halen want die staat inmiddels al lekker op zijn plekkie .

En uiteraard kom ik lekker snuffelen voor mijn knullie, maar ik heb ook wat te verkopen dit keer.

En bij deze bied ik mij weer aan als taxi voor mensen uit de omgeving vn Zwolle. Ook voor bokkers die eerst met de trein naar Zwolle willen komen mogen met mij meerijden. Meer info, even PB-en.

Afwachten of er nu wel animo is Haha! .

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:19

Ik denk dat het Welshpromotieteam zich ook weer aanmeld Haha!
Zou het nog wel even overleggen met Nynke... maar vond de vorige 2 snuffelmarkten waar ik geweest ben wel heel gezellig!!
Ik denk dat we alleen komen snuffelen... ligt er aan hoeveel spullen we tegen die tijd te veel hebben Tong uitsteken Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:24

Aaahhh... jammer, tegelijk met [BM] LAN in Nijverdal (2 & 3 oktober) en dat is voor mij om de hoek, dus dan is de keus snel gemaakt. Clown

Nou ja, op het moment heb ik toch vrijwel niets te verkopen en zelf heb ik alleen een regendeken nodig, dus dat scheelt weer. Knipoog

Wel erg leuk om er een traditie van te maken, Tanja! OK dan!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:25

Tot op heden is die dag vrij, maar ik beslis net als de ander keren op een laat moment of ik wel of niet kom. Ik vind het wel weer leuk om te gaan!

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 01:04

eehhhhhh.........

waar kunnen we komen snuffelen??? Verward

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 02:27

Bij T@nj@ in Mantinge (diepdonker Drenthe Haha! )

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:44

Karin schreef:
Aaahhh... jammer, tegelijk met [BM] LAN in Nijverdal (2 & 3 oktober) en dat is voor mij om de hoek, dus dan is de keus snel gemaakt. Clown

Nou ja, op het moment heb ik toch vrijwel niets te verkopen en zelf heb ik alleen een regendeken nodig, dus dat scheelt weer. Knipoog

Wel erg leuk om er een traditie van te maken, Tanja! OK dan!


KARIN!!! Ik heb nog wel zo op de kalender gekeken en zag daar niets belangrijks staan dus ik denk mooie dag die 2 Oktober....kan Karin ook weer eens komen Frusty Haha! Haha!
Helaas, het is niet anders....maar het is nu idd. traditie geworden dus ik reken er gewoon op dat je de volgende weer van de partij bent Haha!

Hihi, sorry paardenmaf, het is nu zo vaste prik geworden voor mij dat ik er helemaal vergeet bij te zetten waar het is Bloos

De snuffelmarkt is een 2e hands markt in paardenartikelen en wordt bij mij thuis gehouden in de speciaal daarvoor leeggehouden snuffelmarkt schuur
Lokatie: Mantinge in de gemeente midden Drenthe.
Adresgegevens en routebeschrijving van af de A28 worden via pb verstrekt vanaf 2 weken voor de snuffel datum.

Snuffelmarkt= een ontzettend gezellige dag voor en door Bokkers, eigenlijk een hele grote Bokt meeting, je hoeft niets te verkopen en je hoeft ook niets te kopen, mag wel
Je moet het zien als een soort van koninginnedag markt, geen kraampjes maar iedereen heeft de spullen op een kleedje of op wat plankjes staan.
Ik heb ook dit keer weer een deel ingericht als zithoek (staat er gewoon nog van de vorige Haha! ) en heel misschien is er ook weer iets te eten maar dat moet ik nog even bekijken, wij zitten op dit moment financieel dusdanig krap dat ik bang ben dat ik niets kan inkopen maar dat kan zomaar binnen een week veranderen.
Verder is het gewoon ontzettend leuk om allemaal Bokkers te ontmoeten en lekker irl met elkaar te beppen. (en mijn viervoeter kudde ontmoeten natuurlijk, ook altijd erg leuk )
Ik kan nog maar 1 ding zeggen Haha! KOMT ALLEN

Fleur1977

Berichten: 1278
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Het drentse landschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:45

De datum staat in mijn agenda. Ik kom (zo goed als zeker) als koper én verkoper!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:46

T@nj@ schreef:
...het is nu zo vaste prik geworden voor mij dat ik er helemaal vergeet bij te zetten waar het is Bloos


Om je tegemoet te komen heb ik de plaats des onheils maar ff in de titel gezet & de datum erbij, zodat het ook op de kalender staat. Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:11

ik kom waarschijnlijk alleen als koper/snuffelaar Knipoog
en waarschijnlijk ga ik Tomaatje of valiente ook meeslepen Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:06

hey tanniewannie, mijnpc is stuk dus t duurt even voor ik zo nu en dan antwoord...als wij 2oktober geen wedstrijd hebben (denk t haast niet maar je weet t niet) ben ik weer van de partij, voor zover t nu staat als koopster (dus diegene die setjes gaan verkopen, ik kom ook Knipoog ) lijkt me weer bere gezellie!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:04

Lijkt me heel erg leuk!!! Ik moet ook nog een zadel hebben (als ik een goede kan vinden... zal eens kijken of Sting mee kan om te passen ofzo.. Ik heb dan iig genoeg profs in de buurt om te kijken of hij past, want dat zie ik niet goed Haha!.
Ik zal nog wel ff melden of ik kom!!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:31

hee leuk ik wou vorige keer graag komen maar het kwam er niet van zal even kijken of ik 2 okt. niks heb
en dan laat ik wat horen (ook even vevoer enzo regelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:30

ik kom hoogstwaarschijnlijk ook, maar dan als koper lijkt me leuk om het eens mee te maken, vorige keer ging het voor mij op het allerlaatste moment niet door. Nu hopen dat het dit keer wel kan

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:35

Ik heb mijn rooster nog niet opgeschreven en heb nu vakantie Haha!
Maar als ik weet of ik kan hoor je het

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 23:03

Karin schreef:
Om je tegemoet te komen heb ik de plaats des onheils maar ff in de titel gezet & de datum erbij, zodat het ook op de kalender staat. Haha!


Thanks OK dan! Maar de datum voor de kalender had ik toch netjes ingevuld?

Lekker veel reacties alweer gaat vast weer een ontzettende gezellige dag worden OK dan!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:09

Wkoekoek en ik komen ook In eerste instantie als snuffelaar, maar tegen die tijd vast ook wel als verkoper Haha! (nu spreek ik voor mezelf.)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:16

bloemkooltje schreef:
Wkoekoek en ik komen ook In eerste instantie als snuffelaar, maar tegen die tijd vast ook wel als verkoper Haha! (nu spreek ik voor mezelf.)


Gezellig!! dan kom ik jou ook weer eens tegen!! Haha!

En eh Tanja; Ik denk dat ik voor de 3de keer WEER een routebeschrijving nodig heb Schijnheilig Haha!:D

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:33

ik ga iig papier meenemen zodat ik op kan schrijven wie we nou gemeet hebben Vork

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 22:02

@Tha_niekje, 2 weken van te voren ga ik ze weer maken dus geef tegen die tijd nog even een gil, dan pb ik je de route
@Sting, als je Sting mee wil nemen, kan hoor, ik heb nog wel een stal over maar vraag eerst van te voren even of er mensen komen met zadels Haha!
@BV, jouw had ik meteen al op de lijst gezet, nog voor het openen van het topic Haha!
@Billy, jij kan niet ontbreken he Knipoog maar ik hoor het wel of je moet werken of niet, fijne vakantie nog OK dan!
@Sandra1977, ik hoor het wel van je of je kan of niet als je weer koffie komt leuten
@[***], leuk dat je komt!
@Cloverdale, ik hoor het tegen die tijd wel of je vervoer hebt kunnen vinden
@RUBYWHITE, gezellie!, we hebben je de vorige keer gemist
@mietje, laat maar weten of je Tomaatje en/of valiente meesleept, dan zet ik ze later op de lijst
Nou, ik geloof dat ik nu iedereen wel heb gehad

Ik ben op het moment te moe om de lijst op Bokt te zetten dus morgen, als ik ben uitgeslapen Gaaaap zet ik de lijst hier even

Wauw, ik heb er echt weer zin in!!! OK dan!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:05

kreeg net een pb van sting dus waarschijnlijk kunnen wij wel carpoolen...
hoelang duurt dat eigenlijk Haha! ? Haha!
ik bedoel van hoelaat tot hoelaat is dat Lachen