Eeeeindelijk heb ik der is ontmoet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Eeeeindelijk heb ik der is ontmoet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 15:46

via bokt (duh) heb ik shanna16 ontmoet, we begonnen te prive berichtjes te schrijven en zo ging het een maandje (ongeveer) door, totdat we beiden op de zelfde wedstrijd moesten rijden..

NOu dat werd meeten dus.. maar toen ik de ring in moest rijden (springen) had shanna me al gezien (ik haar niet ) en wenste me succes (weet ik niks van Verward maar oke) helaas had ik toen een weigering en na het parcourtje gingen we meteen naar huis.. (geen meeting dus)

Toen hadden we weer een wedstrijd waar we beiden moesten rijden.. opnieuw afgesproken.. kwam natuurlijk ook niks van Ik had haar wel gezien maar wist niet zeker of zei het wel was.. en ben ook niet naar haar toe gegaan (waarom .. weet ik niet meer? )

Maar vandaag moest ik weer naar school.. Maandag ben ik al begonnen, en zag shanna langs me heen lopen.. (was bij een lokaal aan het wachten ) maar het drong nog niet helemaal tot me door dat het shanna was , dom dus Schijnheilig

Maar toen ik er weer over na ging denken.. wist ik nu toch echt wel zeker dat zij het was..

dus ik al kijken in de pauze of ze ergens zat.. kon haar niet vinden Scheve mond
Maar toen de bel ging en ik naar het lokaal wilde lopen zag ik haar.. en eindelijk hebben we elkaar nu dan ontmoet.. Haha!
nou.. beetje bij praten enzo.... dus nu kan ik shanna in mijn profiel zetten bij mensen die ik gemeet heb..




Sorry voor dit verhaal maar vond het wel grappig dat ze gewoon bij mij op school zat Schijnheilig

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:27

Haha leuk hoor, na eerst een paar keer mislopen Vork

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:00

zit ze al die tijd al bij je op school dan?

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 16:07

nee vorig jaar zat ze al op die school en ik kwam er dit jaar op

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:06

haha wel geing om elkaar mis te lopen

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:10

haha lache hoor Knipoog bij mij zou precies hetzelfde kunnen gebeuren neem ik aan hoor.. haha en ik heb ook nooit het lef om zomaar naar iemand toe te lopen van... jij ben toch .... van bokt? ofzo haha Tong uitsteken maarja altijd leuk een meeting