Mijn verhaaltjejejeje!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 13:04

Jammer dat Verbrugge zo teleurgesteld is dat hij afglijdt naar het uiten van dit soort reacties.
In zijn andere berichten heeft hij eigenlijk wel een beetje gelijk teleurgesteld te zijn in ons, wij hebben immers het recht niet zo hard te oordelen over zijn paarden.
Maar dit soort reacties....toch jammer.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 11:40

Cody"]
[quote="kayla schreef:
Ik meen me ook te kunnen herinneren dat ze jullie gewaarschuwd hadden dat de rit mogelijk was, maar dat de paarden voor het eerst weer naar buiten gingen en dat ze wat fris konden zijn. Heel jammer dat het zo gelopen is, maar ik vind het niet kunnen dat er zo afgegeven wordt op die manege.


Dat eerste wat je zegt was bij een andere manege en zodoende hebben we besloten daar van het voorjaar niet heen te gaan met de rit maar van de zomer misschien een keer.
Dat laatste wat je zegt ben ik het mee eens.
[/quote]

Toen ik naast de begeleider Verbrugge reed, vroeg ik hem letterlijk: gut, was dit de eerste keer dat de paarden weer p buitenrit gaan dit jaar...
Waarop de man antwoordde dat dat NIET het geval was, de paarden waren al vaker mee op de buitenrit..... het was dus niet de eerste keer weer buiten...dat was dus niet de oorzaak van het weinig makke gedrag....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 43 bezoekers