hoe gaat het nu met... Kim zelve...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

hoe gaat het nu met... Kim zelve...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 10:23

Haha! Tja, daar lag ik dan in het bos toen we wouden aandraven Haha!

Het is allemaal een beetje knullig gegaan. Ze vroegen op wat voor paard ik wou. Ach, geef me maar een pittig beestje. (manege knollen zijn over het algemeen toch vrij rustig Verward ) Aangezien de andere paarden waar ik op rij, lopen op hun gemakje, dus ik had nou wel eens wat zin in AKTIE!

Ik kreeg een zekere Jack aangeboden. Toen ik erop zat in de bak, was hij rustig. Dus ik had al zoiets van, Sigaar . Toen we naar buiten gingen was hetzelfde verhaal Schijnheilig . (en dit was die wilde bras?).

Ik klaagde er al een beetje over tegen Merilyn. Toen we in het bos kwamen... Hij nam een paar mega bokken en ik kon blijven zitten.
Áandravuhh, voordat ik in draf zat, lag ik er ook alweer af. Wat een smeerlap is dat beest zeg Schijnheilig . Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik weet wel dat ik dacht: daar ga ik Koe .

Het deed behoorlijk pijn aan mijn kop, maar goed, ik moest en zou verder mee rijden. Ondertussen had ik geruild met de leiding. Ik mocht op zijn prachtbeest Lovers en hij mocht op Jack Vork .
Toen Jack ook bij hem een paar flinke bokken gaf,en hij ook net kon blijven zitten, belde ze naar de manege toe om een ander paard te regelen, want Jack was wel errug heftig! Ondertussen vermaakte ik mij wel op zijn beestje Lovers .

Na een hele tijd rond gestapt te hebben, kwam er een mega-bak-beest aan gestampt, en daar kon ik op. Ondanks mijn val, kon ik toch mijn benen nog in die stijgbeugel krijgen en mezelf omhoog hijsen. Dat beest was volgens mij vers uit de wei getrokken, maar hij was (of zij, kan ook wel), was super grappig. Én hij diende als schokbreker voor het paard van Naz Haha!.

Rond 16.00 uur waren we thuis. Ik was er eerlijk gezegd wel blij om, want het begon allemaal wel errug pijn te doen.
De rit was dan ook geweldig, en ondanks mijn val had ik het voor geen goud willen missen! Party!! En natuurlijk super goed georganiseerd door Honeybee en Cody!

Met Prisca en Marco reed ik naar Groningen, daar stapte ik op de trein en rond 19.00 uur was ik thuis. Snel gegeten en in bad gelegen, en direct in mijn bed gestapt. Zondag moest ik er weer vroeg eruit. Ik heb het geweten. Ik kon niet eens mijn bed uitkomen Clown . Alles deed me zeer. Ode aan de pijnstillers Haha! Toen ik 's middags naar huis ging, kreeg ik daar nog een ongelukje, en ben gelijk weer mijn bed ingedoken. Nou heb ik erg last van mijn nek. Het is niet een gewone spierpijn, maar die botten daar ofzo deugen niet Verward . Ik ben nou wel even opschool, want ik was mega nieuwsgierig naar de foto's. Maar ik ga zo weer weg, want ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de huisarts. Hoe het verder afloopt zien we wel weer Lips are sealed .
Ik vrees dat ik zaterdag mijn titel als clubkampioen wel kan vergeten om die te verdedigen Verdrietig

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 11:09

Blij dat je er nog om kan lachen...je trof inderdaad de eerste keer een smerige bok, maar het laatse paard was gewoon ongepoetst Knipoog

Hoop dat je er niet al te veel nasleep van zult hebben en zaterdag as....leer ze mores!