Mijn verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Mijn verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 21:04

Hier een 2e poging, had zostraks al een heel verslag getypt, maar toen ik het wilde posten was alles opeens weg Boos! Verward Naja, boeie, we doen het gewoon nog een keer.

Gisterochtend om 11 uur kwam mijn vader hier ophalen. Richting manege, Ironique poetsen, inladen en alle spullen bij elkaar vegen. Toe richting Gasselte. We kwam er na ongeveer 3 kwartier aan, en maar een keer verkeerd gereden Haha! We werden opgewacht door Sandra, die ons een plekje wees voor de trailer. Vervolgens even rondgekeken op de manege en kennisgemaakt met een aantal voor mij nog onbekende bokkers. Ook Prisca nog tig keer aan de telefoon gehad omdat ze het niet konden vinden, dus kaart en routeplanner erbij, maar is uiteindelijk natuurlijk ook goed gekomen Lachen

Goed, in de kantine werden de paarden verdeeld en zijn we gaan zadelen. Daarna eventjes in de binnenmanege gestapt, toen naar buiten! Ironique was druk, maar wel braaf. Het viel me trouwens op dat de meeste eigen paarden zich heel wat beter gedroegen dan de manege paarden, zeker toen Kimmy na een giga bok van haar paard gelanceerd werd. Dat paard bokte echt smerig. Het was even schrikken, maar gelukkig viel het mee met Kimmy en is ze verder gegaan op het paard van de leider. Die leider zag het blijkbaar ook niet zo zitten op dat paard, want er was gebeld en er werd een ander paard gebracht, niemand weet z'n naam, maar ik heb um tot Kont gedoopt. Dit beest was ongepoetst en niet de mooiste, maar wel groot en braaf, prima dus om Ironique tegen aan te sturen Haha! Ironique had tijdens de rit wel de gewoonte om ieder paard wat voor haar liep heel sneaky in z'n kont te bijten, met als resultaat dat er een aantal paarden rondliepen met Ironique-kwijl... De foute opmerking die mij ontschoot daarover (hè Dees en Merilyn?) zal ik jullie maar even besparen Lips are sealed Haha!

Verder een redelijk rustige rit gehad, niet gegaloppeerd, was ook niet vertrouwd. Hier en daar werd wat geruild van paard, en flink gezeken over sommige paarden Haha! Behalve een paar bokjes en een keer flink omhoog is verder leed mij bespaard gebleven trouwens, Ironique was toppie braaf! Lachen

Na ruim 2 uur arriveerden we weer op de manege, waar in de springtuin weer flink wat foto's gemaakt zijn. Daarna afzadelen en inladen. Mijn vader moest helaas snel weg, dus ik heb nog net even iedereen gedag kunnen zeggen en zijn we weer richting Groningen gegaan.

Daar uitladen, opruimen, snel naar huis gefietst, en me nog even op kunnen frissen en om kunnen kleden gelukkig. Marco en Prisca kwam me hier weer ophalen om naar Benneveld bij Maarten te gaan eten. Benneveld was alleen niet zo HEEEEEL makkelijk te vinden, maar daar zal Marco langzamerhand wel wat meer in geoefend zijn Knipoog Haha!

Bij Maarten heerlijk gegeten en gezellig geouwehoerd, nog meer foto's gemaakt en gebokt. Om een uur of 10 zijn we richting Groningen gegaan, Dorée ging met mij mee en konden met Elles mee rijden, ideaal dus! In Groningen zijn Dorée en ik nog op stap geweest, ook errug gezellie!!

Het was ondanks de strubbelingen een superdag!!
Marije en Sandra, bedankt voor de organisatie; Prisca en Marco bedankt voor het taxi-en van Groningen naar Benneveld, Maarten bedankt voor het heerlijke eten, Elles bedankt voor het taxi-en van Benneveld naar Groningen, en last but not least verdient mijn vader zeker ook een bedankje, voor het rijden en foto's maken! Lachen

De volgende keer ben ik er weer bij!