Gab: Kom nou!! Morrie en jij wil ik ook zoooooooooo graag een x meeten !!
Ik stem voor!!!! Moet Benthe ook mee, met haar niet barokkie , want anders heb ik geen vervoer . Wel leuk als Heidje ook mee gaat !! En desje.. die is zo rustig en kalm ! Lijkt mij heel erg leuk!
Lijstje tot nu toe die intresse hebben: - Ilona met Chico - Frank met Des - Anouk en Sam?? - Saida met Rintske - Gab met Moreno?? - Heidi en Baron
Cloris, madelief? En Mies en Ellis? Wat denken jullie ervan ?
borderjay
Geplaatst: 28-08-09 11:36
Ik heb ook geen vervoer...zou wel een trailer kunnen lenen,maar heb dan nog geen auto die hem kan trekken. Bovendien heeft Morrie tegenwoordig een beetje de rodeo uitgevonden,en ik ben bang dat ie met andere paarden en dan ook nog eens op het strand helemaal de kolder in zijn kop krijgt En gabje kan niet vliegen
Jaa, het is wel een geregeld... maaaaar, geen ultieme droom om eens op het strand te rijden???? Zou wel heel leuk zijn!! En we houden het denk ik ook gewoon heel rustig hoor! Chico is braaf op het strand, en Des al helemaal. Zolang we rustig aan doen, zal er weinig rodeo zijn toch?!
Denk erover na... !
Machonito
Geplaatst: 28-08-09 11:55
Prinslover schreef:
Gab: Kom nou!! Morrie en jij wil ik ook zoooooooooo graag een x meeten !!
Lijstje tot nu toe die intresse hebben: - Ilona met Chico - Frank met Des - Anouk en Sam?? - Saida met Rintske - Gab met Moreno?? - Heidi en Baron Annick en flip
Als we dit na half oktober gaan doen kan ik ook mee, wanneer gaan we?
frankiej
Geplaatst: 31-08-09 22:36
voor ons zouden de zondagen 13 en 27 sept. kunnen, verder is een zaterdag meestal wel in te passen. niet met te warm weer gaan, want dan gaat ilona weer "pielies kijke".....
_Saida_
Geplaatst: 01-09-09 08:29
Niet 13 sept. hoor! Dan kan ik niet..... Misschien is eind september of in oktober ook wel een goed idee. De kans dat het druk is op het strand is dan minder groot. Dat lijkt me ook wel prettig als je met een redelijke groep paarden het strand op gaat waarvan er tussen zitten die er nog nooit zijn geweest.
Aangezien september waarschijnlijk erg kort dag is, en wellicht ook nog druk zal zijn ivm mooi weer, is oktober (ook ivm de planning van iedereen) wel een goed idee lijkt me!
Ik stel voor, 17 oktober?!
*moet zelf alleen nog heel hard gaan bedenken hoe ik er heen ga komen, maar lijkt me super leuk!*
Vrees dat ik niet mee kan rijden met Flan.. Wel een leuk idee.
cloris
Geplaatst: 01-09-09 11:29
In september zou ik 19/20 kunnen. In oktober kan ik eigenlijk alleen 31 oktober, verder zou ik doordeweeks wel kunnen maar de weekenden zitten vol met wedstrijden en demo's in oktober.
Als het goed is gaan er brave paarden mee, die onder controle zijn, dus dat scheelt een hoop! En als we de 31e okt gaan, hebje ook nog even om te oefenen !
Gewoon achter de kont van een braaf paard pakeren . En mochten ze als nog gek gaan doen, het mulle zand in sturen . Dan zijn ze het over het algemeen snel zat.....