vraag over boktfuif.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

boktfuif savonds of op de dag??

savonds in juli
5 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

vraag over boktfuif.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 20:14

ik wil nu een datum vast gaan stellen. nu een vraagje aan jullie : willen jullie het feest liever savonds of op de dag. en zou de maand juli voor iedereen uitkomen?? ik wil als ik wat meer weet een inschrijfformulier plaatsen. als je je daarop opgeeft kun je dus niet afzeggen i.v.m. de kosten die ik van te voren al moet maken. en wat voor dag het liefst?? zaterdag of zondag??

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:09

ik ben in julie op vakantie dus ik heb liever dat het op een dag is dat ik kan want dat lijkt me onwijs gezellig!!!

ik denk eigenlijk dat het s'avonds leuker is, ook voor de mensen die blijven slapen.
mij maakt het eigenlijk niet echt uit of het op zaterdag of op zondag is.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 00:06

Waar wil je het gaan houden eigenlijk? En hoe wil je dat gaaan doen met betaling enzo?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 01:15

In juli ben ik naar Wales, liefhebbers? Dus dat vindt ik niet zo handig. Als we het overdag doen, dan kan het lekker uit de hand lopen tot 's avonds laat Party!! Party!! Party!! Verder maakt het me niet zo heel veel uit.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 08:17

ik weet nog niet hoe het met de betaling gaat verlopen. zoizo als je inschrijft moet je wel zeker weten dat je kan. misschien moet iedereen van te voren een bedragje storten, en mocht ik daar niet mee uitkomen ter plekke de rest betalen. maar ik ga eerst eens kijken wat het gaat kosten. het ligt er ook aan wat we willen. bbq erbij?? ja of nee?? ik dacht dus aan bbq met salades en stokbrood en verder natuurlijk drank. ik weet niet hoe jullie hierover denken??

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:35

Klinkt ontzettend gezellig, waar denk je het te gaan houden? Persoonlijk lijkt mij de zaterdag het leukst, hoef je ook niet naar zo naar de volgende dag te kijken. Enne heel de dag tot diep in de nacht, is dat een suggestie? Schijnheilig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 12:50

het word gehouden in berkel en rodenrijs. dat is met de trein te bereiken en ik kan wel wat mensen op het station afhalen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 13:40

Ach, ik kom wel met de auto, ligt tussen Rotterdam en Delft heb ik net gezien en dan pak ik wel een hotel daar. Komt goed!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 14:15

je kunt ook rustig hier slapen hoor. ik heb een groot huis met genoeg ruimte om wat mensen te laten slapen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:29

Ha, das ook een idee, bedankt voor het aanbod! Iig ik heb er nu al zin in, dan ontmoet je iedereen eens en ik ben dol op feestjes *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:32

Ik wil best komen, maar het ligt eraan waar, wanneer en hoe. Ik kan wel met de trein komen maar dan moet ik weer op tijd terug denk ik. Als het in Augustus zou zijn zou ik eventueel ergens kunnen blijven slapen als mn ouders dat goed vinden. Maar ik wil wel komen, weet het alleen nog niet zeker.

Ow jah, nog een dj nodig Schijnheilig ?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:40

lonneke schreef:
bbq erbij?? ja of nee?? ik dacht dus aan bbq met salades en stokbrood en verder natuurlijk drank. ik weet niet hoe jullie hierover denken??


Ja,dat vind ik een heel goed idee!
Ik heb op 'sAvonds gestemt, in Juli liever,maar het mag ook eind Augustus, ik ben in juli gewoon thuis en vanaf 4 aug. 2 weken weg,dus graaaag niet in aug. want ik wil dit niet missen!!!!!!!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:43

Jaaa, ik kan ook event. met trein komen met Valerie(lyrik..) Dus alles is no problem Knipoog

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:12

he clau blijf jij dan die avond bij mij slapen?? Haha!

(en ik hoop dat er weer een eddie en freddie zijn op dat feest hahahaah *LOL* *LOL* Schijnheilig Schijnheilig )

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 14:13

Lyrik schreef:
(en ik hoop dat er weer een eddie en freddie zijn op dat feest hahahaah *LOL* *LOL* Schijnheilig Schijnheilig )


hehehe,ja,kunne we weer voor l*l staan,hahah,met onze vrienden Haha!:D:D

maar jij gaat dus ook Val? liever bij lonneke in dr big-house (:D) logeren,of gewoon bij jou of mij???