Lijst met mee-eters, klopt deze lijst?? (23 maart)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

eet je mee?

Poll eindigt op

eet wel mee
11 (100%)

Totaal aantal stemmen: 11


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Lijst met mee-eters, klopt deze lijst?? (23 maart)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 12:12

Van een paar mensen weet ik al dat ze van mijn kookkunsten willen genieten na de rit in Gasselte. Ik wil graag koken voor mensen na de rit dus als er nog mensen honger hebben zijn ze van harte welkom in mijn (kleine) huisje... Ik kook weer twee gerechten dus er zal altijd wel iets van je smaak bij zitten! Lachen

Ik zou het graag ruim van te voren willen weten of je mee-eet zodat ik rekening kan houden met de boodschappen.
Laatst bijgewerkt door Maarten op 22-03-02 18:54, in het totaal 2 keer bewerkt

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift



Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 21:28

Och... we zullen allemaal wel naar paarden ruiken denk ik zo... ik gooi wel even wat extra knoflook door het eten Haha!... nog meer kandidaten voor een italiaanse maaltijd met knoflook en paardengeur?? *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 23:21

ha... gezellig... weer zoveel man die blijven eten. Ben benieuwd of dat allemaal past in mijn kleine huiskamer Lachen

Pris... Jari mag wat mij betreft mee hoor, als ze JJ maar met rust laat *LOL* Hoewel... ik denk dat JJ best wel van zich af kan bijten hoor Haha!

Ik moet nog even gaan bedenken wat we nu gaan eten. Ik zit er dus aan te denken om twee verschillende gerechten in elkaar te draaien, voor het geval iemands iets niet lust. Ik wil daarom even een inventarisatie houden van de dingen die iemand niet lust (maar dan ook echt NIET lust, als je het wel wilt eten, maar het is niet je favoriet, dan mik ik het er toch in!! Haha! ) Dus... roept u maar!! Lachen

enneuh... Susan... stel je in de vakantie maar niet veel voor van het eten... ik heb dan ook vakantie namelijk!! Haha! We kijken wel of die Canadezen kunnen koken *LOL*

Vind het wel jammer dat sommige mensjes niet kunnen blijven eten hoor Verdrietig ik weet iig 1 persoon die het heel erg had gewaardeerd als ze weer eens wat lekkers voorgeschoteld kreeg (hè Mayo!!!??? Schijnheilig )

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 22:45

Vanwege de kans op een blessure een wijziging in het plan: het wordt een drie-gangenmenu omdat ik extra tijd heb om iets in elkaar te draaien en goed boodschappen te doen.

Ik heb een aantal pb's gehad van deze en gene met een vraag en een afmelding. Steef kan helaas niet komen, maar daar staat weer tegenover dat Kimmy wel kan blijven eten.

Zijn er nu toevallig nog meer mensen die zich voor het eten willen afmelden of aanmelden? Laat het maar weten, want ik heb weer enorm veel zin om iets leuks in elkaar te draaien Haha! Vork

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 18:50

Ik had het idd al gehoord en ik vind het echt superjammer, maar ik heb afgesproken dat we het gewoon een keer dunnetjes over gaan doen. Lachen

Even een inventatisatie van de mensen die wel blijven eten:

Mijn persoontje
Karin
Chrystal-gek
Prisca
Marco
Naz
Dorée
Marloes-joy

volgens mij zijn dit alle mensjes die mee-eten. Mocht ik iemand vergeten zijn laat het dan hier even weten. Morgen ga ik boodschappen doen dus er kunnen nog mensen bij als ze zin hebben Party!!

Er zijn een aantal mensen die me hebben gepb't dat ze niet mee-eten

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers