meeting assiej - sjonniej + knollies

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

meeting assiej - sjonniej + knollies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 13:15

Haii allemaal... ik ben vanaf maandag, tot vrijdag bij sjonniej geweest met mijn paard.
(is de neef van haar sem)

(oja ik kende sjonniej trouwens al een tijd)

het was heel leuk, hij stond in hun tuinhuisje waar eerst sem in stond.
Ik heb elke dag gewoon gereden, en 3 keer (goed) les gehad van haar moeder, waar ik heel blij mee ben want eerst reed ik echt als een manege kindje Knipoog) (schaam Tong uitsteken)


ik rijd nu echt heel anders... tis wel moeilijk om overal aan te denken, en het is zowiezo al moeilijk omdat ik pas 3 keer zo gereden heb, want zonder instructrice weet ik niet wanneer ik het goed of fout doe, en wat ik moet doen om het te corrigeren...

maar het rijden gaat nu een stuk beter en ontspannender...
we hebben ook nog een lange buitenrit gemaakt van 2 uur ofzo, was ook heel gezellig en ik denk dat mijn paardje bijna verkeersmak is Haha!


Verder kan ik heeel misschien regelen dat ik 1 keer in de maand nog langs kan komen voor een les, want ik wil wel graag zo blijven rijden, en tjah daar is wat voor nodig Haha!:D


(ik weet trouwens niet of sjonniej verder nog foto's had gemaakt die hier geplaatst kunnen worden... dat wachten we nog maar even af Tong uitsteken)

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:50

Wat leuk zeg! Wat fijn ook dat je zo goed les kreeg!
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:49

Nee me papa heb ze eraf gegooid. Zijn Queen Mary 2-boot foto's waren veeeel belangrijker! Maar ik had toch alleen maar hoofdfoto's van Moon...

Maar jij kan toch wel je mobiel-foto's erop zetten?

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 13:24

ohh das wel heel jammer he... maarja ja die foto's kan ik er wel opzetten ja. maar dan moet ik eerst een kabeltje van 60,- aanschaffen.

en sjon.. kan ik trouwens nog een keertje langskomen? want de laatste tijd laat hij niet zo snel meer los...

verder kom ik volgende zomervakantie weer een weekje langs Tong uitsteken als ik jullie goedkeuring heb Knipoog

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:48

Stalletjes komt binnenkort weer vol te staan....kom zondag anders naa Middenhof (rond half 10) kan je ff tips aan me mammie vragen.

Als je echt les wilt moet je der maar zelf ff bellen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:45

Nou dat leek me wel een gezellig week Lachen

Idd, paardrijden blijft moeilijk Knipoog