DVT Meeting VERSLAG

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

DVT Meeting VERSLAG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 23:41

Tsjah, wat kan je er eigenlijk over vertellen. Chica en ik hadden een heel plannenstelsel uit gewerkt voor slecht en mooi weer. Maar niet voor als het in een keer zo zou veranderen. Haha!

Maar het feest begon voor mij 's morgens al toen mijn buurman vertelde dat zijn zoon een feest gaf. En ik zei dat ik ook een feestje ( klein feestje) gaf.

Maar om vier uur druppelde de eerste mensjes al binnen. Namelijk Obelix en Wodan. En even later was iedereen er al. Cassidy, Evy, Marieke met nummertjes, Cowgirl ( onverwachts maar toch gezellig ) Kapper, Chica, MarijeR en Nienke BL. Ik was er natuurlijk al. Na eerst het gebak op hebben gegeten. Obelix en ik moesten trakteren Vingers aflikken omdat Obelix het eerste berichtje op de 500ste pagina had en ik omdat ik het 100.000 ste berichtje had. Gingen we rustig aan de BBQ aansteken. Toen de BBQ goed warm was begon het al een beetje te rommelen en ik probeer de lui buiten te houden door te zeggen dat het de schietoefeningen zijn in Petten . Maar nadat de eerste echte grote druppels vielen zijn we maar in de garage gaan zitten met de partytent ervoor en daar dan de BBQ onder!! Boos!

Maar toen het echt hard begon te regenen kon de partytent het ook niet echt mee goed droog houden dus we moesten de BBQ verhuizen. Maar samen met het regen kwam ook een erge wind opzetten endat betekend dan dat de partytent de lucht in zou gaan. Over het algemeen is het afbreken van een partytent niet zo erg want je weet dan hoe het moet. Maar dit was voor ons ook dan de eerste keer. En echt stevig was dat tentje dan ook niet!!

Dit beteknd dus dat we er ruim tien minuten over hebben gedaan om de partytent af te breken en dat betekend dan ook dat wij ( Chica, mijn broer Johan, mijn moeder en ik dan ook zeiknat waren) Bloos

Toen de partytent eenmaal in elkaar zat. Trokken we dus maar even droge kleren aan omdat we echt tot onze onderbroek zeiknat waren!!
Maar ja we waren toch al nat dus mijn broer en ik gingen nog even tegen elkaar met emmers water gooien. Schijnheilig

Op een gegeven moment kwam ik op het heldere idee dat ik nog een spuitbus serpentine had liggen en die moest dan ook op de nieuwelingen leeg gespoten worden!! Sorry Frank. Schijnheilig

Maar Obelix wou daar een nagel voorsteken en dat deed ze dan ook letterlijk en figuurlijk in me!! Ik dacht mijn redding te vinden op de hooizolder maar mijn broer was me te snel af om de ladder weg te halen.

Tsjah dan spring je er maar vanaf!! *LOL*

Na dit gebeuren dachten de tieners van het burenfeestje dat ze wel met soesjes konden gooien. En als echte ras Tuitjentuuter gooi je daar een emmer water voor. Cool

De rust was weder gekeerd in de garage. OK dan! En Chica moest vervolgens de hondjes uitlaten en ze nam dan ook een heel groot deel mee zodat de thuisblijvers op konden ruimen.

Na binnen nog gepraat te hebben bleven alleen MarijeR en ik over!! Mijn broer was al naar zijn eigen huis gegaan en mijn moeder lag ondertussen ook al op een oor!! Lovers

Na MarijeR verteld te hebben dat onze trap echt niets deed. Konden we rustig gaan slapen. Geen gensurk of wat dan ook!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:59

gensurk? Laatste zin Knipoog
Klinkt gezellig allemaal!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:04

Kijk, dat dekt de lading die ik nog op moest schrijven Haha!

Ik wil bij deze even Chantalleke, haar moeder en broer heel heeeel hartelijk danken voor alle gastvrijheid die we daar genoten hebben, het was echt onvergetelijk en vooral nat Schijnheilig *LOL*
Ik heb super genoten, heb me misdragen maar ook ontzettend gelachen, het was echt een hele leuke middag/avond die ik zo weer over zou doen Haha!
Mijn wangen doen nog zeer van het lachen en ik verheug mij nu alweer op het volgende DVT feestje, dat we dit nog maar heel lang vol mogen houden!!
Iig. eerst nog bij liberty en volgende zomer heeft MarijeR al aangegeven dat we bij haar zeker weer mogen komen be ehm.. feesten Haha!
En daar heb ik nu al zin in *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:05

Ook van mij een pluim en een hartelijk DANKJEWEL voor de goede zorgen, organistatie en gezelligheid van het afgelopen weekend. Ik heb ontzettend genoten en ben de volgende keren bij Liberty en bij Marije zeer zeker van de partij!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:50

Ik had de foto´s al gezien en nu dus het bijbehorende verhaal OK dan! !

Lekker keet was het zeg Haha! ! Jammer dat ik er niet bij was Verdrietig !
Maar dit verhaal vraagt natuurlijk om meer DVT-meetings en ik (en vast ook Gwen en Buitenzorg Knipoog ) zullen de volgende keer zeker proberen om er weer bij te zijn !

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:02

Whahahaha het was egt geweldig!! Gelukkig wilde die buren ook totaal niet graag dat ik ook ff op hun feest kwam Schijnheilig Zucht...
Na 36x geroepe te worden en 3x gebelt te zijn ging ik ff een kijkje nemen. En met niet egt veel suc6 ofzo Scheve mond
Achterlijke mensen! Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:10

chantal kennende moet dit wel een gek en gezellig fezie zijn geweest

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 18:36

Jan ik jou reddytobias? Tong uitsteken Schijnheilig

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:29

Hahaha Leuk verslag chantal!! Enne jij en chica idd nog bedankt!!! OK dan! Voor en zeer geslaagde bbq! Haha!

kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:29

Was goed geslaagd hoor de BBQ vooral het weer stralend volgende keer weer??? Haha! Haha! Hopen dat de buren dan ook weer een Feestje hebben en gezellig meedoen Knipoog zullen wel foto's van maken dan Cheese!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:51

Jongens, het klinkt allemaal weer superleuk! Balen dat ik er niet bij kon zijn...

Maar in elk geval leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 02:24

Wij hebben het absoluut niet naar onze zin gehad. Haha! Hoe kom je daar nou bij?