Boktmeeting met Jacqueline gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Boktmeeting met Jacqueline gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 18:00

Woensdag hadden Jacgueline en ik afgesproken, en we hoopten natuurlijk allebei op mooi weer...niet dus... Verward
Eerst even gezellig staan kletsen, toen Oliva gepakt, gepoetst en even gereden, toen begon het al te druppelen.
Toen gingen we Vigo halen, die poetsen zadelen en ook even rijden, maar door de regen waren het korte ritjes.
Ik mocht er ook even op en Jacqueline, je hebt echt super paardjes! OK dan!
Ik kom zeker vaker.
Haar shetjes waren ook super leuk en lief, helaas hebben we daar niets mee gedaan door de regen maar misschien gaat dat de volgende keer gebeuren.

Had wel mijn digi meegenomen, maar die is in de auto blijven liggen, was met de regen ook niet leuk om mooie foto's te maken.
Next time, good weather! Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:25

altijd weer leuk om bij iemand anders te kijken. ben zelf in de vakantie bij marijeR geweest, bij de welchjes wezen kijken

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:55

Jaaaa was echt gezellig (ik ben nu even thuis van mijn vakantie maar ga morgen weer weg Haha! ).
We gaan de volgende keer gezellig een bosritje maken met de fjorden of met de shets voor de wagen
Het was zeker voor herhaling vatbaar OK dan! .....maar dan wel met mooi zonnig weer Haha!