Boktrit manege Meulendijks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Boktrit manege Meulendijks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:35

De dag begon dat ik wakker werd van de zon die in mijn gezicht scheen. Maar toen ik op mijn fietsje naar Fairie en Larish reed begon de lucht al wat te betrekken. Even later bracht de opa van Fairie en Larish ons naar Manege Meulendijks. Toen we daar aankwamen zagen we Emeraldo, Solide, Amable, Xtostarlight en Eefke als staan. We gingen onze paarden binnen opzadelen en in kreeg de Grote Vriendelijke Reus Ikarus onder mijn kont geduwd.
We konden vertrekken. Solide en Fairie vormde de achterhoede met daar voor Eefke met Guusje en daarvoor Ik op Ikarus en Larish met ?. Daarvoor reden Amable met haar prachtige Fries ( Tong uitsteken), Emeraldo met Emeraldo, PintoNatal met Pinto en Xtostarlight met Starlight.
Toen we voor het eerst een drafje in zette schrok ik van de grote passen die het paard maakte maar na een tijdje raakte ik er wel aan gewend. Ik heb lekker zitten kletsen en van de omgeving genoten ( en een heel irritant liedje in mijn hoofd gehad). Toen we gingen galopperen zette Starlight een rendraf in die hard ging!!! We zagen haar op een gegeven moment niet meer..
Gelukkig is er niemand afgevallen of in de takken blijven hangen. Er zijn wel wat beugels verloren (hè Rachèle Knipoog ) maar gelukkig ving Fairie die weer op.. De achterhoede is flink zwart geworden en uitgelachen door pensionklanten maar dat hebben we overleefd. (Ik was nog niet zo erg )
Toen we weer terug kwamen hebben we de paarden afgezadelt en op de wei gezet en was het wachten op de taxi. Ondertussen was Emeraldo al vertrokken en was Eefke bezig met Zhanna melken. Even later vertrokken Amable en Xtostarlight en Solide met Eefke ook. We hebben nog even gewacht tot Pinto de trailer in ging en liepen nog even naar de wei toe waar de paarden in stonden uit te rusten.
De moeder van Fairie en Larish kwam ons op halen en was zo vriendelijk om mij naar huis te brengen maar eerst nog even Yuuki, Keij, Miko en Laila (schrijf ik het zo goed?) bewondert.
Thuis ben ik met wattestaafjes en een douchestraal begonnen om al het zand weg te halen. Wat gelukkig gelukt is J

Ik vond de rit superleuk! Volgende keer ga ik zeker weer mee Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:50

Whahaha jullie waren zwart Tong uitsteken lol Tong uitsteken

Floemie is echt nog NOOIT zo achterlijk bezig geweest, sjee man die knol was echt geflipt. Wel grappig op zich, maar stontvervelend dat ze constant zo bleef.. Boos! Mja alles was vreemd voor dr, op de trailer, ze heeft 2 jaar niet op de trailer gestaan, andere paarden, andere omgeving, grote groep (normaal rij ik hoogstes in een groep van 3/4 met dr).

Ze was wel lief hoor Lovers ze is altijd lief Haha!

Ik vond het ook supergezllig!! wat een grote reuzen hadden jullie meegekregen zeg Bloos! woeii ben echt blij dat ik op mn kleine opdondertje zat Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:54

Viel me trouwens goed mee hoe ze op de trailer liep, hier thuis helemaal zonder problemen en daar moest ze in een lege trailer dus de 1e x ging ze niet maar gelijk daarna hop erop Haha! Party!!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:58

Ze waren idd erg groot! Merkte ik wel met afstijgen Bloos

Goed dat ze er zo op liep!! OK dan!
Pinto wou er eerst ook niet op.. Maar toen ik ging helpen wel ~~}> Tong uitsteken

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:17

Zhanna was super braaf! Echt al bijna een manege knol Verward Het was ook echt super gezellig, nog best wel met een aantal mensen gekletst! En jee, wat waren die manegepaarden idd groot! En Solide was ook een stuk groter dan dat ik dacht!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:42

Leuk verslag Meike! En inderdaad jullie hadden erg grote paarden bij. Gelukkig had Eefke een ontzettend braaf paard, hahahaha. Nou ja al met al ging het super goed en heb ik ook echt een leuke dag gehad. Solide natuurlijk ook op haar verjaardag Knipoog

Wij zijn gelukkig droog thuis gekomen en Solide was super happy met haar wei. Ik zal haar dadelijk maar weer eens naar binnen halen. Dan is het weer genoeg geweest. In ieder geval vond ik het voor herhaling vatbaar en ben ik weer aan het denken wanneer we weer zoiets kunnen organiseren.

Amable schreef:
En Solide was ook een stuk groter dan dat ik dacht!


Jippie iemand die mijn kleintje toch nog best groot vind... Want zo heel groot is ze toch niet.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:55

Ik vond haar ook veel groter lijken dan onder het rijden Lachen Wel een supermooi paardje hoor

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:21

Solide was echt prachtig! Heel lief hoofdje heeft ze.. En een lieve witte plek op haar borst Lachen

Misschien kunnen we in het najaar er nog eentje plannen? Heb er nu al weer zin in Haha!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:36

Hey allemaal,

Sorry dat ik zo snel weg moest! De manege waar Emeraldo woont sluit om 17.00 uur, en omdat de rit wat was uitgelopen moesten we heel snel doen. Ik had nog mooi zitten vertellen dat Emeraldo zooooo de trailer in loopt Schijnheilig Normaal dan En als je dan een keertje haast hebt wil ie niet meer mee! Gelukkig was Emeraldo nog net op tijd thuis, en kon ik nog net op tijd bij mijn vriendje in de auto springen om uit eten te gaan in Duitsland (vandaar zo laat nog een verslagje!).

De rit vond ik heel lekker, ik vond het ook leuk om de bokkers en paardjes te ontmoeten. Emeraldo is vandaag weer de hemel ingeprezen en spontaan 10 jaar jonger geworden, wie weet hier mee van Tong uitsteken

En Emeraldo heeft nog bijna een hersenschudding opgelopen van een ander complimentje, sommige paarden verstaan zeker wel mensentaal Clown En trouwens... echt een hele brave Fries! Nog 3 jaar en dan zo lief! De andere paardjes waren ook heel mooi!

Voor mij is het ondertussen bed tijd, lees de rest van de verslagen morgen wel door!

Bedankt voor de fijne rit, en Solide bedankt voor het organiseren Pling

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:49

Jaa het was super weer Haha!

Ik heb nog met mijn paard een mooie Levade en een flinke bok gemaakt Clown
Jemig... wat wilde dat dier graag lopen...

Ik ga nu snel eventjes mijn foto's verkleinen Haha!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:55

Mier, je wordt dadelijk nog eens spaanserijschoolruiter Tong uitsteken

Emma, jammer dat je zo vroeg weg moest.. Maarja dadelijk moest Emeraldo op straat slapen Tong uitsteken

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:33


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:53

Jaaa, het was kei leuk! Haha! En we waren weer lekker zwart Knipoog

Ik reed trouwens op Invito Meike! Lachen

Ik kijk al weer uit naar de volgende keer Schijnheilig

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 08:47

Hahaha jah idd, beugels verloren (A) was eigenlijk best droog, maar ik vond het ook zeer geslaagt en als ik volgend jaar weer kan ga ik zeker mee

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:36

zilverster schreef:
Ze waren idd erg groot! Merkte ik wel met afstijgen Bloos

Goed dat ze er zo op liep!! OK dan!
Pinto wou er eerst ook niet op.. Maar toen ik ging helpen wel ~~}> Tong uitsteken

Ja toen JIJ ging helpen wel..Tong uitsteken ons ma vond Pinto maar eng he ahhaha