meeting op men&ruiter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

meeting op men&ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 14:24

Zijn er mensen die naar de beurs men&ruiter in Hardenberg gaan?
Misschien kunnen we een meeting houden?
Openingstijden zijn vrijdag 15 maart van 16.00 tot 22.00
zaterdag 16 maart 11.00 tot 22.00
en zondag 17 maart van 11.00 tot 18.00
Ik kopieer even uit het bericht wat ik kreeg:
Tijdens het evenement is er een verscheidenheid aan exposanten,als fabrikanten,importeurs en detaillisten aanwezig die de volgende diensten en producten vertegenwoordigen:
Ruiterkleding,stal&erf,Fokkerij&handel,voeding,verzorging,verzekeringen,(rij)tuigen,gezondheid,advies,training en vakantie en reizen naast de vele stands bestaat het evenement uit talrijke shows in de speciaal ingerichte hal.
Als primeur zal Anky v. Grunsven een aantal shows geven.

Marjolein, Maaike en ik van Bokt rijden ook shows *LOL*
kosten van de kaarten zijn aan de kassa 7 euro

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 14:29

Lijkt me wel leuk. Misschien kan ik mijn vriendje zo ver krijgen dat hij mee gaat. Als het maar niet zo'n fiasco is als paard en landleven want daar heb ik hem mee naar toe genomen. Frusty En dacht al niet te positief over paardenmensen en nu......... Boos! Ik heb daar wel spijt van.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 14:31

wat was er mis aan paard&landleven dan ?
Jammer van shows rijden is dat je bijna alles mist omdat je pas later op de dag aankomt met je paard en tegen die tijd dat je show is afgelopen en je paarden verzorgt zijn kun je nog even snel een rondje beurs doen voordat alles sluit.
(paard&landleven gaven wij maar 1 dag een show)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 14:47

ff correctie toof gaat niet mee. toof wordt dat weekend 18 enja volgens haar wordt je maar een keer 18 (ik vind van niet want je wordt ook 36 en dat is 2 keer 18 )
weet nog niet welke koei ik meeneem, hoop jermy maar dat zit er niet in want hij loopt nog steeds niet helemaal goed en zn schouder steekt nog een stuk uit (alhoewel hij de manen aan de goede kant heeft en je t slecht ziet). maar dat maakt niet uit
ik ben der sowieso.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 16:35

Nimber schreef:
wat was er mis aan paard&landleven dan ?
Jammer van shows rijden is dat je bijna alles mist omdat je pas later op de dag aankomt met je paard en tegen die tijd dat je show is afgelopen en je paarden verzorgt zijn kun je nog even snel een rondje beurs doen voordat alles sluit.
(paard&landleven gaven wij maar 1 dag een show)


Ik had te hoge verwachtingen denk ik. Ik las toen dat jij daar een demo zou geven dus zijn we gaan kijken, 't was toch in de buurt. Maar het penny gehalte was erg hoog. Heb jij die demo bijvoorbeeld gezien met al die appaloosa's? Ik had ernstige last van plaatsvervangende schaamte. Ik vond het erg onproffesioneel. Het was toch namelijk georganiseerd door de KNF? Ik vond dat het nog het meeste weg had van een dorpsfeest annex braderie.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 19:17

Bloos Ik heb alleen de jackrusselrace gezien en die cauroussel met die Friezen in dames zit verder echt helemaal niets Boos! onze show was op vrijdagmiddag pas laat en ik heb 's morgens nog gewerkt die zaterdag ebn ik geen eens geweest,
Als je echt iets leuks wilt moet je naar paard&koets gaan vind ik zelf echt geweldig al was het dit jaar wat kleiner dan voorgaande jaren

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 21:31

Jaaaa ik ga daar heen Kim.......
Vorig jaar is dat toch niet doorgegaan i.v.m de MKZ.........dus nu een herkanzing Knipoog

Ik vond paard en Landleven juist heel gaaaaaf........
Maar wij zijn toen wel op de vrijdag geweest, misschien scheelde dat, toen waren er wel veel ouderen en ontzettende mooie shows *LOL*

Jij bedoelt toch in Ermelo Roos (paard en landleven)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:13

JA, leuk en toevallig in m´n vrije weekend Haha! Haha!.
Wij hebben ook een paar een paar keer op paard en koets gereden met de Welsh-Cobs inderdaad een mooie beurs waar helaas een hoop standhouders zijn weggebleven door de hoge standprijzen.

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

wij komen ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:22

als alles mee zit komen wij ook met zijn drieën.
via slagharen.
nog mensen uit dedemsvaart of slagharen die mee willen.
nog twee plekken in auto over.