Clinic Judith Scholte => verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:00

Ook ik ben weer heelhuids thuis, vond het een geslaagde dag.
Zie mijn verslagje: [BV] Owkee, ook mijn verslag van de clinic!

Wat heb jij een onwijs gaaf paard Jacobien, ik vond jullie een mooie combinatie!
Ik kan er alleen maar van dromen dat ik en mijn paardje, ooit in de buurt van dat niveau mogen komen.. (en dromen mag altijd)

Heb een paar bokkers (even) gesproken, Mayo en BBL (die bij mij in de groep reed, en later heb ik even bij gekletst met Aimee, die jammer genoeg in de file had gestaan, zodat ze de primeur met Padaula heeft gemist Haha!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl



Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:22

Anoukie schreef:
Jammer dat ik je ook nauwelijks heb zien rijden Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren . Ze hield zich ook erg goed, boven verwachting, toch?



Kijk dat is toch altijd leuk om te horen! Er zat volgens mij bijna niemand op de tribune, maar ik moet zeggen, dat ik daar niet helemaal op gelet heb.
Ik zag af en toe in een flits een grote grijns van mijn vriendin/chaffeur die errug trots op ons was (ben blijven zitten en Padaula is op vier benen blijven lopen!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:35

Mayo"]
[quote="Anoukie schreef:
Sall, maar ik weet wel dat de mensen op de tribune erg van je vosje gecharmeerd waren .


Ik was er absoluut 1 van *LOL* Een lekker ding zeg! Heerlijk koppie zit erop Lovers
[/quote]


Bloos bedankt!!

Cinzano, ik heb je nog zien rijden in de laatste groep.
Ik sprak je toen je net aankwam, ik ging toen met padaula even de 'mijnenvelden' inspecteren Haha!
Vind het wel stoer dat je zo alleen met hem op pad gaat!
He

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:50

Ik vond je schimmel echt een kanjer!! Bij de 'wisseling van de wacht' vond Padaula hem ook wel interessant geloof ik!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 52 bezoekers