Boktmeeting Vlietlanden (Leidschendam)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:45

Ik zou het wel leuk vinden om mee te gaan, is wel afhankelijk van de datum. Ik kan er heen lopen met mn paard maar dan ben ik wel een uur onderweg, dan moet ik daar nog rijden en dat word ook meer dan een uur en dan ook nog een uur terug, 3 uur red mn paard net maar het moet niet veel langer worden. Als ik echt mee wil dan kan ik vragen of mn vader me wil brengen.

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:52

Als de datum vastgesteld is kunnen er toch altijd nog wel mensen mee als ze op die dag kunnen Haha!?

Hoe lang doe je over een rondje rondom die hele plas? Ik neem aan dat jullie helemaal rond willen? Geen idee of er nog andere routes zijn, ik ben er 1 keer geweest (met Cinzano van bokt) en toen zijn we tot een strandje gereden en weer terug.

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:01

Haagsemeid schreef:
Ik weet niet of Gamble dat zo leuk vind Haha!
Dat was Gamble toch met het strand, dat hij niet in de trailer wou?
Of heb ik nou ff de verkeerde?

Dat was mijn leuke schattige paardje ja Rolleyes Haha! Maaaaar hij heeft er ondertussen alweer een paar keer in gestaan hoor Lachen We moesten toch oefenen want het is erg lastig als je paard de trailer niet meer in wil. We hebben steeds geoefend door eten in een emmer voor zijn neus te houden, geen dwang en hem zelf laten lopen, als je een beetje druk om het halstertouw geeft gaat hij naar achter. Hij loopt er nu steeds wel op, nog niet altijd helemaal door zodat de stang erachter kan. Gister hebben we nog een klein stukje gereden omdat we vandaag naar Van rijs moeten.

Gaat AngelsDitch met haar verzorgpaard? Die staat bij mij op stal namelijk Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:14

Haagsemeid schreef:

Ik weet niet of AngelsDitch met haar verzorgpaardje komt Haha!
Wel beter dat Gamble weer de trailer in wil, nu nog op andere locaties Knipoog
Anders heb je weer een probleem Haha!

Ik hoop dat als het weer meezit mer in het water wil, voor de zee is ze iig bang Schijnheilig

Hij is uiteindelijk van Scheveningen ook weer thuis gekomen Knipoog Wel met een praam om, en toen hebben we zijn voeten voetje voor voetje verplaatst. We merken vanmiddag wel of hij vanuit een andere locatie ook nog de trailer op wil.

Toen ik eerst met Cinzano naar de vlietlanden ging liep Gamble wel het water in omdat Cinzano er al in stond. Op het strand loopt hij er in het begin meestal niet in maar als hij het warm heeft wel.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:27

Ik heb 3 Juni mn laatste examen, als ik een her heb moet ik daar natuurlijk ook voor leren. Als je door de weeks gaat kunnen er ook weer veel mensen niet mee ivm werk.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:43

Door de weeks ook het liefst op een avond ja, liever niet op een dinsdag avond.

Weekend kan denk ik ook wel. Ik ben wel op zoek naar nieuw werk dus ik weet niet of ik tegen die tijd misschien op zaterdag werk, maar dat zie ik dan wel weer.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:37

Ik zal vanavond even vragen of mijn vader mij 9 juni erheen kan/wil brengen.

Is het niet een idee om de mensen die willen galopperen gewoon even een sprintje te laten trekken? Ben er altijd wel weg van om evenjes te racen Bloos

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:42

Nee, dat weet ik, maar ik kan wel vragen of ie me uberhaupt er wel heen wil brengen Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:24

Liggen de vlietlanden wel echt in Leidschendam? Mijn paard staat net in het randje van Leidschendam maar het is toch niet echt dicht bij de Vlietlanden. Vlietlanden liggen dichter bij Stompwijk en Leiden als ik het me zo bedenk.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:28

Het was gewoon een vraagje hoor, bedoelde er verder niets mee te zeggen over andere mensen uit Leidschendam Knipoog

Ik zat net te denken dat ik er ook wel heen kan stappen en dat mijn vader me met de trailer komt halen. As hij me ook brengt moet hij de hele tijd maar gaan ziten wachten.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:43

9 juni is dus een woensdag?

Ik kan wel dan geloof ik Lachen Ik denk dat ik erheen ga stappen en dat mijn vader me op komt halen. Haagsemeid; wij kunnen dus een stukje samen erheen Lachen Ik kom ook over een klein stukje stompwijkseweg dus dan kunnen we daar ergens afspreken.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:55

Het grootste gedeelte moet ik toch wel alleen stappen, het gaat me er ook om dat ik niet precies weet waar we elkaar allemaal treffen en hoe ik daar dan moet komen Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:56

ruitje schreef:
Michelle,ik wist niet eens dat je op bokt zat Bloos !

Bedoel je mij of een andere michelle Verward Als je mij bedoelt, wie ben jij dan Haha!?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:53

ruitje schreef:
:wave:


Ja michelle ik bedoel jouw Verward !Ik heb vorig jaar bij je in de klas gezeten *LOL* !Dan weet je nu toch wel wie ik ben Bloos !!Je bent zelfs op stal geweest !Reken er maar niet op dat ik meega,maar zelfs al besluit ik een dag van te voren nog te gaan?Dan is dat toch geen probleem of wel Schijnheilig !?


Ohhh, dan ben je cathy of kathy hoe je het ook schrijft Tong uitsteken Ik heb je naam hier wel eens voorbij zien komen, had alleen geen idee dat jij het was omdat er geen info in je profiel staat.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:44

Ik ga waarschijnlijk zaterdag even een stukje bij de vlietlanden rijden,mn ouders gaan mee op de fiets Haha!

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:15

Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 13:56

Haagsemeid"]
[quote="_Michelle_ schreef:
Als het allemaal te ver word dan ga ik heen ook wel met de trailer. Ik ben er 1 keer geweest en toen kwam ik zo over de brug die over de snelweg loopt en vlak daarna ben ik rechts het ruiterpad op gegaan, om daar te komen deed ik er al een uur over en dan had ik best redelijke stukken gedraafd. Als ik dan nog een stuk naar het afspreekpunt moet rijden en dan nog eens een rit met de groep ga maken word het wel wat veel.


Dat is bij mij dus ook zo, ben daar ook het ruiterpad op gegaan.
En wat je al zegt, das iets te ver voor ons.
Mer heeft een goede conditie, maar gewoon qua tijd red ik het anders ook niet.

Als jij met de trailer gaat moet je het maar even zeggen, want dan ga ik denk ik niet want dan moet ik een uur alleen rijden Scheve mond
Aangezien ik normaal bijna nooit alleen rijd, vind ik dat nogal saai en gewoon niet zo prettig
[/quote]

Ik wil er wel met jou heen gaan, maar zoals ik al zei, als het te ver is gaat het gewoon allemaal niet Scheve mond Voor de anderen is het zeker weer te ver om naar dat punt te komen wat wij bedoelen?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:04

We moeten ook nog steeds een plek afspreken...
Het restaurant oid is voor haagsemeid en mij te ver en verder maakte het voor jullie niet uit waar we af zouden spreken toch?

Voor haagsemeid en mij is het het makkelijkst om af te spreken bij de plek na de brug die over de snelweg heen loopt. Kent iedereen dat en is dat voor iedereen te doen?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:46

Das idd wel even handig om te weten of het de 9de is *LOL* Want dan kunnen we beter een andere datum kiezen denk ik... Ookal mogen die mensen niet op de ruiterpaden komen, je zal er dan vast toch wel last van hebben.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:04

Ik ben er vandaag even geweest Haha! Als je de brug van de snelweg over gaat en dan naar rechts gaat staat er een straatnaambordje maar ik ben vergeten wat erop stond Bloos Staat me iets van bij dat het iets met slouw(er) en polder was ofzo, kan dat Verward

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:52

Haagsemeid schreef:
Klopt!!
Ik was gister ook geweest Haha! maar heb dit keer het ruiterpad gelijk bovenop die dijk gepakt.

Ik zag nog een meisje met het zelfde kleur paard, maar jij was het geloof ik niet. Heb niet goed op kunnen letten Marilyn was op dat moment vervelend Haha!


Ik ben weer die brug af naar rechts geweest en toen tot het eerste strandje en weer terug. Ben 2 paarden tegen gekomen maar geen palomino Haha! Ging jij over dat stuk wat je voor je ziet als je die brug af komt?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:16

Dat vind ik ook mooie tijden

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:45

Ik ga er nu ook heen met de trailer dus het maakt voor mij niet zoveel uit waar we afspreken. Voor Haagsemeid maakt het wel uit want die komt met haar paard erheen, bij dat restaurant zou voor haar te ver zijn... Beetje banketstaaf als we daar dan af zouden spreken en zij dan misschien niet mee kan omdat het te ver is Scheve mond

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:00

Het stukje park waar ik doorheen moet staan zelfs wilde paarden Nagelbijten / Gniffelen Cinzano en ik zijn er een keer best dicht langs gereden, hengst stond er geloof ik ook bij maar ze bleven gelukkig rustig staan kijken.

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:20

Ik ga woensdag ineens op vakantie (naar Portugal Haha!) dus ik kan niet meer mee... Jammer, maarja een vakantie is natuurlijk wel leuker *LOL*

Gamble


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 64 bezoekers