Verslagje Tyrza clinic Hellevoet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Verslagje Tyrza clinic Hellevoet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 09:19

Gister was het dan zover, de clinic/anex verjaardagsfeestje...
Hoeveel bokker deden er nou eigenlijk mee?

Vond het opzich wel gezellig, alleen heb ik geen idee of ik nou tegen mensen van de manege of bokkers stond te ouwehoeren.
Buiten had Tjo al een kleine meeting met Nanneborg van joycenan die even waren komen buurten.
Afbeelding

gefeliciteerrrddddd.. SMAK!
Afbeelding

na de eerste ronde met Denise en terwijl wij stonden te kijken bij de volgende groep, gaf andy een knap staaltje VD of hoeveel vetrouwt een paard op zijn begleider showtje weg op het bouwterrein tegenover de manege.... Cheese!
Afbeelding
Afbeelding
gekke vent, maf paard ja ik weet het.... in eerste instantie ben ik nooit zo gelukkig als ik dit soort acties aanschouw, achteraf vind ik het wel grappig, hihii

Van de clinic zelf helaas geen foto's. Vondt het nog een wonder eigenlijk dat ik er bij Tjo nog wat uit kon persen dat laatste uurtje. Ze staat sinds een week op het land en dr buik zit zo vol grasjes dat ze dr biks niet meer hoeft, hihii. Ben apetrots op dat kleine wurmpje, ook toen we thuiskwamen heb ik in een deuk gelegen. Spurte de wei in naar dr vriendjes en ging vervolgens even een demo geven van wat de die avond gedaan had ofzo, hihihii

Moet wel zeggen dat ik persoonlijk toch liever priveles heb, zo'n clinic is toch te kort om even lekker door te rijden, gelukkig kan ik binnenkort weer van die luxe genieten En erg jammer dat het geluid het niet meer deed, van een ander kun je ook veel leren...

Vandaag weer wedstrijd dus hoop dat ik het geleerde in praktijk kan brengen. We zullen zien.....

Tsjuus allemaal!!!

JoyceNan
Berichten: 237
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:51

A wat lief onze kids!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:45

Jammer genoeg ben ik maar heel ff geweest, maar het was kiezen tussen blijven of eten in huis hebben het weekend Tong uitsteken
Ik heb leuke paarden gezien, een paar mensen snel gemeet, en ik hoop bij de volgende clinic hier in de buurt of meer tijd te hebben om te meeten of zelfs mee te kunnen rijden. Haha!
Zijn erg leuke foto's, ik heb Tjody in de eerste groep even zien rijden, zag er goed uit.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:47

Tjo is echt leuk hoor
Vond het een leuke clinic!!

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:04

Heeft er iemand nog foto's van de 1e groep?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:10

Die Tjo, ze is wel braaf he? Tong uitsteken

Ik heb er geen erg in gehad om te komen kijken Bloos Had best gewild..

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:47


elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:55