"Endurance, topic van de lange adem!!!" meeting!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Waar gaan we heen?

Efteling
15 (75%)
Duinrel
1 (5%)
Sixflags
3 (15%)
Hellendoorn
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 20



Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:51

Yes! 100% Efteling hihihi wanneer gaan we.....kan ik tenminste naar het sprookjes plein in plaats van over de kop...hihihi


Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:13

Waarom doen we geen megabarbeque bij iemand in het weiland...en dan op zijn Amerikaans.....iedereen neemt iets mee? Voor iedereen leuk....behalve de vegetariers Haha! Cool

Imora moet genezen van een hoefzweer en Hercules staat al vollop in training Lachen

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:34

Ik heb op zich wel een groot weiland met stroom en water, maar ik sta er net amper drie dagen. Misschien niet echt een lekkere binnenkomer Lachen....dan moeten we ook even een lijstje maken wie wat meeneemt, wie erg goed is in saus en lekkernijen....en natuurlijk of we een electrische danwel kolenbarbeque gaan gebruiken.......nieuwe topic openen hihihi Lachen

Imora moet genezen van een hoefzweer en Hercules staat al vollop in training Lachen

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:55

Misschien bij symbeami.....met lekkere muziek op de achtergrond, tussen Amigo en Symphony in? Kijk als ik nog bij Jan en Karin stond was het natuurlijk geen probleem...ik kreeg toch al een rotopmerking dat ik veel mensen kenden binnen de endurance wereld Lachen Knipoog

Imora moet genezen van een hoefzweer en Hercules staat al vollop in training Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers