Hengstenshow bij van Uytert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Hengstenshow bij van Uytert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 11:37

hoihoi
ik weet het is pas een maart maar het is dus echt wel zo super te gek gaaf daar!
Ik ben benieuwd wie er allemaal heen gaan, ken in elk gaval 3 bokkers die gaan waaronder mijzelf!
who is gonna join us???
ben benieuwd!
groetjes jeannette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 14:26

ik ga dus ook.
Ik ben heel benieuwd wat we allemaal voor een spectaculairs te zien krijgen. Ik hoop dat Anky een show zal geven met KrackC en natuurlijk zal Gribaldy te zien zijn. Misschien moet SuzanneF Stravinsky nog voorstellen? Lijkt me super gaaf Kwijl

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 17:28

Denk dat ik dit jaar ook bij van Uytert kom kijken.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 18:15

Tja ik kan het niet maken om als gribaldifan niet naar de crack te gaan kijken maar ik vind dat wij onze bokker suzanne dus echt wel moeten aanmoedigen want ook zij rijd op een toppertje!
En die kunnen wij dan allemaal als bokker komen bezichtigen!!
En het wordt ook gewoon super gezellig en iedereen mag komen.
Helaas hebben wij nu geen merrie op dit moment anders wist ik het wel!
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
En voor degene die geen tijd hebben suzanne en stravo zijn ook op de nieuwe hengsten kalander te bezichtingen en op de waarschijnlijk supermooie hengstenkalender van hengstenhouderij van uytert zelf! (en stravinsky staat daarbij in het middelpunt!!!)
Heej jolanda kunnen we samen gaan kwijlen! Knipoog
groetjes jeannette

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:46

hebben ze daar alleen rijpaard hengsten? of ook ponyhengsten.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 19:18

alleen rijpaard hengsten
eens even kijken

amsterdam, (balsflug, gestorven), biotop, calidos, Democraat, diamond hit, Gribaldi, hamlet, horse la loi II, krack C, landgold, mataro, mondriaan, new york, pion, stravinsky

deze hengsten zijn waarschijnlijk allemaal te bezichtigen, ook worden er shows gegeven waarschijnlijk edward gal op gribaldi hopelijk anky en crack C, en ik hoop ook op onze bokker suzanne met stravinsky, en kyra aaldering op hors la loi II. Er zullen ook nakomelingen te zien zijn en ook enkele onder het zadel.
Is altijd super mooi verzorgd en omdat het altijd zo druk is is het altijd 2 dagen, handig he!
enne volgens mij is entree gratis

groetjes jeannette

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:08

entree is idd gratis, tenminste de afgelopen keer wel! ik ben er ook!!! misschien sleep ik ook nog een bokker mee, maar dat moet ik eerst ff met haar bespreken tijdens onze meeting 3 januari! je hoort het nog! Ik als ZGribaldi fan moet daar ook aanwezig zijn!!! En natuurlijk ook voor Kracky!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 15:10

Mijn opa woont in hetzelfde dorp, dus een prima reden om dan weer eens bij opa op bezoek te gaan Party!!

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:32

Tja, ik zal ook maar van de partij zijn he? Anders stel ik zoveel mensen teleur. Haha! Zal Stravo wel leuk vinden al die lichten en die muziek enzo. Kunnen we een uitgebreide boktmeeting houden.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:37

Ik denk niet dat ik dit jaar van de partij ben, maar ik ben in 2000 geweest, voor Hamlet, Krack C en Gribaldi. Hamlet is het uiteindelijk geworden, Krack C het jaar ervoor. Maar helaas 2 jar achter elkaar een guste merrie Huilen De hengstenshow bij van Uytert vond ik wel de beste van alle shows die ik gezien heb!!

Enne ff offtopic voor Suzanne... Mooie foto op de kalender van 2002!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:31

Ik ga misschien. Ik wil Calidos heel graag zien, maar als hij ook op de NRPS-hengstendag is ga ik niet naar Van uytert.
Het is namelijk wel een heel eind rijden vanuit Den Helder....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:53

waar is Uyert dan??? Lijkt me wel leuk al die hengsten bekijken.

(en die nrps hengstenshow, is dat dichterbij gomir?)

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:06


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 12:51

hahaha, ik geloof dat ik bedoeld wordt...maarre..ik zal zien wat ik kan doen, want ik wil eccht heel erg graag een keer naar van Uytert toe... Misschien dat ik wat kan regelen...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 15:28

Joh zou jij echt bedoeld worden???? Ik was het geloof ik vergeten te bespreken!!!! Haha! Nou dat doen we nog wel!!! dan kom je toch Leo meeten!!! (Die andere lomperd!!! -> Lovers ) Haha! Haha! Haha! He schoot me toen te binnen dat het misschien wel leuk zou zijn!!! vandaar!!! *LOL*

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 17:59

Ik kom ook wel ff Suus kijken!!! Haha!

Om nu al een hengst uit te zoeken voor Ulaicka is wat vroeg maar ja het is altijd even mooi om hensgten te kijken.

Greetz Merilyn

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:25

Meer, je hebt HEM al gezien, wat wil je nog meer???? Hahahahaha, paddox de duvel! Maar goed, de meninstructeur heeft het er elke twee weken over dat er best wel eens een heel leuk beestje uit die Paddox x Cambridge Cole x Hoogheid kan komen.... Haha! .....