A word from your moderator...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

A word from your moderator...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 12:15

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Haha! Geweldig! Haha!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het gisteren verschrikkelijk gezellig vond! Het is altijd eerst even de gezichten bij de namen bedenken, uitvinden wat voor vlees je deze keer weer in de kuip hebt... en dan wordt het gezellig! Dit is mijn tweede meeting en het valt weer niet tegen! Wel bijzonder eigenlijk, dat er in een groep van 20-25 man er niet 1 tussen zit die niet gezellig is... Lachen

Ik ben blij dat het jullie ook niet tegengevallen is, ondanks de kou... Na een uur waren m'n tenen er al zowat afgevroren! En die hoofdband (in actueel "gillend-roze" Misselijk ) had ik alleen bij me voor absolute noodgevallen. Moet je nagaan... Haha! Ik denk toch dat ik mezelf binnenkort ook zo'n lekkere thermobroek kado doe. Heeft er iemand belangstelling voor een paar lange chaps? *LOL*

Ik breng vanmiddag mijn foto's naar de foto-boer. Niet met de 1-uur service, want ik heb drie rolletjes (ook nog van mijn favo paard in Marum) en dan ben ik zo snel door m'n zakgeld heen Haha!

Wanneer gaan we weer? Lovers Cool Cool Kwijl Kwijl Cool Cool Lovers



Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 14:16

Ik heb die rolletjes bij elkaar in m'n jaszak gestopt. Dus nu zijn ze geshuffeld... geen idee wat wat is. Even geduld dus nog! Slapen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers