Wat een dag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Wat een dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 22:20

Nounou mijn eerste echte western-ervaring heb ik te pakken.
Ik heb ooit 1x eerder op een Haf met westernzadel gereden maar dat was alleen ff snel in de bak. Toen zat ik al te klooien met de teugels en de knop die steeds in de weg zat.
Nu heb ik een knoop in mijn teugels gelegd en heeeeeeeeeerlijk buitengereden. Een handje aan de teugels en de ander lekker los of leunend op de knop. Kan het nog stoerder *LOL*
Ik vond het erg fijn zitten die westernzadels, ook de draf zat lekker, maar helemaal super was natuurlijk de galop.
Alsof je op een stoel zit!!!

Nou ja, al met al een heerlijke buitenrit door de sneeuw, heeft heel wat mooie plaatjes opgeleverd. Ik ging vandaag om half 11 van huis met Elles en om half 5 precies werd ik weer thuis afgezet. Maar we reden maar 2 uur, hmmmm waar blijft de tijd als je het leuk hebt? Lachen

Daarna nog Dira gereden, moest ineens weer aan dit zadel wennen, vooral de kniewrongen, maf is dat, je rijdt 2 uurtjes western en moet na 15 jaar weer aan je engelse zadel wennen Verward Ook is het verschil Dira - Daphne nogal groot qua relaxt-heid Tong uitsteken Verwacht je rodeo bij western, krijg je hem op een engels paard cadeau Koe

In ieder geval: ik vond het weer een leuke bokt-dag, leuk om weer nieuwe bokkers te ontmoeten en ik ben benieuwd wat we de volgende keer weer voor leuks gaan doen.

Op een renpaard over de baan?
Op een sulky?
In een koets met 48 friezen ervoor?
Op IJslanders de natuur in?
Een strandrit?
Een potje paardenpolo-en?
Ringsteken met Shires?
Met Fjord en huifkar?
Kijkje bij een fokker, een evenement, de bereden politie, de stallen van Anky...wie zal het weten??? Knipoog

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:37

Wat we ook gaan doen, ik ga graag weer mee ! Haha! Clown

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:53

Inderdaad, wij noorderlingen zijn overal voor in!
Ik vond het ook een heerlijke rit, ondanks alle gladheden.
Die westernzadels zitten echt heerlijk, dat was ik vergeten, want de laatste keer dat ik er mee heb gereden was 2 jaar terug. Ik zit nog steeds eraan te denken om voor Sarah een westernzadel te kopen voor het buitenrijden, lijkt me heerlijk! Nou ja, later als ik groot ben en veel centjes heb...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:47

Ja echt geweldig was het... overigens.... een strandrit voor een volgende planning lijkt me ook geweldig... Lekker met zijn allen naar Apeland ofzo...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:50

Kunnen we ook Jantina meeten!

Of naar Vlieland, kun je ook super strandritten maken, alleen dan zit je dus ook met een bootkaartje van F 38,- (oeps ik denk nog niet in Euro's hoor) dan wordt een buitenritje wel erg duur.