Paardenpuzzelrit in het Noorden!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:11

Hhhmm klinkt erg leuk
Maare hoe lang verwacht je dat de rit gaat duren?
Ene rijden er ook mensen rond met een trailer,voor het geval dat?


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:19

kimmy schreef:
het is dus 10 a 15 kilometer in een basistempo, dus reken maar uit. Voor de trailer moet Ingeborg maar even antwoorden. Ik ben tenslotte zelf een deelnemer en geen organisator Haha!



Verward eehh ik heb geen idee hoe lang je daar over zou moeten doen eigenlijk.
Daarom vroeg ik je ook hoe lang het ongeveer gaat duren zo'n rit want ik heb er echt geen idee van Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:58

Uums schreef:
Hoi,

Ik denk dat je zo`n twee uur onderweg bent (als je de puzzels goed snapt, gnagna...). Het ligt aan het aantal vrijwilligers of er een trailer rondrijdt, maar in ieder geval een aantal auto`s/ fietsers en ik licht de paardenhouders in de omgeving in, dus bij rampspoed willen die vast wel inspringen.

Het ligt een beetje aan het aantal kleine pony`s hoe lang de rit wordt en dus de tocht duurt.

Gaaf dat jullie zo enthousiast zijn!


Oke weet ik eerst genoeg OK dan! dat kan Minco wel trekken Haha! er wordt hier zo veel georganiseert op bokt en ik wil overal wel aan mee doen,maar ja dan ben ik straks elk weekend weg Schijnheilig Haha! dus moet nog even overleg plegen thuis. Haha! Knipoog


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:34

Uums schreef:
Ja, Minco moet ook mee! Je weet niet wat je ziet hier, zo mooi is die omgeving (promoot promoot). Bovendien: Drachten is best te doen via Boerakker (zit nu in Drachten voor m`n stage!).

En al die andere Boksters: het wordt echt leuk hoor! Gewoon lekker buitenrijden en bezig gehouden worden.


Hahahaha maar die andere dingen die georganiseerd worden zijn ook heeel erg leuk(denk ik Haha! ) en het gaat mij er niet om hoe lang ik er met de auto over doe,maar of mijn wederhelft het goed vindt want ik ben zo langzamerhand elk weekend met Minco op stap ipv met mijn man Schijnheilig Haha!
Ik zal em even heel lief aankijken Schijnheilig Ach gut

Maare zijn jullie wel eens in Appelscha geweest dan?Dat is ook een super mooie omgeving(zal ook even promoten Haha! OK dan! )
Kijk maar eens bij HAW kun je gelijk lachwekkende foto's van ons zien in de bossen van Appelscha
(met drie haffies in appelscha heet het geloof ik Haha! van Dagami)

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:26

kimmy schreef:

Gaat je man gezellig op de fiets mee , mag ook hoor!!! Enneh... Minco hoort toch ook bij de familie? Knipoog

enneh, appelscha ben ik ooit een keer met schoolreisje geweest... Haha!


Hahaha nou dat zie ik dus echt niet gebeuren he! Ik ben al blij dat ie aanstaande zondag meegaat naar de gezamelijke western training OK dan!
Maar ik doe in elk geval mijn best. Knipoog

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:29

Appelscha is ook zeker de moeite waard Uums om daar eens met je paard heen te gaan,kan het je echt aanraden OK dan! morgen ga ik weer met Minco naar Appelscha,ben helemaal verslaafd Tong uitsteken Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:12

kimmy schreef:
Wie dat? Minkyboy toch?! Haha!...

Leuk, leuk, leuk! , moeten nog meer mensen komen Haha!



Minkieboy(ikke dus) weet nog niet helemaal zeker of ze wel mee gaat met Minco,hangt nog van een aantal bepaalde dingen af die even voor gaan.
Maar als ik wel mee ga dan horen jullie dat zeker

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:24

Sorry maar helaas het wordt em niet voor mij. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers